Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

AS "Sadales tīkls": Gulbenes novadā spēcīgais vējš izraisa elektroapgādes traucējumus aptuveni 600 klientiem 2

Svētdien Gulbenes novadā spēcīgais vējš izraisīja elektroapgādes traucējumus aptuveni 600 klientiem. Kopumā novada teritorijā AS "Sadales tīkls" reģistrēja 8 vidējā sprieguma 20kV (kilovoltu) elektrotīkla bojājumus un piecus zemsprieguma elektrotīkla bojājumus, informē  AS „Sadales tīkls” preses sekretāre Tatjana Smirnova.

"Elektrotīkla bojājumi pārsvarā ir lokāla rakstura - gaisvadu elektrolīnijās ir iegāzti koki, ieķērušies vēja nolauztie koku zari un bojāti balsti, izraisot elektroapgādes traucējumus klientiem. Elektrotīkla atjaunošanas darbs Gulbenes novadā turpinājās arī pirmdien," stāsta T.Smirnova.

Lai klienti vienmēr būtu informēti par elektroapgādi savā īpašumā, AS “Sadales tīkls” ir izveidojis arī individuālu apziņošanas sistēmu, kuras ietvaros ikvienam klientam ir iespēja izvēlēties sev ērtāko elektronisko operatīvās informācijas saņemšanas kanālu – SMS un/vai e-pastu.

"Īpaši būtiska ātra informācijas pieejamība SMS formā ir tieši ārkārtas situācijās, piemēram, kad atgadījies kāds neplānots, iespējams dabas stihijas izraisīts, elektrības padeves pārtraukums un aktuāls ir jautājums, cik ilgā laikā bojājums tiks novērsts un elektroapgāde atjaunota," norāda preses sekretāre.

Lai pilnvērtīgi izmantotu šo operatīvo bezmaksas apziņošanas pakalpojumu, AS “Sadales tīkls” aicina ikvienu klientu doties uz uzņēmuma klientu portālu e-st.lv un reģistrēt vai atjaunot savu kontaktinformāciju  (mobilā tālruņa numuru, e-pastu).

Klienti, kas ikdienā e-vidi neizmanto, vienoties par operatīvās informācijas saņemšanas kanālu var, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 8403. Tas aizņems vien pāris minūšu laika, bet ļaus ikvienam būt vienmēr informētam par visu aktuālo mājokļa vai uzņēmuma elektrotīklā.

"Savukārt, lai ikviens klients laikus varētu plānot savu darbību un rēķināties ar aktuālajiem notikumiem viņa elektrotīklā, AS “Sadales tīkls” e-vidē ir izveidojis daudzfunkcionālu darbu karti, kurā atzīmēti plānotie un arī neplānotie elektrības padeves atslēgumi, trašu tīrīšanas darbu vietas, aktuālie un paredzamie investīciju projektu plāni gan pilsētās un reģionos, gan konkrētā adresē. Lai jebkurā laikā noskaidrotu īpašumam būtisku informāciju, atliek tikai ievadīt meklētājā šī īpašuma adresi. Dati atjaunojas ik pēc 15 minūtēm, un ļauj klientiem vienkārši un ērti iegūtu operatīvo informāciju par savu īpašumu. Karte, kuras ērtumu augsti novērtējusi liela daļa klientu, pieejama mājaslapā sadalestikls.lv,,"' stāsta T.Smirnova.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

.Vārds

Kad drastiski pacēla elektrības cenas, tad teica, ka tas - lai pārrāvumu vēja laikā nebūtu :DDDDD

pirms 20 dienām, 2019.10.29 12:19

Pilsētnieks

Tas ir saprotams, tikaī kabeļi var glābt situāciju.

pirms 20 dienām, 2019.10.29 13:57

Vietējās ziņas