Uz Gulbenes - Smiltenes šosejas notiek automašīnas "Audi" un balķvedēja sadursme (papildināts) 115

Šodien pulksten 09:06 autoceļa Gulbene - Smiltene 5.kilometrā noticis ceļu satiksmes negadījums. Glābēji ar hidraulisko instrumentu palīdzību atbrīvoja cietušo vīrieti un nodeva mediķiem. Par to informē VUGD Preses un sabiedrisko attīcību nodaļas vecākā speciāliste Marita Masule. Kāds autoavārijas aculiecinieks ziņo, ka tur notikusi sadursme starp vieglo automašīnu "Audi" un baļķvedēju.

Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Kārtības policijas biroja inspektore Sintija Virse informē, ka sākotnējā informācija liecina, ka kravas automašīna "Volvo", kuru vadīja 1972.gadā dzimis vīrietis, veca kreiso pagriezienu un tajā ietriecās aizmugurē braucošā vieglā automašīna "Audi A6", kuru vadīja 1992.gadā dzimis vīrietis. Vieglās automašīnas vadītājs autosadursmē guva traumas un tika nogādāts slimnīcā.


Pievieno komentāru

Komentāri 115

Vernons

Vainīgs smagā vadītājs!
Tas saskaņā ar CSN 119., 118.4., 70., 73., 77. un 10. punktiem!
Bet policijas protokolam jāsākas ar vārdiem: "Saskaņā ar CSN 4., 6. un 10. punktiem kas nosaka kārtību un secību kā darbojas CSN!

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 13:07

!!!

Liekas gan ka tev pašam nav pilna rubļa

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 14:13

???

Kas pietrūkst līdz pilnam rublim?

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 14:14

Taisnība

Vernon, saki atklāti kas Tu esi..( besī arā šie ***ēji kas ar svecīti stāvēja blakus)..:D
Kā var būt'' smagais'' vainīgs, ja Audi nebija uzsācis apdzīšanas manevru . un vienkārši pie ātruma apmēram 180km/h... ieskŗeja smagajam aizmugurē (piekabē).. jo jauns gurķis apjuka no situācijas, ka smaigais jau bija ieslēdzis pagriezina radītāju (kreiso) un TAISIJĀS(nebija uzsācis) nogriešanos... un Audi vadītājs gribējis iespējams apdzīt pa labo pusi, jo nebija pārleicināts, ka paspēs pa kreiso..
Esiet saudzīgi ar komentāriem, padomājiet, par avarijā iesastītajiem un to tuviniekiem..:)

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 13:20

Vernons

Tiem kam puns pierē mans komentārs nepalīdzēs! Bet tie kam vēl tāls ceļš priekšā būs jāpilda CSN prasības! Ja Vernons būtu ceļu policijas šefsl, tad Tūs visi sēdētu savam auto uz aizmugurēja bufera, ar stūri rokās, un paniskās bailēs, par sava ātruma samazinājumu, slēgtu savlaicīgus brīdinājuma signālus pat 300 - 500 metrus pirms manevra! Ne jau ātrums ir pie vainas , bet gan nesankcionēts ātruma samazinājums!

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 14:03

Delfi

Kā portālam "Delfi" pavēstīja Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldē, avārija notikusi trīs kilometrus pirms Gulbenes. Kravas auto bija veicis kreiso pagriezienu, bet aizmugurē braucošais "Audi", nepagūstot nobremzēt, tajā ietriecās.

http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/smaga-avarija-uz-smiltenes-sosejas-balkvedejs-sadraga-audi.d?id=45071096#ixzz3FY1xuFKm

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 13:26

Tirliņi

Sīkpirdeļi vispār nesaprot ko dara uz ceļa,mammucis vai papa nopērk auto piesēdina pilnu mašīnu ar zīmuļiem un mauc,redz damaucās varbūt kāds aizdomāsies un sāks braukt lēnāk

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 13:36

Šoferis

Pilnīgi piekrītu, mammas piens uz lūpām lielie braucēji,notiek dabiska atlase

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 13:42

Vernons

CSN auto skolā jāsāk mācīt ar 119. punktu un tur "priekšā braucošam bremzējot" CSN paredz garāku pildāmo punktu sarakstu!

