Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Brīdina par krāpniekiem

"Swedbank" aicina klientus neatsaukties uz viltus e-pasta vēstulēm, kas tiek sūtītas it kā bankas vārdā ar lūgumu ievadīt visas savas internetbankas kodu kartes paroles.

Vairāki cilvēki, tostarp arī "Swedbank" klienti, ir saņēmuši šādus viltus e-pastus ar saiti, kur pēc tam tiek lūgts ievadīt internetbankas kodu kartes paroles.

 

"Swedbank" aicina to nedarīt un šo e-pastu izdzēst, kā arī atgādina, ka banka nekad nesūta šādus e-pastus un nelūdz no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai, - ne e-pasta, ne zvana veidā.


Banka norāda, ka šis ir klasisks un pasaulē izplatīts veids, kā mēģina maldināt cilvēkus un uzzināt viņu konfidenciālos datus. Ja klientiem rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, viņi tiek lūgti sazināties ar banku.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas