Nopērk nederīgu atjaunošanas karti

Kāda sieviete aicina būt uzmanīgu ikvienu, kas iegādājas mobilā telefona priekšapmaksas karti "Okarte".

Viņa to iegādājusies veikalā "Maxima", taču savu kontu papildināt nav varējusi.

 

Kad zvanījusi uz klientu apkalpošanas tālruni, saņēmusi atbildi, ka kods, ko viņa ievada, nemaz neeksistē. Sieviete devusies atpakaļ uz veikalu, taču pārdevēja paskaidrojusi, ka viņai nav nekādu saistību, un veikals tikai tirgo šīs kartes, tādējādi naudu par nederīgo "Okarti" sieviete atpakaļ nedabūja.

 

Viņa devusies arī pie "LMT" dīleriem, taču arī tur neviens nav varējis palīdzēt.

 

"Es karti iegādājos tikai par vienu latu, bet cits varbūt pērk to par daudz lielāku summu, tādēļ iesaku cilvēkiem būt uzmanīgiem," teica sieviete.

 


Zvanot uz "LMT" diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000076, noskaidrojām, ka šādā gadījumā cilvēkam ir jāraksta iesniegums.

 


"Dzirkstele" zvanīja patērētāju interešu aizsardzības klubam un noskaidroja, ka ikvienam šādā gadījumā ir tiesības iesniegt veikalā prasījuma pieteikumu divos eksemplāros par notikušo situāciju, vienu eksemplāru ar parakstu atstājot sev. Desmit dienu laikā obligāti jāsniedz atbilde, bet, ja tās nav, tad ir jāraksta sūdzība patērētāju interešu aizsardzības birojā.

Pievieno komentāru

Atbildam lasītājiem