Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Par atceltajiem avioreisiem

Ņemot vērā atcelto lidojumu skaitu saistībā arī koronavīrusa izplatību un ierobežojumiem visā pasaulē saistībā ar COVID-19, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) turpina pieaugt saņemto konsultāciju un iesniegumu skaits par aviopakalpojumiem. Patērētāji vēršas PTAC ar jautājumiem kā rīkoties situācijās, ja atcelts reiss, cik ilgā laikā aviokompānijai jāatmaksā samaksātā nauda, kā rīkoties, ja reiss vēl nav atcelts.

Atgādinām, ja COVID-19 izraisītās pandēmijas dēļ aviokompānija ir atcēlusi lidojumu, tā izsūta patērētājam informāciju par iespējamiem situācijas risinājumiem:

  • Mainīt lidojuma datumu;

  • Saņemt atpakaļ samaksāto naudu;

  • Saņemt vaučeru no aviokompānijas.

Aicinām patērētājus būt saprotošiem un ņemt vērā, ka pie aviokompānijām vēršas ļoti liels skaits patērētāju, tāpēc pieprasījumu apstrādes laiks var ieilgt.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas