Populārākie ķēdīšu veidi vīriešiem

Ķēdītes ir viens no populārākajiem juvelierizstrādājumiem, ko bieži izvēlas nēsāt gan vīrieši, gan sievietes un bez kā grūti pat iedomāties rotu stendus. Sievietes dažkārt izvēlas ķēdītes kombinēt ar kuloniem, bet vīrieši lielākoties priekšroku dod masīvākām ķēdītēm bez papildu elementiem.


Zelta ķēdītes


Zelta ķēdītes vienmēr izskatās eleganti un rada greznu iespaidu. Vīrietim tās būs viegli kombinēt ar jebkuru apģērbu – gan lietišķu, gan sportiska stila, - piešķirot koptēlam papildu akcentu. Saprotams, ka zelta ķēdītes maksā dārgāk, bet cena tiešā veidā ir atkarīga no izvēlētās ķēdītes svara un dizaina. Tā būs lieliska dāvana vīrietim nozīmīgos svētkos, visticamāk, to novērtēs arī jaunieši.


Sudraba ķēdītes


Sudraba ķēdītes ir lētākas, taču tas nav vienīgais kritērijs, kāpēc vīrieši mēdz izvēlēties sudrabu. Pastāv uzskats un arī pētījumi apliecina, ka sudrabam piemīt antibakteriālas, dezinficējošas, aizsargājošas un pat dziednieciskas īpašības. Tāpat arī ir cilvēki, kuriem tieši sudraba krāsas tonis un radītā sajūta šķiet vistīkamākā. Viens no trūkumiem – laika gaitā sudrabs var apsūbēt, taču to notīrīt iespējams pat ar elementāriem līdzekļiem mājas apstākļos.


Masīvas ķēdes


Divas būtiskākās iezīmes, kas atšķir vīriešiem un sievietēm paredzētās ķēdītes, ir to svars un dizains. Vīrieši (gan praktisku apsvērumu, gan dizaina dēļ) lielākoties dod priekšroku masīvākām ķēdēm un izvairās no dažādiem smalkiem rakstiem vai dizainiem. Vīrieši novērtē klasisku dizainu. Ja vīrietim jau ir gredzens, aproce vai kādi citi aksesuāri, ķēdīti vajadzētu saskaņot ar tiem, radot gaumīgu koptēlu.


Nozīme ir arī ķēdītes garumam – visbiežāk pircēji izvēlas 40-65 cm garas ķēdītes. Kā novērojam praksē, vīrieši biežāk izvēlas īsas ķēdītes, kas tiek nēsātas tuvu kaklam, tādējādi ir mazāka iespēja, ka, darot fizisku darbu vai sportojot, ķēdīte kaut kur var aizķerties. Dažkārt, lai uzsvērtu greznību, vienlaikus tiek nēsātas vairākas dažādu garumu ķēdītes. Jebkurā gadījumā rotaslietas ir svarīgi saskaņot ar individuālo valkātāja stilu un noskaņojumu.

Reklāmraksti