Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Aiziet, "Sarma 2015"! (+ātrumposmu kartes un apraksti)

Rallijam “Sarma 2015” ir pieteikušās 89 ekipāžas. Starp dalībniekiem ir gan mūsu pašu Latvijas, gan arī Igaunijas, Lietuvas, Krievijas, Ukrainas un Somijas autosportisti. Latvijas rallija čempionāta ieskaitē startēs 32 ekipāžas, Igaunijas čempionāta ieskaitē – 36 ekipāžas un Latvijas rallijsprinta ieskaitē – 27 ekipāžas.


Ieeja uz vienu ātrumposmu - 3 eiro, skatītāju karte uz visiem posmiem - 7,00 eiro.


Rallija grafiks

Pirmajā dienā rallij dalībnieki divas reizes izbrauks pa diviem ātrumposmiem Apes puses ceļos. Rallijsprinta dalībnieki pirmajā dienā nestartēs.


Otrajā dienā rallijs pārcelsies uz Gulbenes novadu, kur rallija dalībniekiem būs jāveic trīs ātrumposmi pa divām reizēm, savukārt rallijsprinta dalībnieki pirmos divus ātrumposmus izbrauks pa divām reizēm, bet pēdējo ātrumposmu – vienreiz.

Rallija "Sarma 2015" ātrumposmu kartes.


24.janvāris, Gulbenes novads


SS 5; 7 “Zaķakājas”


Trases garums – 10,12 kilometri.

Trase slēgta no pulksten 7.35.

Pirmās automašīnas starts – pulksten 8.55 un 11.14.


Ļoti iecienīts ātrumposms. Tas ir ātrs, līkumains un ļoti interesants. Piebraukšana, braucot pa šoseju Gulbene-Madona un nogriežoties pa labi krustojumā uz Zaķakājām.


Starts - 0,4 kilometri no šosejas Gulbene-Madona.

1. 0,8 kilometri no starta - straujš kreisais pagrieziens, daudz vietas skatītājiem.

2. 1,7 kilometri – kreisais pagrieziens. Piebraukšanas iespēja no Krapas puses.

3. 2,2 kilometri - interesanta vieta skatītājiem – vairāki S-veida līkumi.

4. 3,7 kilometri – garš labais līkums. Piebraukšana no Gulbīša puses (no Madonas šosejas).

5. 4,1 kilometrs - straujš S-veida līkums, caurteka, šajā grāvī ne reizi vien ir pabijuši vairāki sportisti.

6. 5,4 kilometri - bīstams pagrieziens pa labi. Piebraukšana no Gulbīša puses (no Madonas šosejas). Nedaudz tālāk - vairāki skaisti līkumi.

7. 7,9 kilometri - Kalna skola - skatītāju iemīļota vieta, bet bez piebraukšanas iespējām. Vairāki līkumi ar uzkalniem.



SS6; 8 “Kalves”


Trases garums – 18,30 kilometri.

Trase slēgta no pulksten 8.18.

Pirmās automašīnas starts – pulksten 9.38 un 11.57.


Garākais sacensību ātrumposms, kas apvieno divus jau agrāk notikušus ātrumposmus. Trase vijas gan pa meža ceļu, gan pāriet uz platāku ceļu, gan arī līkumo pa pavisam šauru lauku celiņu. Piebraukšana, braucot pa veco Lejasciema ceļu un griežoties pa labi uz Augulienas ezeru.



Starts – 0,07 kilometri no Lejasciema vecā ceļa.

1. 0,6 kilometri no starta - ceļš ved no kalna lejā, turpat lejā arī caurteka. Interesanta līkumu kaskāde.

2. 3,4 kilometri - bīstama caurteka, S-veida līkumi.

3. 4,4 kilometri - straujš taisnleņķa pagrieziens pa labi. Piebraukšanas iespēja no Beļavas puses.

4. 5,7 kilometri – straujš taisnleņķa pagrieziens pa labi un pēc apmēram 150 metriem – pa kreisi. Piekļūšana no Gulbenes puses, bet pirms trases slēgšanas, vai arī no Augulienas puses. Tālāk trase iet pa meža ceļu, kur vietām jāveic vairākas skaistu līkumu sērijas.

5. 8,7 kilometri - plaša skatītāju vieta, meža ceļu krustojums. Sportistiem jāveic labais pagrieziens un uzreiz arī kreisais. Piebraukšana pa meža ceļiem no Tirzas tilta puses. Nav tālu no Lejasciema ceļa.

6. 9,4 kilometri - ātrs kreisais pagrieziens, trase pāriet uz lielāku ceļu.

7. 10,4 kilometri – straujš labais pagrieziens, trase atkal pāriet uz šauru ceļu. Paejot uz priekšu, vairāku interesantu līkumu kaskādes. Piekļūšana no Gulbenes puses pa Lejasciema ceļu vai arī pa šo pašu ceļu no Augulienas puses pirms trases slēgšanas.

8. 13,2 kilometri - vairāku skaistu līkumu sērija, bet bez piekļūšanas iespējām pēc trases slēgšanas.

9. 15,3 kilometri – braucot kalniņā, straujš, atpakaļejošs pagrieziens pa labi, ļoti sarežģīta vieta sportistiem. Trase pāriet uz platāku celu. Piebraukšana no Gulbenes puses pa Lejasciema ceļu. Automašīnas drīkst novietot tikai vienā ceļa pusē.

10. 15,9 kilometri - straujš labais pagrieziens. Trase pāriet uz šaurāku ceļu. Piebraukšanas iespēja, braucot pa šoseju Smiltenes virzienā un pirms Tirzas tilta griežoties pa labi meža celiņā vai arī no Gulbenes puses pirms trases slēgšanas. Trase tālāk līkumo pa šauru meža ceļu. Vairākas interesantu līkumu sērijas, bet bez piekļūšanas iespējām pēc trases slēgšanas.



SS 9; 10 “Ikteri”


Trases garums – 12,48 kilometri.

Trase slēgta no pulksten 12.12.

Pirmās automašīnas starts – pulksten 13.32 un 15.15.


Līkumains, tehniski sarežģīts, interesants ātrumposms. Piebraukšana uz ātrumposmu, braucot pa Naglenes ceļu un pirms Naglenes griežoties pa kreisi uz Beļavu.


Starts – 0,1 kilometrs no Naglenes ceļa.

1. 1,2 kilometri - vairāku līkumu kaskāde, piekļūšana kājām no Naglenes ceļa.

2. 2,3 kilometri - atpakaļejošs labais pagrieziens uz šauru ceļu, piekļūšana no Beļavas centra puses.

3. 5,2 kilometri - vairāku asu pagriezienu sērija, apdzīvota vieta “Sīļi”, piebraukšana no Beļavas – Pilskalna ceļa.

4. 6,2 kilometri kilometri – straujš labais pagrieziens uz platāku ceļu, piebraukšana no Pilskalna puses.

5. 9,4 kilometri - skatītāju iecienīta vieta - ābeļdārzs, kur no kalna gala iespējams redzēt vairāku līkumu sēriju, piebraukšana no Naglenes puses. 

Pievieno komentāru

Sports