Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Compensa klientu lojalitātes programma

Droši varu teikt, ka arī es esmu viens no tiem cilvēkiem, kam vismaz trešdaļu no maka satura aizņemt dažādas veikalu kartes, atlaižu kartes un vēl sazin kādas kartes, kas nu jau vairākus gadus krājas manā makā. Visdažādākās klientu lojalitātes programmas vairs sen nav retums pārdevēja-pircēja attiecību veidošanā. Gandrīz katrs otrais uzņēmums piedāvā veidot šādas īpašas attiecības ar karšu starpniecību, piedāvājot lielākas atlaides no pirkuma, ja esi kartes īpašnieks, īpašas iepirkšanās dienas un vēl citus piedāvājumus, kas padara iepirkšanos izdevīgāku un nedaudz patīkamāku. Pēc statistikas, vidēji vienam iedzīvotājam makā ir vismaz sešas dažādas lojalitātes kartes preču un pakalpojumu iegādei. Es taču esmu šī veikala kartes īpašnieks, tātad, man tur pieejamas īpašas privilēģijas, domā patērētājs un krāj maciņā kartes.

Visbiežāk sastopamie lojalitātes karšu veidi ir pārtikas precēm, būvmateriāliem, aptiekām, degvielas uzpildes stacijām utt. Cik tad lojāli mēs esam uzņēmumiem, kuru kartes krājas mūsu makos un kāds no tā labums, galvenokārt, mums un tālāk, uzņēmumam? Vai tas nozīmē, ka krājam vien kartes maciņā, aiz pieklājības un gan jau kādreiz noderēs attieksmes, pat neapzinoties un īsti neizmantojot sava, kā lojalitātes klienta, priekšrocības un iespējas? Savulaik,kad lojalitātes programmas kļuva populāras, aizsākās diskusija, ka tas ir viens no veidiem, kā iegūt klienta personīgo informāciju un izmantot to uzņēmuma interesēs – pievilinot klientu, ar speciāli piemeklētiem piedāvājumiem, akcijām, kas, sekojot viņa pirkumu reģistram pēc lojalitātes kartes, varētu būt vilinošākais. Ja reiz esi piedāvājis uzņēmumam savus datus, sniedzis informāciju par sevi un saviem iepirkšanās paradumiem – būtu muļķīgi neizmantot iespējas, kas tiek piedāvātas Tev.

Ar apdrošināšanas kompānijām ir nedaudz vienkāršāk – iegādājoties kādu konkrētu apdrošināšanas polisi, neatkarīgi no tā, vai mājai vai auto – savus personas datus sniedzam jebkurā gadījumā. Ja OCTA pirkta pie viena apdrošinātāja, KASKO pie cita, par ceļojuma apdrošināšanu pat vairs īsti neatceros… tad lojalitātes programmas ir vai nu pie visiem, ja pastāv šāda iespēja, vai neviena, un papildus ieguvuma man kā klientam nav.  Bet ja nu izvēlēta viena konkrēta apdrošināšanas kompānija, pie kuras iegādāties visas sev nepieciešamās apdrošināšanas polises, tad būtu tikai pareizi iepazīties ar lojalitātes programmu, noskaidrot, kā pie tās tikt un ko no tās iegūt.

Pirmkārt, lielākā daļa apdrošinātāju (tomēr nav lielveikals), lielākoties piedāvā lojalitātes programmas pastāvīgajiem klientiem, kam apdrošināšanas kompānija iepatikusies. Izmantoji iespēju iegādāties mājokļa apdrošināšanas polisi vienreiz, otrreiz iegādājies OCTA vai KASKO un tad arī rodas iespēja kļūt par lojālu un pastāvīgu klientu, izmantojot piedāvātās programmas priekšrocības. Šajā gadījumā iepazīstināšu ar Compensa klientu lojalitātes programmu un tās piedāvātajām iespējām. Lojalitātes programma pie šī apdrošinātāja ir spēkā visai ģimenei, noslēdzot Compensa Mājas vai Compensa KASKO apdrošināšanas polises. Ja reiz esi izlēmis par šādu soli – drošāku un mierīgāku ikdienu, kad kāds cits arī rūpējas par tavu labklājību, izmanto piedāvātās iespējas, un noteikti iepazīsties ar programmas priekšrocībām.

Viena no lietām, ko nodrošina Compensa klientu lojalitātes programma - ja jums jau ir Compensa KASKO un iegādājaties mājokļa apdrošināšanas polisi, tajā iekļauta bezmaksas diennakts tehniskā palīdzība. Vēl saņemat noderīgu papildinājumu – mājokļa vai transportlīdzekļa atslēgas atjaunošana 300 eiro vērtībā tās zādzības gadījumā. Kā arī papildus nodrošinājumu 1000 eiro vērtībā mājoklim vai mantai radītiem bojājumiem elektroapgādes traucējumu rezultātā, kas arī ir bieža parādība mūsu platuma grādos, līdz ar to, noderīgs piedāvājums. Der iepazīties ar Compensa noteikumiem, jo lojalitātes priekšrocības stājas spēkā tikai izpildot noteiktus klienta pienākumus (kā priekšrocības, tā arī pienākumi – jebkurās savstarpēji izdevīgās attiecībās).

Rakstu sagatavoja: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Latvijas filiāle

Reklāmraksti