Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pasažieri vērtēs autobusu šoferu darbu

No 13.septembra līdz 15.oktobrim Satiksmes ministrija un Autotransporta direkcija organizē akciju "Draudzīgākais autobusa šoferis".


Tās mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību tālsatiksmes šoferu darbam, celt šīs profesijas prestižu, jo nav noslēpums, ka autobusu šoferu daudzviet nepietiek, kā arī uzlabot pasažieru pārvadājumu kvalitāti un drošību, norāda akcijas organizatori.

Akcijas laikā pasažieri vērtēs tālsatiksmes autobusa šoferu darbu un viņu attieksmi pret pasažieriem. Ir noteiktas trīs vērtēšanas kategorijas - punktuālākais, izpalīdzīgākais un smaidīgākais šoferis. Pasažieri aicināti izteikt arī savus priekšlikumus pārvadājumu uzlabošanai tālsatiksmes autobusos.

Ar anketas palīdzību akcijas organizatori cer noskaidrot sev interesējošo informāciju par tālsatiksmes autobusu pasažieriem, kas palīdzētu optimālāk organizēt tālsatiksmes pārvadājumus.

Visos tālsatiksmes maršrutu autobusos ir izvietotas apdrukātas akcijas kastītes ar anketām. Pasažieri savu vērtējumu par autobusu vadītājiem var izteikt, sūtot vēstules ar apmaksātu atbildi vai izmantojot elektroniskā pasta adresi "akcija@atd.lv". E - pastā jānorāda pārvadātājs, maršruts, šofera vārds un uzvārds, kā arī viena vai vairākas nominācijas, kurām autotransporta vadītājs tiek izvirzīts.

Līdzīga akcija notika arī pērn.

Pievieno komentāru

Citas ziņas