Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Arī SIA "Gulbenes autobuss" maršrutos braukšanu bez biļetes sodīs ar 22 eiro 3

Lielākajā daļā starppilsētu sabiedriskajā transportā turpmāk minimālais sods par braukšanu bez biļetes būs 22 vai 25 eiro, informē aģentūra LETA.

SIA "Autotransporta direkcija" pārstāve Lilita Pelčere stāsta, ka aizvadītajā piektdienā notika Sabiedriskā transporta padomes sēde, kurā tika runāts par līgumsoda minimālā apmēra palielināšanu.

Balstoties uz Sabiedriskā transporta padomes ierosinājumu noteikt, ka līgumsoda minimālais apmērs par atrašanos sabiedriskajā transportlīdzeklī bez derīgas braukšanas biļetes ir vismaz 22 eiro, Autotransporta direkcija aicināja pasažieru pārvadātājus mainīt līgumsoda apmēru. Pārvadātāji tika aicināti noteikt līgumsoda apmēru vismaz 22 eiro, bet nepārsniegt Ministru kabineta (MK) noteikumos noteikto maksimālo soda apmēru - 71,14 eiro.

Direkcijas aicinājumam atsaucās lielākā daļa pasažieru pārvadātāju, kā rezultātā šā brīža saskaņotais līgumsods 22 eiro apmērā ir noteikts SIA "Gulbenes autobuss", SIA "Jēkabpils autobusu parks", AS "Liepājas autobusu parks", SIA "Sabiedriskais transports", SIA "VTU Valmiera", AS "Talsu autotransports", AS "Rīgas Taksometru parks", SIA "Tukuma Auto", SIA "Migar", SIA "Balvu autotransports", SIA "Ceļavējš-ATP", SIA "Ludzas autotransporta uzņēmums", SIA "Rēzeknes autobusu parks", SIA "Ekspress Ādaži", SIA "Galss Buss". Savukārt SIA "Dobeles autobusu parks", AS "Nordeka", SIA "Jelgavas autobusu parks", AS "CATA" un SIA "Ventspils reiss".

AS "Pasažieru vilciens" sods par braukšanu bez biļetes būs 25 eiro.

Sabiedriskā transporta padome ir koleģiāla institūcija, kas izskata ar sabiedriskā transporta pakalpojumu pārzināšanu un organizēšanu saistītus jautājumus. Padomes darbu nodrošina Autotransporta direkcija.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

pasažieris

labāk būtu saveduši kārtībā ar maršruta autobusu gabarītiem, vai tad autobusu šoferi nevar uztaisīt statistiku cikos un kad brauc skolnieki mājas lai varētu reisā sūtit lielāku autobusu, šodien braucot ar starinieti bija mazais oranžais autobus ,sēdvietas ir pilnas un stāvošajiem nav pat kur pieturēties, ne vienas ručkas un stieņa, pie gaisa japieturās
ir tak redzēts kad lielais buss tukšā reiso

pirms 9 mēnešiem, 2019.02.25 19:52

Aija

Es domāju,kur šoferiem jādod biļete,tur lai arī viņš maksā sodu,ja "pasmaida" un nedod. Jo garām jau viņam nevar aiziet. Kur maksā ar e-talonu,tur ir savādāk. Vakar pat viena sieviete jau nopelnītu,ja tik būtu kontrole. Bet ja pa gadu redzi vienu pārbaudi,tad ko gan var noķert.

pirms 9 mēnešiem, 2019.02.26 11:12

autobuss

Nu Tu lej! Kamèr šoferis skaita vienam atlikumu tikmēr droši kāds var iešmaukt bez biļetes. Var arī nopirkt līdz nākošajai pieturai bet apbraukt pusnovadu. Tāpēc liekat nu šoferiem mieru!

pirms 9 mēnešiem, 2019.02.26 12:52

Vietējās ziņas