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 14:06

Kika

Vispār TUR jau ne vella neparedz.

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

Un viss.

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 16:42

Vernons

"Priekšā braucošam bremzējot" ir jāieslēdz virziena rādītājs, 70.! Tad "STOP" signāls! Un pat šīs divas lietas neatbrīvo no atbildības 77.! Spoguļos ir jākontrolē sava auto aizmugure nepārtraukti! Un viss!

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 19:45

Kika

Paklau, pat tad, ja baļķvedējs sāka bremzēt pirms pagriezien rādītāja ieslēgšanas, vieglā vadītājam tas bija jāpamana, ja vien viņš vispār pievērsa uzmanību tam, kādus signālus rādīja baļķvedējs. Baļķvedējs, kam pie tam ir piekabe, toč nebremzē tik strauji, lai vieglais, kas ietur distanci un brauc saprātīgā ātrumā, nevarētu paspēt sabremzēties.
Pie tam, atsaucoties uz CSN 6. punktu, smagā auto vadītājs taču arī drīkstēja pieņemt, ka vieglais nepārkāpj CSN, vai ne?

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 22:37

Vernons

Baļķvedējam bija tikai viena tiesiskā paļāvība. Viņš varēja paļauties, kad no aizmugures braucošais nepārsniegs braukšanas ātrumu! Spoguļi un auto aprīkojums dod smagā vadītājam iespēju brīdināt aizmugurē esošo par savu rīcību nākotnē! Kā mēs varam paredzēt "priekšā braucošā bremzējot" darbības, ja signāli par to ir jau par vēlu! CSN 113, punkta prasībām ir nepieciešama priekšā esošā konkrēta rīcība!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:05

NEKIKA

Vernon, Tev taču nav pilns rublis...... Ja, piemēram, izskrien alnis priekšā, es strauji bremzēju, tad kā "spoguļi un auto aprīkojums dod smagā vadītājam iespēju brīdināt aizmugurē esošo par savu rīcību nākotnē"??? Stopsignāls nav ar roku jāslēdz, tas notiek automātiski!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 10:02

Sviests

Ja jūs galīgi neziniet situāciju, tad ne***iet pa labi un pa kreisi, atradušies komentētāji!
Puisis pats dzīvē savos 22 gados izsities atšķirībā no Jums, kuri ir vecāki par šo puisi.

pirms 6 gadiem, 2014.10.14 13:04

Vernons

Tikai Velta Kociņa ir vistuvāk patiesībai! Tātad katram uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai neradītu bīstamu situāciju. Pirms ikviena manevra un ātruma samazināsanas ir jāparāda savlaicīgs virziena rādītājs, brīdinājuma zīmes statusā! Tātad 200 metrus pirms pagrieziena pa kreisi bija jāmirgo kreisajam virziena rādītājam. Audi vadītājam pimkārt ir saistošs 113. punkta uzstādījums samazināt ātrumu pirms šķēršļa, kuru viņš spēja pamanīt! Bet ja smagais neslēdz virziena rādītāju, tad runa par kaut kādu ātruma samazināšanu ir nevietā! Un pat tad, ja arī esi šo virziena rādītāju un "STOP" signālu ieslēdzis , tas vēl neatbrīvo no atbildības un pienākuma paskatīties spoguļos un pārliecināties par drošību!
Saskaņā ar CSN 4., 6. un10. punktiem, kas noteic kārtību un secību, kā darbojas Noteikumi un kā katram uz ceļa ir jārīkojas, par vainīgu atzīstams baļķu vedēja vadītājs, jo nav izpildījis CSN punktus šādā secībā: 119. kā "priekšā braucošais bremzējot", 70. ieslēdzis brīdinājuma signālu, 73. "stop" signālu, un 77. + 10., jo nav pārliecinājies par drošību!
Un visi tie, kas no CSN zina tikai viena punkta vienu trešo daļu "ievēro distanci" (119.) iesaku silti jo silti izlasīt pašiem CSN šādā secībā 119., 118.4., 113., 70., 73., 77. un 10.!
Ikviens ātruma samazinājums bez savlaicīgiem signāliem ir noziegums! Bet priekšā esošam (braucošam) satiksmes dalībniekam ar savu rīcību ir jāgarantē drošība! Drošības garantijas sākas ar brīdinājuma signāliem, skatu spogulī un izteiksmīgas braukšanas!!! Veiksmi visiem!

http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/smaga-avarija-uz-smiltenes-sosejas-balkvedejs-sadraga-audi.d?id=45071096#ixzz3FYCzqBFt

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 14:11

Juris

Eu, pārgudrīti, kur tu ņēmi, ka smagais NEBIJA laicīgi ieslēdzis pagrieziena signālu? Vai tu personīgi redzēji, ka notika ātruma samazinājums bez savlaicīgiem signāliem? Ko tu tagad te tēlo pārgudro pantus un punktus uzskaitot? Diez kā pats reaģētu attiecīgā situācijā...

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 14:48

Vernons

Pirmo zīmogu katrs auto braucējs saņem pie psihiatra! Ja skolā esi gājis un lasīt proti, tad neesi tik slinks un izlasi CSN vienreiz arī pats! Bet kustības drošība sastāv no viena vienīga CSN punkta 10.! Viss parējais ir lirika, bet kā redzi pat Tev ar šo liriku ir tā pašvaki! Pantus un punktus Tev bija un ir jāzina no galvas un tādā secībā kā to uzrakstīju. Neesi slinks un izlasi! Attiecīgā situācijā, man kā auto vadītājam, kurš vēlas veikt kreiso pagriezienu, virziena rādītāju slēdzu 300 metrus pirms manevra, šādā situācijā! Bet ar vieglo mēdz būt gadījumi, kad kreiso veicu arī no labās nomales, jo dzīvot un izdzīvot arī gribās! Tas prāta asināšanai!

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 14:58

ft

Tik pat labi tu vari maldināt,ja ir divi ceļi pa kreisi.......tātad nemaz tik gudrs neesi

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 15:18

ss

pēc visa iznāk, ka Vernons vienkārši ir cietušā draugs

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 15:19

Vernons

Vernons ir Gulbenes ceļu policijas priekšnieka "draugs"!

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 20:52

Biju klāt...

Viņš smago taisijās apdzīt pa labo pusi.. bet nepaspēja sabremzēties !

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 15:04

???

Kurš normāls braucējs apdzen pirms krustojuma ? Pilsētā arī tādi redzēti, viss ir līdz laikam...

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 18:29

&*^%$

Kur tad Vernons palika? Šķiet jaunus pantus,punktus un komatus meklē vai arī domā,kādus "pautus" iz savas dzīves vēl varētu salikt batonos un mēģināt mums iespraust ausīs. :)

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 19:17

Vernons

Smagais pēkšņi strauji nobremzēja! Melnās svītras uz asfalta tam liecība! Kopš kura laika CSN ir jāpilda katram otram? Kopš kura laika atļauts pēkšņi strauji bremzēt? Jeb dubults noziegums nav noziegums! Autobusa vadītājs pastāstīja detaļās uz ceļa redzēto!

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 19:41

Vernonam!!

Ai, vernon, rupji sakot, beidz *** gudri, tad smagā vadītājs ne tā ir pagriezienu parādījis, tad tas, tad šitais, tagad jau strauji nobremzējis. Tagad man parādi noteikumu, kurā ir rakstīts, ka drīkst apdzīt uz šosejas PIRMS KRUSTOJUMA pa labo pusi? un vēl kas, ja ievēro pareizu distanci starp transportlīdzekli, tad nekas tāds nenotiktu, simts punkti audi vadītājs nebrauca ar 90Km stundā.

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 20:12

Vernons

Pārlasi Noteikumus! Bet pirms ātruma samazinājuma radi apstākļus 70., ka kļūsi par šķērsli, lai no aizmugures braucošie spētu izpildīt CSN 113. punkta prasības! Ātrumu starpība divas reizes rada bremzēšanas ceļu atšķirību četras reizes. Tā ir fizika.

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 20:27

Vernons

Ātruma pārkāpšana būs jāpierāda! Un kādā veidā "To" ticami izdarīsi?

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 20:33

Profesionālis

Pēc tādas sadursmes spidometrs ir apstājies pie pēdējā ātruma,tā kā,ja policija gribēs,visu varēs pierādīt! Jebkurā gadījumā 100 % vainīgs aizmugurē braucošais...ātrums+distance!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:41

Vernons

Ar to vajadzēja sākt fotogrāfam! Spidometrs noķīlēja spie sadursmes ātruma, ja viens no piedziņas riteņiem griežas! Kur ir FOTO?

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:51

VERNON!!!!

ak dievs, Tu esi vienkārši neaprakstāms. Kurš Tev tādas fotogrāfijas liks dzirkstelē, ja tādas vispār ir??? Varbūt vajadzēja vēl safotografēt cietušo un internetā ielikt, lai redzam kādas viņam traumas? Neesi Tu gudrs nu.

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 12:32

zebiekste

Lai šitie zaļie tirliņi, kas neilgi brauc pie stūres, vienreiz izbeidz justies kā deputāti, kas traucas pa šoseju uz 150 km/h. Tāda sajūta, ka viņi grib noķert nāvi. Varu apbrīnot šos braucējus, jo braucu regulāri pa šo šoseju. Tādā ātrumā lidojot, nav iespējams izvērtēt situāciju, un re, arī bremzēšanas ceļš apbraucot pa labi bija par vēlu, vai arī vajadzēja vairāk griezt pa labi, lai izvairītos no avārijas situācijas. Bet nu papucītis,ietekmīgs uzņēmējs, laikam dara ko var, lai nomelnotu smagās mašīnas šoferi.Tā izskatās.

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 21:13

nu nu

kursh ir papuciitis

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 21:42

fakts

...kāds no Rankas ,,Ķelmēnu,, maizes ceptuves...

pirms 6 gadiem, 2014.10.08 21:58

zebiekstei

Ko tu te ļerksti pa pasauli....!!! stulbi kadu nomelnot, ja pati nebiji klat notikuma vieta!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:08

!

Fakts ir un paliek fakts, nepareiza braukšanas ātruma un distances izvēle vēl nekad nav bijis kā attaisnojums!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:17

Vernons

Par distanci varat paklusēt! Jo tā vienmēr un visur būs par mazu, ja priekšā braucošais (esošais) ar savu rīcību negarantēs drošību! Drošības garantijas sākas ar savlaicīgiem brīdinājuma signāliem, CSN 70. punkts izsaka visu! Bet CSN nav pat sadaļas "Brīdinājuma signāli un to lietošana". Par ātruma pārsniegšanu piekrītu! Tas kurš parsniedz atļauto braukšanas ātrumu ir zaglis un slepkava ar iepriekšēju nodomu! Un krustojumos apdzīt aizliegts! Tādu domu jāatmet pašos pamatos. Un to aizliedz arī horizontālais apzīmējums, ja tāds ir!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:29

Varbūt cietušais apgalvo ka viņš nav varējis paman

Saskaņā ar CSN 113.pantu AUDI vadītājam priekšā braucošā kravas mašīna bija jāuztver kā šķērslis un jārīkojās atbilstoši noteikumos paredzētajai kārtībai.

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:22

Vernons

Priekšā esošais ar savu rīcību radīja neciešamus braukšanas apstākļus, kā rezutātā notika sadursme!
Ar sādu devīzi es parvietojos!
Bet CSN ir sarakstīti TĀ, ka priekšā esošam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, ir jāgarantē drošība! Bet tam, diemžēl, pietrūkst sapratnes un auto skolās un sabiedrība kopumā uztver CSN 119. punktu pirmo trešdaļu! CSN 119. punkts regulē attiecības starp priekšā, aizmugurē un blakus esošiem. Un auto skolās jāsāk ar šo arī mācīt! Saliekam kopā ikvienu CSN punktu ar 10. un viss taps skaidrāks par skaidru! Veiksmi!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:37

CSN 119.pants

Nu ko, viens zemu lidojošs subjekts turpmāk raustīsies no piedalīšanās ceļu satiksmē.

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:33

Vernons

CSN 119. un 10. punkti uzliek par pienākumu "priekšā braucošam bremzējot" pildīt CSN pilnā apjomā un katram ne viss katram otram!
Puika slimnīcā atjēgsies un tad padiskutēsim! Bet tagad katram, kas piedalās ceļu satiksmē, iesaku CSN pārlasīt pašam!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:40

Profesionālis

Bremzējot tev nav jāpilda nekas.Veicot manevru,iepriekš jāieslēdz pagrieziena rādītāji,un jāpārliecinās,vai kāds nav uzsācis apdzīšanu.punkts.
Aizmugurē braucošajam jāievēro korelācija-ātrums+distance,lai spētu reaģēt uz priekšā braucošā transportlīdzekļa brīdinājuma un bremzēšanas darbībām!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:48

Vernons

Uzsākot apdzīšanu distanci vari nepiesaukt! Tās vienkāši vairs nav! CSN 120. punkts!
To puzli, kuru sauc par ceļu satiksmes Noteikumiem, katram jāzina no galvas!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 10:03

Veronam

Nevajag piedalīšanos ceļu satiksmē pārvērst par farsu kurā visa atbildība gulstās uz citiem satiksmes dalībniekiem.
Piemēram, ja priekšā braucošās automašīnas izraisa ceļu satiksmes negadījumu, tas nekādā veidā nedod man tiesības ietriekties šajās automašīnās attaisnojot sevi ar domu ka viņi vēl nebija izkāpuši no saviem bojātajiem transporta līdzekļiem un uzstādījuši avārijas trīstūri.

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:44

Profesionālis

Tu esi demagogs.

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:54

Vernons

Man ir "pie kājas" secība, kā kurš šeit ir braucis! Viens gan ir skaidrs, ka nevienam no Jums nav paniskas bailes apstāties nevietā un nelaikā, bez savlaicīgiem brīdinājuma signāliem un skatīšanās spoguļos! Nākotnē no bailēm būt sasistam pats grāvī iebrausi, ja auto nav tehniskā kārtībā, bet braukt gribējās! Citiem par to nav jābūt vainīgiem! CSN 113., 118.4., 70., 73., 77. un 10. punktus neviens nav atcēlis!
"Distances neievērošāna" ir apsūdzība balstīta uz emocijām! Tā draugi mīļie nebūs!!!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 09:58

Profesionālis

Nezinu,kādu motīvu vadīts,Vernons mēģina atspēkot AUDI vadītāju,bet gribu teikt,ka priekšā braucošajam nav jābrauc garām krustojumam kurā viņš grib nogriezties,baidoties, ka kaut kur aizmugurē braucošais var braukt ar pārāk lielu ātrumu vai pārāk mazu distanci!Vajag pieslēgt arī smadzenes ceļu satiksmē!

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 10:19

Vernons

Motīvs man ir viens un tas ir CSN sastāv no viena vienīga punkta - 10., kur katram ir jarīkojas "TĀ", lai neradītu bīstamu situāciju! Motīvs ir pārtraukt "kara darbību" uz ceļa - "ievēro distanci" aizsegā!
Motīvs ir atdzīvināt mirušos CSN punktus 70., 73. un 77.!
Audi vietā varēja būt arī autobuss, kā tas notika Jūrmalā, pie Kūdras stacijas un Gulbenē, virzienā uz Balviem autobuss taranēja Šarānu! Un gulbenes ceļu policijas šefam nebija kauna cīnīties ar nodokļu maksātāju un lieta nonāca tiesā, kur policija zaudēja. Motīvs ir pietiekami argumentēts, šeit, ar maniem komentāriem! Būtu labi ja sabiedrība sāktu saprast, ka "Čikāgas auns" viņu ved uz kautuvi.

pirms 6 gadiem, 2014.10.09 10:50

Kriminālziņas