Strīds ar veikalu motorzāģa dēļ 5

85 gadus vecais gulbenietis Alberts kādā Gulbenes veikalā 16.aprīlī par 171,99 latiem iegādājās "Dolmar" motorzāģi, kuru gan tirdzniecības vietā viņam nenodemonstrēja darbībā. Sacīja, ka pārbaudi var veikt tuvējā darbnīcā, bet tā izrādījās slēgta. Vēlāk izrādījās, ka zāģi var iedarbināt ar mokām.

Tā kā pirkumam bija gada garantija, novembrī Alberts vērsās veikalā un nodeva zāģi remontam. Pēc tam no Alberta prasīta samaksa par zāģa regulēšanu un atvešanu uz Gulbeni no Rīgas darbnīcas. Ieteikts arī, zāģa atpakaļ saņemšanai veikalā ierasties kopā ar kādu gados jaunāku pavadoni, kurš varētu izmēģināt zāģa palaišanas mehānisma iedarbināšanu jau pēc remonta. Alberts atteicās gan maksāt, gan ņemt atpakaļ zāģi. Viņš prasa, lai veikals klientam atdot atpakaļ par zāģi samaksāto naudu. Taču veikala darbinieki tam nepiekrīt. Ko šādā situācijā darīt? To Alberts vēlas noskaidrot ar "Dzirksteles" palīdzību.  

Gulbenes patērētāju interešu aizsardzības kluba vadītājs Mārtiņš Kokars "Dzirkstelei" saka, ka par šo konkrēto gadījumu ir informēts un jau devis savus padomus Albertam. Viņaprāt, veikala vaina ir vienīgi tur, ka pirkuma izdarīšanas brīdī nenodemonstrēja motorzāģi darbībā.

 

"Konflikta būtība ir tur, ka klientam cienījamā vecuma dēļ trūkst spēka iedarbināt šo motorzāģi. Es to spēju izdarīt ar pirmo piegājienu," saka M.Kokars.

 

Viņš ir iesaistījies konflikta risināšanā un panācis, ka no Alberta veikals vairs neprasa samaksu par motorzāģim veikto regulēšanu un atvešanu no Rīgas uz Gulbeni. Taču atdot klientam atpakaļ naudu par motorzāģi, kas viņam nav paticis, tomēr juridiska pamata, visticamāk, neesot.

 

M.Kokars izteicis Albertam savu viedokli un informējis, kā sazvanīt Patērētāju tiesību aizsardzības centru. "Domāju, ka arī tur viņam neko iepriecinošu nepateiks," bilst M.Kokars.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

arī pircējs.....

pirmkārt---veikalos motorzāģi ir gan jāpārbauda jo tur ir gan eļļa gan benzīns.
Otrkārt----Gulbenē vairs ir tikai 2 motorzāģu veikali un vienā no tiem tikai vairs var iegādāties Dolmar preci.Un gan jau arī tajā tika pirkts zāģis.Es arī pirku tur savus zāģus un krūmgriezi.Tas gan bija pasen.Tad man jauna meitene gan izstāstija par garantijām ,gan atradās benzīns un eļļa ar ko manus agregātus pārbaudīt pat pašam to nevajadzēja darīt.
Treškārt:))))es nezinu gan kurā veikalā drīkst nepārbaudīt televizorus---es tagad pie tādiem strādāju un man ir jāieslēdz katrs ko pērk un man nav pat tādu tiesību nepārbaudīt vienalga kuru elektropreci kuru pārdodu.

pirms 10 gadiem, 2010.12.29 01:40

urbis

Ja tā, tad viss skaidrs- pusgadu vecais domāja un izdomāja, ka vajafg piķi atpakaļ....

pirms 10 gadiem, 2010.12.28 18:19

cits pircējs

urbim trūkst informācijas.Tepat Gulbenē ir veikali,kur gan pie pirkšanas zāģi palaidīs,gan pārbaudīs un vēl servisu piedāvās.Pirms ko pērc no sākuma painteresējies!

pirms 10 gadiem, 2010.12.28 14:01

urbis

Tu, Kokar esi vienkārši stulbs! Nevienā veikalā zāģi neviens nepalaidīs, jo nav tur ne degvielas ne eļļas! Zāģim jābūt darba kārtībā "no dzimšanas"! Tāpat nevienā veikalā arī televizoru vairs nepieslēdz un nepārbauda, priekš tam ir garantija! Cita lieta, ko šis pircējs darīja ar to zāģi no aprīļa līdz novembrim, bet tā jau ir viņa darīšana!

pirms 10 gadiem, 2010.12.28 13:12

Atbildam lasītājiem