Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vidzemē populārākā emocijzīme ir smaids ar iemiegtām acīm 1

Smejošā seja ar atvērtu muti un apaļām acīm ir Latvijā visbiežāk lietotā emocijzīme – tā ikdienas virtuālajā saziņā tiek izmantota 28% gadījumu, noskaidrots Samsung Electronics Baltics veiktajā aptaujā*. Tai seko smaids ar iemiegtām acīm un smaids ar atvērtām acīm, kas tiek lietots trešdaļā gadījumu (27%).


Smaidīgo seju ar atvērto muti, baltajiem zobiem un apaļajām acīm saziņā ievērojami biežāk izmanto tieši kurzemnieki (37%), savukārt Latgales iedzīvotāji ir tie, kuri biežāk izrāda sirsnīgās emocijas, izmantojot smaidu ar sirsniņu acīm un gaisa skūpstu (27%). Zemgales un Rīgas iedzīvotāji visbiežāk izmanto smaidu ar atvērtām acīm (32%), kas kopējā vērtējumā ierindojas otrajā vietā. Vidzemē un Pierīgā trešdaļa ir atzinusi, ka populārākā emocijzīme ir smaids ar iemiegtām acīm.


Pašlaik pasaulē ir pieejamas vairāk nekā 2800 emocijzīmes, no kurām teju 2300 tiek izmantotas katru dienu un tiek prognozēts, ka šis skaits 2019. gadā pieaugs vēl par 230 jaunām emocijzīmēm, atklāj emojipedia.org. Katru dienu tiek izsūtīti vairāk nekā 900 miljoni ziņu, kuru vienīgais saturs ir emocijzīme. Lai šo simbolu lietošana turpmāk būtu personīgāka, Samsung jaunajos Galaxy S10 sērijas viedtālruņos, uzņemot pašbildi, iespējams izveidot personalizētas emocijzīmes, kuras izskatīsies tāpat kā viedtālruņa īpašnieks.


Salīdzinājumam – pasaulē, tostarp sociālajā tīklā Facebook, populārākā emocijzīme ir smejošā sejiņa ar prieka asarām, kas Latvijā ir piektā visbiežāk izmantotā emocijzīme. Šogad cilvēki arvien biežāk izmanto tieši sirsniņas emocijzīmi, tās popularitāte, salīdzinot ar pagājušo gadu, pieaugusi divas reizes.


*Aptauju pēc Samsung Electronics Baltics pasūtījuma veica socioloģisko pētījumu kompānija “Norstat” 2019. gada martā, aptaujājot vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotāju.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Interesanti