Modernizē pasta nodaļas 1

Vairāki pensionāri no lauku pagastiem laikrakstam ir lūguši palīdzēt noskaidrot radušos situāciju ar pensiju izmaksu pasta nodaļās.

Līdz šim Gulbenes novadā daudzos pagastos pensionāri savas pensijas gāja saņemt uz pastu, to viņi dara arī tagad. Viņu pensija tiek ieskaitīta PNS kontā.

 

Pensionāri stāstīja, ka iepriekš pirms pensijas saņemšanas pasta nodaļā darbiniece zvanīja uz Gulbenes pastu, lai saņemtu atļauju izsniegt pensiju. Tagad pagasta pasta darbiniecei ir jāzvana uz Rīgu, lai saņemtu atļauju tur, bet telefons ir pārslogots un pensionāriem stundu un vairāk ir jāgaida rindā pēc pensijas. Viņi lūdza noskaidrot, kāpēc ir radusies šāda situācija un kad tā mainīsies.

 

"Latvijas Pasta" pārstāve Agija Tērauda skaidro, ka, kopš šāgada jūlija, visas pasta nodaļas, kas darbojas bezpieslēguma režīmā (bez modernizētās un datorizētās kases sistēmas), tiek centralizēti apkalpotas "Latvijas Pasta" Maksājumu pakalpojumu dienesta Zvanu centrā Rīgā. Iepriekš katrā rajonā bija savs norēķinu sektors, kas apkalpoja konkrētu teritoriju.

 

"Zvanu centrs ik dienas saņem lielu ienākošo zvanu apjomu, tāpēc var rasties gadījumi, kad klientam naudas izmaksa nedaudz jāuzgaida. Tuvāko trīs mēnešu laikā "Latvijas Pasts" pakāpeniski nodrošinās visu pasta nodaļu darbības pāreju uz tiešsaistes režīmu. Tas nozīmē, ka PNS operācijas klienta kontā tiks veiktas tiešsaistē - pasta operatoram vairs nebūs jāsazinās ar Zvanu centru, lai klientam izmaksātu naudu," stāsta A.Tērauda.

 

"Atvainojamies klientiem par sagādātajām neērtībām un atgādinām, ka klienti savu pensiju un citus naudas līdzekļus no PNS konta var izņemt jebkurā pasta nodaļā visā Latvijā," saka A.Tērauda.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Atbildam lasītājiem