Sūdzas par pārpratumiem 1

"Dzirksteles" redakcijā saņēmām vēstuli no Jaungulbenes iedzīvotājas Martas Cēsnieces, kura ir satraukta par nesaprašanos ar akciju sabiedtrību "Latvenergo" rēķinu kārtošanā, jo līdz šim nekad nekādu pārpratumu nav bijis.

Sieviete raksta:
"Esmu izmisusi par "Latvenergo" klientu apkalpošanas daļas šokējošo attieksmi pret patērētājiem.
Lieta tāda, ka 14.jūnijā saņēmu brīdinājuma vēstuli no "Latvenergo", kurā minēts, ka esmu parādā par patērēto enerģiju - 234 kWh - 11,93 latus, kas jāsamaksā līdz 28.maijam. Uz aploksnes - Gulbenes pasta 23.maija zīmogs un Adulienas pasta 14.jūnija zīmogs.
Pārbaudīju savu norēķinu grāmatiņu par patērēto enerģiju. Biju pārliecinājusies, ka man maksājumos nav kļūdas, tādēļ centos sazvanīties ar akciju sabiedrības "Latvenergo" man adresētajā vēstulē norādīto tālruni - 8020400. Protams, šo numuru sazvanīt nemaz nav tik vienkārši, jo operators ir aizņemts. Var zvanīt, ja vēlies paklausīties mūziku.
Laiks negaida. Pie manis ieradās pārstāvis no "Latvenergo" veikt savu pienākumu. Šim cilvēkam es skaidroju, ka man nav enerģijas pārtēriņa, ka esmu regulāri maksājusi par patērēto enerģiju, iespējams, ka arī viņš orientējas rēķinu apmaksas sistēmā. Taču viņam ir pavēlēts no augšas - un, kamēr no Rīgas netiks saņemts atsaukums, elektrība tiks atvienota. Beigās man tomēr izdevās izlūgties dažu dienu pagarinājumu, taču nav garantiju, ka rīt vai parīt tas nenotiks. Aizsūtīju arī vēstuli pa faksu uz minēto adresi Rīgā, tomēr atbildi vēl neesmu saņēmusi. Kur meklēt palīdzību?"
Šo vēstuli pārsūtījām uz "Latvenergo". Kamēr gaidījām atbildi, M.Cēsniece atsūtīja "Dzirksteles" redakcijai nākamo vēstuli. Viņa turpina vēstīt savu bēdu stāstu:
"Mana problēma ar "Latvenergo" joprojām turpinās. Esmu saņēmusi atkārtotu brīdinājuma vēstuli, kurā lūdz nomaksāt "parādu" līdz 30.jūnijam. Tā kā laiks ir ierobežots, biju spiesta samaksāt. Ir skumji apzināties, ka man, nabaga pensionārei, piespiedu kārtā ir jādāvina savi trūcīgie ienākumi, jo nav nekādu iespēju cīnīties par savu taisnību.
Uzskatu, ka sakarā ar apkalpošanas centra likvidāciju Gulbenē mazturīgajiem un vecajiem cilvēkiem ir liegta jebkāda iespēja noskaidrot radušos pārpratumus, jo visi uzrādītie kontaktsakari ir tikai formāli. Arī fakss nesniedz nekādu atbildi. Un vēstules visas kā iestrēgušas plates maļ vienu un to pašu. Droši vien Rīgā, kantorī, arī kāds robots sagaidīs, lai paskaidrotu, ka jērs ir vainīgs, jo vilkam gribas gaļas."
"Dzirksteles" redakcijā saņēmām arī akciju sabiedrības "Latvenergo" komunikācijas un marketinga departamenta Ārējās komunikācijas daļas vadītāja Andra Sikšņa atbildes vēstuli. Tajā rakstīts:
"AS "Latvenergo" 2007.gada 25.jūnijā saņēma Martas Cēsnieces vēstuli no Gulbenes rajona laikraksta "Dzirkstele", lai palīdzētu noskaidrot radušos situāciju par elektroenerģijas patēriņu un norēķiniem. Izskatot klientes pretenzijas, noskaidrots, ka AS "Latvenergo" Klientu servisā saņemts M.Cēsnieces 27.06.2007. iesniegums. Šobrīd AS "Latvenergo" Klientu serviss ir sazinājies ar Martu Cēsnieci un noskaidro elektroenerģijas patēriņa un maksājumu kļūdas rašanās iemeslus.
AS "Latvenergo" aicina visus klientus jebkuru neskaidrību gadījumā par elektroenerģijas patēriņu un maksājumiem vērsties AS "Latvenergo" Klientu servisā - zvanot pa bezmaksas tālruni 8020400, sūtīt iesniegumus pa faksu 7728778 vai rakstīt uz e-pastu "klientuserviss@latvenergo.lv", kā arī doties uz AS "Latvenergo" Klientu apkalpošanas centriem."
Paliek neatbildēts jautājums: ko darīt klientei, ja viņa nav apmierināta ar saņemto pakalpojumu?
Patērētāju interešu aizstāvības asociācijas interneta mājas lapā (www.pateretaja-celvedis.lv) varam lasīt: "Patērētāju sūdzības par enerģijas pakalpojumiem izskata Patērētāju tiesību aizsardzības centrs Rīgā, Krišjāņa Valdemāra ielā 157 (tālrunis 7212688, fakss 7388634); Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija Rīgā, Brīvības ielā 55 (tālrunis 7097200, fakss 7097277)."

Pievieno komentāru

Komentāri 1

tā viš i

nekas, nekas- ir vēl "labāki " gadījumi- kad netīši samaksā divreiz par vienu un to pašu. es nevienu vēstuli nesaņēmu. nesūdzējos jau arī- kuram tad patīk atzīties tādā muļķībā kā divreiz samaksātā rēķinā. Bet Latvenergo nesūdzējās par pārmaksu.

pirms 13 gadiem, 2007.09.02 22:15

Atbildam lasītājiem