Autoceļa Gulbene-Balvi remontdarbu posmā iestājas tehnoloģiskais pārtraukums līdz pavasarim 9

Iestājoties autoceļu būvdarbiem nepiemērotiem laika apstākļiem, oktobra beigās sācies tehnoloģiskais pārtraukums reģionālā autoceļa Gulbene–Balvi–Viļaka–Krievijas robeža  (Vientuļi) posmos, tostarp no Gulbenes līdz Kazupei (2,14.-12,68. km), informē VAS "Latvijas Valsts ceļi" Komunikācijas daļa.  

Ceļa pārbūves darbi posmā no Gulbenes līdz Kazupei uzsākti jau 2018. gada rudenī. To ietvaros plānots daļā objekta veikt pilnu ceļa segas konstrukcijas pārbūvi, bet daļā nepilnu - esošā ceļa pamatne netiek mainīta, kā arī ceļa labajā pusē izbūvēt apgaismotu gājēju un velosipēdistu ceļu no Gulbenes līdz Ceļmalām (2,140.-2,685. km) un pārbūvēt tiltu pār Pogupi.

Piebilstams, ka autoceļa Gulbene–Balvi–Viļaka–Krievijas robeža  (Vientuļi) posmā no Keišiem līdz Kirai (59,6.-63,04. km) būvdarbi uzsākti šī gada pavasarī. To ietvaros plānots līdz pamatiem pārbūvēt ceļa konstrukciju un ieklāt divas asfalta kārtas, Viļakā izbūvēt lietus ūdens kanalizāciju, autostāvvietu, pagarināt gājēju ceļu un veloceļu, kā arī uzlabot ceļa apgaismojumu. Posmā jau ir izbūvēta asfaltbetona apakškārta, lietus ūdens kanalizācija un apgaismojums. Patlaban objektā ir noteikts satiksmes ātruma ierobežojums 50/70 km/h. Pilnībā darbus plānots pabeigt līdz 2020. gada jūnijam, tos veic SIA Ceļi un tilti, līguma summa  –  4,34 milj. eiro (ar PVN), finansējums nāk no valsts budžeta.

Šovasar, veicot pārbaudi, lokāli (posmos ar nepilno segas konstrukciju) tika konstatētas plaisas asfaltbetona apakškārtā. Bojājumu vietās būvnieks nofrēzēja asfaltbetona apakškārtu, nomainīja zem tās esošo šķembu kārtu un ieklāja jaunu asfaltbetona apakškārtu.

Asfaltbetona virskārtas ieklāšanai laika apstākļi vairs nav piemēroti, līdz ar to būvdarbus plānots pabeigt tikai nākamajā pavasarī, kad tiks ieklāta asfaltbetona virskārta, izbūvētas nobrauktuves, veikta apzaļumošana, barjeru uzstādīšana un ceļa zīmju uzstādīšana.

Ceļa posmā noteikts ātruma ierobežojums 70 km/h.

Būvdarbus posmā veic SIA 8 CBR, un to līgumcena ir 7,6 miljoni eiro (ar PVN), no kuriem 85 procentus sedz ERAF.



Pievieno komentāru

Komentāri 9

tiec kā gribi

uz darbu,un lauz savu auto visu ziemu,jo amatpersonas nooteikušas pofigistisko pārtraukumu līdz pavasarim.

pirms gada, 2019.11.01 05:05

Velta

Nu jau būs normāli šoziem, salīdzinot ar pagājušo ziemu. Pēc tam būs labi, pacietību tautai.

pirms gada, 2019.11.01 11:54

?

Latvieši ir ļoti pacietīga tauta! Bet cik ilgi var ciest?

pirms gada, 2019.11.01 12:58

...

Nu gan vairs nekas nav jālauž - asfalts visā ceļa garumā, Vienīgi steidzīgajiem var nepatikt ātruma ierobežojums - 70, jo cits nekas netraucē braukt ātrāk. Toties policijai šis posms būs kā medusmaize, kur iekasēt sodus par ātruma pārkāpumu. Ja paši būs par slinku, tad gan jau parādīsies pārvietojamais radars

pirms gada, 2019.11.01 14:21

...

Celu uzbūvēja pa vienu gadu bet lai nomainītu asfaltu vajag divus ?

pirms gada, 2019.11.01 12:35

Pilsētnieks

Laikam Latvijā nav vairs labāku firmu. Haltūra trīs gadu garumā.

pirms gada, 2019.11.01 14:38

es

Divi gadi pagajuši,bet iznakums nekåds!Nu dod vałå!Ar tådiem tempiem tik südus mēzt!

pirms gada, 2019.11.01 17:15

!!!

Novāciet tak tās zīmes! Puse brauc 70+ un puse 90+ , kā rezultātā veidojas daudz bīstamu situāciju apdzenot. Labs ceļš un mierīgi var braukt uz 90.

pirms gada, 2019.11.03 12:50

autobuss

Šodien jau melna netrafarētā Škoda siroja Gulbene - Balvi - Gulbene!

pirms gada, 2019.11.03 16:29

Vietējās ziņas