Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Banka atvainojas klientiem

Vakar atkal bija vērojami traucējumi "Swedbank" internetbankas un maksājumu karšu darbībā.

Veikalos bija vērojamas situācijas, ka cilvēki nevar norēķināties ar karti un skaidras naudas viņiem tajā brīdi līdzi nav, līdz ar to bija vērojams arī satraukums un neizpratne, kas ir noticis. Iedzīvotāji arī atceras, kā 2011.gada nogalē pēc nepamatotām baumām no "Swedbank" bankomātiem masveidā tika izņemta nauda.


"Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska "Dzirkstelei" skaidro, ka traucējumus izraisīja lokālas IT programmas "aizķeršanās". Traucējumiem nebija nekādas saistības ar drošību, tiem bija tehnisks raksturs. Traucējumu iemesls tika operatīvi atklāts un novērsts, labojumu darbu laikā gan vēl bija iespējami īslaicīgi traucējumi.


"Mūsdienās klienti ļoti aktīvi lieto kartes un internetu, tāpēc, lai gan mūsdienās IT traucējumu skaits samazinās, tie tiek pamanīti ievērojami vairāk un ātrāk. Atvainojamies klientiem, kuriem nācās sastapties ar traucējumiem un neērtībām!" saka K.Jakubovska.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas