Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Nepatīkams notikums Vecgulbenes muižā.

Apmeklējot Vecgulbenes muižu š.g.jūnija mēnesī mums pusdienās tika pasniegta gaļas mērcē iejaukta liela mēslu muša,Ziņoju īpašniekam un PVD. Atbildes nekādas.Vai tā būtu Vecgulbenes muižas savdabīga,man nesaprotama vizītkarte? Vairāk Vecgulbenes muižas ēstuvi neapmeklēšu un nevedīšu savus ārzemju viesus.

šefpavārāne

Atkal gulbenietei nav pa prātam, suņa gaļu laikam gribēji.
gribēju kā labāk pārsteigt tavus ķīniešu viesus,

pirms 3 gadiem, 2016.08.16 21:31

Jānis

Kur fočene ?

pirms 2 gadiem, 2017.01.12 21:59

Ar līkumu

Tur vispār kāds vēl iet pusdienās vai banketos! Tur tak pārdod un klāj tik prastas un lētas lietas par zelta cenu. Vienreiz sanāca gadījums kad bija pasūtīts galds, nesaprastu smieties vai raudāt ieraugot kas uz viņa atradās. Prasa lielu samaksu par neko.

pirms 3 gadiem, 2016.08.18 12:24

???

Tu vispār zini, ko nozīmē vārds restorāns? Acīmredzot, nē, neesi tādā nekad bijusi. Par restorāna ēdienu attiecīgi jāmaksā. Aizbrauc uz Rīgu un ieej kādā restorānā, tad teiksi, ka Vecgulbenes muižā viss pa lēto.

pirms 3 gadiem, 2016.10.06 15:36

Ar līkumu

Man vienalga ko kā sauc, vai pats sevi nodēvējis, bet es maksāju naudu par pakalpojumu un kvalitāti! Un man ir ar ko salīdzināt. Ja pasūti galdu un uz tā atrodas pāri bļodiņas ar "kartupeļu salātiem" tad tas liek aizdomāties, par to kā veidojas cena par pakalpojumu un kāda ir attieksme. Vienkārši briesmīgi.

pirms 3 gadiem, 2016.10.17 14:02

Ilze

Par pavariem neiet runa,bet gan par Vecgulbenes muizas apkalpojusa personala (Lindas) attieksmi-komunikaciju ar apmekletajiem un higienu.

pirms 3 gadiem, 2016.10.02 09:48

Tas gan ir tiesa,ļoti nepatīkams cilvēks.

pirms 3 gadiem, 2016.10.02 14:44

Apmeklētājs

Arī es saskāros ar (Lindas) attieksmi. Adminam jādarbojas kā uzņēmuma sejai. Attieksmei ir jābūt 10 no 10. Bet Lindas gadijumā tā bija 3 no 10. Tādam kadram algu es nemaksātu. Uz mirkli nesapratu, atnācu uz kautuvi?!

pirms 3 gadiem, 2016.10.02 15:01

Rasma

Kādas svinības ir muižā? Bildēs izskatās jau skaisti, bet kā ar ēdienu un apkalpošanu?

pirms 3 gadiem, 2016.10.03 08:49

Zaiga

Kas tur ir tik pardabisks, ka ediena gadijusies musa? Mazums pa durvim ielidoja..ne jau speciali kads tev vinu tur lika klat. Neticu, ka vadiba nenaca preti, neticu, ka tev lika maksat par to vai nepiedavaja vieta jaunu porciju

pirms 3 gadiem, 2016.10.06 15:32

Juris

Nesaprotu šo mūžīgo gulbenieš nomelnošanu. Priecājaties, ka uzņēmums strādā. Mazums citos uzņēmumos kas gadās. Vietējiem būtu savējie jaatbalsta nevis jānozākā, kauns, gulbenieši!!! Labāk droši vien jums patiktu, ja tā ēka paliktu tukša un sabruktu.
Katram var gadīties muša vai kāds mats, protams, tas nav attaisnojums, bet nedomāju ka kads to tīšām dara, lai pēc tam saņemtu samazgu spaini uz galvas.

pirms 3 gadiem, 2016.10.06 15:34

Jurka

Nu nevar gan sūdu muša gadīties restorānā,porcija pirms pasniegšanas būtu jāapskata,vai viss ir ok. Un ja gadās ,kas šāds,tā ir liela šmuce,un uzņēmumam ir ļoti jāpacenšas ,lai klients paliktu apmierinats. Civilizētās iestādēs ir klientu apkalpošanas serviss.

pirms 3 gadiem, 2016.10.13 13:14

!!!

Cik sapratu,tad lielākais tracis ir par to administratori,laikam jau tiešām cilvēks nav savā vietā!

pirms 3 gadiem, 2016.10.06 17:12

kurmis

Pie tā iespējamā apgrozījuma tur dabūt labus darbiniekus nevar!Kauns tikai ka tur uzlikts ''restorāna'' nosaukums.Ja tas ir restorāns tad ltvija ir Šveice!HA!

pirms 3 gadiem, 2016.10.08 10:01

Krancis

Es nesaprotu kāpēc šādā veidā ir jāapķēza cilvēks.
Nu nevar visi visiem patikt.
Drausmīga tauta Gulbenē.
Un konfliktu cienītā Ilze manuprāt var atrisināt savādāk.
Tas ir gļēvi un prasti. Varbūt cilvēks nav savā vietā,bet ne Jūs viņu darbā nemāt,ne arī atradīsiet.
Muižā ir arī citi administratori. Ejiet pie tā kurš patīk.

pirms 3 gadiem, 2016.10.12 19:15

nekrancis

Tieshám viená mainjá ir vairáki administratori? Jeb klientam jánoskaidro grafiks un jánák,kad netaktiská,nelaipná administratore ir brivdiená? Absurds,vinjas darbs ir izdabát katram klientam un jebkuru konfliktu,pat ja klients párspílé,nogludinát,lai klients aizietu apmierináts. Tá tas notiek normálás iestádés,kur ir klientu apkalposhanas serviss un uz patérétája piesaistíshanu tendéta prakse. Nevis caca ar zvaigznju slimíbu,kam ne silts ne auksts,kas notiek krogá.

pirms 3 gadiem, 2016.10.12 20:34

Krancis

Krogā..nu jaa..
Ej un saki to viņai,ne anonīmi ķēzies.
Nez vai Tev patiktu,ja Tavs vārds tiktu vazāts pa forumiem,jo varbūt arī kādam Tavs "purns"
nepatīk.
Un neba tik balti un pūkaini.
Man vienalga,kas viņa ir riebjas tā visatļautība ko lepni sauc par vārda brīvību.
Iešu paskatīties,kas tas par bubuli muižā strādā

pirms 3 gadiem, 2016.10.12 21:29

Nekrancis

Acīmredzot Linda nav spējusi veikt savus tiešos pienākumus,un cilvēkiem ir jāapspriež problēma portālā. Psrs laiki ir pagājuši un tagad kafejnīca strādā klientam,nevis kā agrāk,kad tirdzniecības darbinieki skaldija un valdīja. Nekadas rupjības nav uzrakstītas,savu neapmierinātību var paust šeit ja reiz iestāde neliekas traucēta

pirms 3 gadiem, 2016.10.13 13:18

Ps

Krogā-tieši tā. Jo šis iestādījums neatbilst restorāna standartiem,daudzu punktu pēc. Tā ka savus daudzpunktus un briniśanos vari paturēt.

pirms 3 gadiem, 2016.10.13 13:22

Krancis

Jēziņ kas par žulti!
Laikam tā meitene Tev būs ceļu pārgājusi.
Zolīdi cilvēki pa forumiem neķezas,argumentē cik gribi.

pirms 3 gadiem, 2016.10.13 15:39

skjirnes

Un Tev laikam apaksa pagulusies,ka ta nevari pardzivot. Nezinaju,ka objektiva kritika,ir zults izgazsana. Pasam smiekli nenak? Ja vajadzes tad sudu mushas stasts ari lidz bez tabu aizceljos un tava burviga ,augsti kvalificétá administratore,vares intervija pastastit,kaa tad vinja tiek gala ar savu darbu:)

pirms 3 gadiem, 2016.10.13 20:13

Krancis

Sasmējos,ar putām uz lūpām brēc cik viss sūdīgi,bet iet tāpat.

pirms 3 gadiem, 2016.10.13 15:42

zuzanna

Telpas skaistas,sakoptas,gaumigas. Jaunie pavari labáki,neká vecie. Apkalposana diemzel diezgan provinciala,nav oficiantiem nekadu zinasanu ,ne iemanu. Administatore Linda..nu cilvekam liekas,ka make up un laba figura atver visas durvis un uzvesties var da jeb ka.

pirms 3 gadiem, 2016.10.13 20:36

Bērnu tēvs

Foršākās viesmīles ir tās kuras nēsā legingus 'tā stipri ievilktus' un pierakstot pasūtījumu stāv ar 'pilotku' virs galda stūra.

pirms 3 gadiem, 2016.10.14 14:04

Es

Ar tadu apģērbu strādāt nedrīkst.
Un to es domāju zin gan darba devēji,gan ņēmēji.
Ir taču etiķete,kura ir jāievēro.

pirms 2 gadiem, 2016.10.22 12:17

.

Normāli, nav ne vainas gan ēdienam, gan apkalpošanai. Lai veicas!

pirms 3 gadiem, 2016.10.15 11:50

zvaigzne

ko,lai saka,esiet vinu padarijusi par vieteja meroga zvaigzni.
Apsveicu!

pirms 3 gadiem, 2016.10.17 09:03

Luna

Nevis par zvaigzni,bet publiski novértéjushi vinjas iztrukstosho profesionalitati un slikto darba kvalitáti,ká rezultátá Linda var palasit klientu redzéjumu shajá forumá. Man nav svarígi vai vinjai tas rúp vai né,bet shádi darbinieki ir jáliek uz kauna staba,jo to par ko vinja sanjem savu algu vinja dara nu ljoti suuudigi:)

pirms 3 gadiem, 2016.10.17 11:31

Pievieno komentāru