Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

VIASAT: darām visu, lai nepaaugstinātu mēneša maksu. Klienti saņem kompensācijas 3

Viasat paziņojums par Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) 27. augusta lēmumu
Viasat respektē PTAC pieņemto lēmumu, taču vēlas uzsvērt, ka ir informējis klientus par problēmām ar kanālu RTR, PBK un REN-TV izplatīšanu, visiem piedāvājot kompensācijas. Tāpat šogad veikti virkne uzlabojumi sadarbībā ar klientiem.

Līdz ko minēto kanālu izplatītājs pieprasīja tirgus situācijai neatbilstošu samaksu un piespiedu kārtā Viasat lika pieņemt lēmumu par īslaicīgu atteikšanos no kanālu RTR un PBK raidīšanas, klienti par to tika informēti.  

Būtiski, ka visi klienti kopš aprīļa, kad kanāli tika izslēgti, ir saņēmuši un joprojām var saņemt kādu no piedāvātajām kanālu kompensācijas iespējām - sporta kanālu paketi vai ekskluzīvu filmu kanālu TV 1000 Premium. Tiem, kuri sadarbību vēlas pārtraukt, pēc PTAC rekomendācijas ļaujam to darīt bez līgumsodiem.

 

Tāpat kanālu trūkumu automātiski ir papildinājuši jauni kanāli krievu valodā, kopskaitā kopš aprīļa klientiem piedāvājot četrus jaunus kanālus (TVCI, VIASAT Nature, Euronews, Nick Jr.), savukārt septembrī pievienosies vēl viens (Diva Universal - līdz šim zināms kā Hallmark). Vienlaikus Viasat cer, ka RTR, PBK un REN-TV kanālu pazušana no ekrāniem ir īslaicīga, un uzņēmumam izdosies panākt vienošanos ar kanāla izplatītāju.

 

„Esam darījuši un darām visu, lai klienti pēc iespējas mazāk izjustu mūsu nesaskaņas ar kanālu RTR un PBK izplatītājiem, par to regulāri informējot arī PTAC. Uzskatu, ja Viasat būtu piekritis kanālu izplatītāju nosacījumiem, mēs būtu spiesti paaugstināt mēneša maksu, kas, visticamāk, būtu atkal cits patērētāju tiesību pārkāpums, kas daudz smagāk atsauktos uz mūsu klientiem. Aicinu vērst uzmanību uz to, ka šobrīd PTAC lēmums un izteiktie apgalvojumi, kamēr nav attiecīga tiesas sprieduma, ir tikai minējumi, līdz ar to aicinām atturēties no uzņēmuma iespējamās vainas iztirzāšanas," norāda Valts Ermansons, „Viasat Latvija" vadītājs.

 

Būtiski, ka pašlaik RTR Planeta un PBK starptautiskās bezmaksas versijas ir iespējams skatīties arī, uzliekot papildus konvektoru (galviņu) un noregulējot to uz satelītu Hot Bird. Kopumā Viasat šogad ir veicis virkni uzlabojumus sadarbībā ar klientiem, tostarp vienkāršojot līgumu, kas šobrīd tiek saskaņots ar PTAC. Tāpat ir ieviesta bezmaksas klientu servisa tālrunis un iespēja sekot līdzi savu rēķinu un maksājumu vēsturei uzņēmuma mājas lapas sadaļā Mans konts.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

Minka

Viasat tiešām domā, kā uzlabot savus piedāvātos pakalpojumus... Kaut vai ar to vien, ka šodien pievienojas klāt vēl viens lielisks kanāls - Diva Universal. Man, kā daiļā dzimuma pārstāvei, tas iet ļoti pie sirds, tikai mazliet baidos, ka tagad tā vien gribēsies pie TV sēdēt un neko citu nedarīt. :D

pirms 9 gadiem, 2010.09.17 17:56

333

Lai vini pasi skatas par tadu cenu, pat interneta piedavajums mani nevilina ar viniem ligumu slegt.

pirms 9 gadiem, 2010.09.08 20:40

Lietotāju raksti