Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

SPKC informē par informatīvā tālruņa darba laika izmaiņām ar 27.aprīli

Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) informē, ka, sākot ar 27.aprīlī, ir veiktas izmaiņas informatīvā tālruņa par COVID-19 jautājumiem darba laikos.

Uzsākot informatīvā tālruņa darbību, pirmajā nedēļā saņemti vidēji 846 iedzīvotāju zvani dienā, taču šobrīd zvanu skaits ir sarucis līdz vidēji 208 zvaniem dienā. Izvērtējot iedzīvotāju interesi un saņemto zvanu intensitāti, turpmāk SPKC informatīvā tālruņa 67387661 speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darbdienās no pulksten 8.30 līdz 19.00, brīvdienās - no 9.00 līdz 17.00.

Kopš 23.marta SPKC informatīvā tālruņa darbinieki ir atbildējuši uz 11 715 iedzīvotāju zvaniem, kas saistīti ar COVID-19, karantīnu, pašizolāciju, kā arī sniegtas norādes, kur var meklēt vairāk informācijas par interesējošo tēmu.

SPKC speciālisti atgādina, ka plašāka informācija par COVID-19 aktualitātēm pieejama SPKC tīmekļa vietnē www.spkc.gov.lv


Pievieno komentāru

Latvijas ziņas