Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Dekoratīvie kociņi nebūs drauds Gulbenes rotācijas apļa drošībai 43

Notiek Gulbenes jaunā objekta – rotācijas apļa – apzaļumošana. Šie darbi tuvojas beigām. Pašvaldības vides dizaina un labiekārtošanas speciālistes Laimas Šmites-Ūdres idejas realizēt palīdz Gulbenes labiekārtošanas iestāde.

Rotācijas apļa apzaļumošana nav iekļauta būvizmaksās. Apzaļumošanu pašvaldība veic no sava budžeta. Cik tas būs izmaksājis, to varēs pateikt vēlāk, - “Dzirkstelei” saka Gulbenes novada pašvaldības vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Kalmane.
Apstādījumi tiek veidoti četrus metrus no rotācijas apļa malas, lai nodrošinātu redzamību. Rotācijas apļa iekšieni rotās kalnu priedes pundurforma, kas būs ap vienu metru augsta. Savukārt Japānas spireja būs ap 70 centimetus augsta, bet tunberga bārbele – apmēram 40 centimetrus.

Košumkrūmi esot izvēlēti atbilstoši apstākļiem, kādos tiem būs jādzīvo. Apstādījumu veidošana gulbja formā arī tikusi apsvērta, bet esošais reljefs neļāva to realizēt. Apstādījumi top saskaņā ar ceļu projektēšanas drošības standartiem – uzsver pašvaldībā.
Gulbenieši ir novērtējuši apzaļumojuma ideju un skaistumu, tomēr ieskanas arī bažas, vai apstādījumi netraucēs rotācijas apļa pārredzamību. Valsts policijas darbiniece, Satiksmes uzraudzības rotas vecākā inspektore Valda Gibala-Lesiņa “Dzirkstelei” saka – apstādījumi top rotācijas apļa iekšienē un tāpēc nevarētu traucēt pārredzamību.

“Turklāt priedītes taču ir dekoratīvās. Tās nebūs lielas. Un pa rotācijas apli transportlīdzekļu vadītājiem būs jābrauc tā, kā nosaka ceļu satiksmes noteikumi,” skaidro V.Gibala-Lesiņa. Viņa piebilst, ka projekta idejas tapšanas procesā ir piedalījusies sanāksmēs novada pašvaldībā.

Jau rakstījām, ka pērnā gada 1.februārī pašvaldības izsludinātajā atklātajā konkursā „Rotācijas apļa izveide un Brīvības ielas pārbūve no Brīvības ielas 67 līdz Brīvības ielai 106, Gulbenē” uzvarēja SIA “8 CBR” ar piedāvāto 2 110 938,88 eiro līgumcenu bez PVN. 

Pievieno komentāru

Komentāri 43

Aplis

Augstas apļa apmales - diezgan bīstami, īpaši lieliem auto un močiem

pirms mēneša, 2019.08.28 09:48

Kas notiek

Kad sakārtos BETA savas sasistās durvis un vētrā norauto BETAS uzrakstu tiešām visiem viss ir vienalaga

pirms mēneša, 2019.08.28 18:25

143 ha augstvērtīga meža uz 2000 kvadrātmetriem

Tiešām šis ir viens no projektiem, kura dēļ tika pardots 143 ha augstvērtīga VALSTS meža?

izcils darījums :/

https://www.dzirkstele.lv/vietejas-zinas/gulbenes-novada-iedzivotaji-iebilst-pret-pasvaldibas-ieceri-pardot-142-hektarus-meza-jaungulbenes-pa-169797

pirms mēneša, 2019.08.28 10:43

īpaši stulbs

Nekad nevar būt īsti drošs, jo gadās, ka mazo kociņu sugu vietā pārdevēji iesmērē lielos un ātraudzīgos kokus. Nedod, Dievs, ka tie izaugs un no tiem liela vēja laikā kritīs zari, un lielākā vētrā paši var gāzties un jūtami sabojāt tajā brīdī aplī iebraucošos vai izbraucošos transportlīdzekļus.

pirms mēneša, 2019.08.28 11:22

Jap.

Lai aizbērtu bedres pie dārziņa..... Nopietni...??!!!!!

pirms mēneša, 2019.08.28 11:23

...

6000 tūkstoši par hektāru tā ir tikai koksnes cena. Nogriežot mežu sanāk ka zemi 142 hektārus esi ieguvis par brīvu.

pirms mēneša, 2019.08.28 11:25

strādniece

Ja jau Latvija tik naski tiek izpārdota,tad jau armiju,zemessardzi arī vairs nevajadzēs,cilvēki aizdzīti un zemes nav.Ko darīs nabaga resnie deputāti?

pirms mēneša, 2019.08.28 11:52

!!!!!

Tāpēc jau stūķē visās šķirbās naudu, lai var notīties kādās Kanārijsalās.

pirms mēneša, 2019.08.28 22:24

Gulbis

Visvairāk no visiem labiekārtojuma elementiem man patīk ekektrības skapis pašā apļa vidū. Vai tad tiešām citas vietas nebija?

pirms mēneša, 2019.08.28 12:33

ha ha

tas jau atgādina Krieviju, nekas, uzliks virsū sniega kaudzi un to nokrāsos baltu

pirms mēneša, 2019.08.28 13:04

hm

Uz skapja varētu uzlikt virsū baltu gulbi. Būtu skaisti un skapi neredzētu.

pirms mēneša, 2019.08.28 13:16

h

to skapi elektrisko varētu pārveidot par krēslu un uzlikt kādu deputātu lai cepas smerdelis

pirms mēneša, 2019.08.28 13:48

Aron

Kā auto braucēja,esmu vīlusies par šo apli. Vajadzēja nojaukt ēku lai uzbūvētu monstru ar ļoti šauru braucamo daļu.kam vajadzīgs tas milzīgais vidus ,ja braucamā daļa liekas tik šaura un bīstama.

pirms mēneša, 2019.08.28 16:42

Janka

Pie mums visu tik sašaurina un sarežģī! Vakar braucu caur Lietuvas pilsētiņu Zarasai, prieks skatīties. Pēc remonta bedrainā galvenā iela ir līdzena kā galds un gandrīz divreiz platāka. Citur pasaulē viss tiek paplašināts, bet pie mums sašaurināts!

pirms mēneša, 2019.08.28 21:35

Pats

Nezinu,cik ilgi jūs esiet pie stūres.
Es varu pateikt, ka šis ir pat par lielu aplis.
Aizbrauciet uz viduseiropu un paskatieties, cik tur ir mazi apļi.
Bet neviens nežēlojas.
Te tikai vaid un vaid...

pirms mēneša, 2019.08.28 21:36

Uh

Aizver ielāpu

pirms mēneša, 2019.08.28 22:55

Aron

Jā,pats aplis ir milzīgs,tik jēgas no tā nav. vidus ir liels,bet braucamā daļa ir dīvaina,visu laiku sajūta ka apmales ir par tuvu.Es rakstu savas izjūtas....Esmu braukusi Īrijā,bet tik muļķīgi neesmu jutusies.

pirms mēneša, 2019.08.29 21:48

Janka

Sajūta kā "amerikāņu kalniņos"! Pirmo reizi redzu kaut ko tik šķību-greizu.

pirms mēneša, 2019.08.30 07:37

> Pats

Aplis var būt pat ļoti mazs, bet tad nevajag likt vidū apmales. Ir tepat leišos redzēts, ka apļa vidus ir kādi 3-4 metri un nobruģēts un bez kaut kādām apmalēm.

pirms mēneša, 2019.08.30 07:45

SOBR

Ja "ir piedalījusies projekta idejas tapšanas procesa sanāksmēs" un ir šāds iznākums,tad nav nekādas saprašanas no ceļu satiksmes infrastruktūras un drošības jautājumiem. Apļa iekšmalas, par cik braucamā daļa priekš auto ar piekabēm( piemēram,smagie auto) ir pa šauru, vietām jau ir "noēstas",sadrupušas. Vienā no TV Zebras raidījumiem P.Timrots pareizi uzsvēra,Latvijā ceļus projektē,pēc tam šos projektus atbalsta tizleņi. Cilvēki,kuriem nav nekādas loģiskās domāšanas. Ceļš uz papīra un dzīvē nav viens un tas pats.

pirms mēneša, 2019.08.28 17:09

Aija

Nevis liekas, bet ir bīstama. Interesanti,kas gan bija tie pārbaudītāji. Piesēdināt viņus pie lielās mašīnas stūres un uz priekšu!!! Vai tad jau tagad neredz,kur ir problēma. ? Gadījās redzēt 3 lielās , braucām aizmugurē. Bija gandrīz kā korķī. Un visas,pilnīgi VISAS brauca uz apmalēm.! Es to nesapratīšu,kas tas ir,kā visu laiku ir problēma,ja ir runa par ceļiem. To,kā kabatas visu laiku ir cauras,to jau mēs zinām. Bet kā nav neviena pārbaudītāja.....

pirms mēneša, 2019.08.28 17:12

Dzērājs

Tas aplis ir Šedevrs!
Ja brauc ar mazauto - ne vella neredzi kas notiek aiz līkuma.
Ja brauc ar lielauto - nu velnišķīgs šaurums pat vasarā. Kas būs sniegotā ziemā?

pirms mēneša, 2019.08.28 17:32

dz

Bet īstais 'skaistums' būs tad, kad sazaļos kalnu priedes pundurforma, kas būs ap vienu metru augsta. Savukārt Japānas spireja būs ap 70 centimetus augsta, bet tunberga bārbele – apmēram 40 centimetrus.
IDEĀLI !!!!!!!!!
PS. Man vispār riebjas tās vienvirziena un luksaforētās ielas mazpilsētā. Jāriņķo un jāsmirdinās, lai 1km vietā nobrauktu 5. līdz veikalam netālu no mājas.

pirms mēneša, 2019.08.28 17:51

autobuss

Jo mazāk asfalta uzlej jo vairāk var sabāzt kabatās!

pirms mēneša, 2019.08.28 21:28

Dubultstulbs

Nesaprotu - kādēļ apļa diametrs nevarēja būt mazāks? Ietaupītā josla paplašinātu braucamo joslu! Tagad turklāt ir radušies papildizdevumi iekšējās daļas aizpildīšanai.

pirms mēneša, 2019.08.28 17:56

Dzērājs

Pareizi. Apli jāveido iespējami mazāku, lai knapi gājējs to 'izgrieztu' Arī ceļi jātaisa šaurāki, lai ekonomētu asfalbetonu.
PS. Par kādu ietaupīto joslu tu murgo?
Tam aplim ir vairākas joslas? Ja tā - tad cepur' nost. Nepamanīju, ja tā šaurība ieplānota vēl šaurāka.

pirms mēneša, 2019.08.28 18:05

Dubultstulbs

Murgoju par apļa zaļās zonas diametru, kurš varētu nebūt tik lield

pirms mēneša, 2019.08.28 19:04

basta

Neklausiet tās sievietes! Viņas labprāt arī brauktuves daļu ar puķītēm apstādītu. Patiesībā satiksmes pārredzamību traucē jau apļa vidus daļā uzbērtais uzkalniņš, kur nu vēl tā apstādījumi ar kociņiem. Tā ir naudas izmešana kaitīgiem mērķiem - satiksmes redzamības traucēšanai. Tas uzbērums vidū ir jānolīdzina līdz ar brauktuvi, tad var apsēt ar zālīti un apstādīt ar 20-30 cm augstām puķītēm.

pirms mēneša, 2019.08.29 07:56

autovadītāja

piekrītu

pirms mēneša, 2019.08.29 12:31

Šokā

Aplis jau skaists, liels, bet labāk būtu uztaisījuši platāku braucamo daļu un samazinājuši apļa vidū.
Kāda jēga bija nojaukt ēku,ja tas aplis, pagaidām ir nekam nederīgs? Apmales tik augstas, pati braucamā daļa tik šaura, ka katru dienu kāda fūre sabojā Jūsu tizli uztaisīt apli!!!
A varbūt tas speciāli! Tauta sāks sūdzēties, taisīsim jaunu projektu, atkal remonts, mazliet paplašinās, iepriekšējā naudiņa mazliet kabatā iemesta, nu jau jaunus līdzekļus vajadzēs.
Dažreiz liekas, ka Latvijā ceļus taisa cilvēki, kuriem nav tiesību un, kuri paši nevada auto.

pirms mēneša, 2019.08.29 08:34

zz

A tad būs jāuzcep vēl kāds projekts ķīmijai, vai spec pārklājumam, jo bez tās tārpi apēdīs tavus kāpostus...

pirms mēneša, 2019.08.29 11:29

Murgs

Iebraucot aplī jāredz, kas notiek pa kreisi no Tevis, nevis pāri visam aplim!!!

pirms mēneša, 2019.08.29 15:49

...

Tieši tā! Apļa pretējā puse nav jāredz!

pirms mēneša, 2019.08.29 17:29

fakts

Man divas reizes onkulīši brauca aplī pretim. Tātad jāredz, kas notiek pa labi

pirms mēneša, 2019.08.29 18:40

blakus

Es nezinu lielākus īdētājus kā gulbenieši... Vaiiii, Vaiiii... Cik viss ir dupucī... Tak beidziet jel!

pirms mēneša, 2019.08.29 18:24

Imants

Ko tur īdēt mēs švīkas pabērni pārcietīsim jebko lai tik vecā grezele bauda pelnītu peniju un atvaļinājumu kiprā.

pirms mēneša, 2019.08.29 18:36

Bacardi

Vajadzēja labāk makrofleksa ***u uzpūst, lai zin tauta, ka ir atbraukusi uz imbredu ciemu.

pirms mēneša, 2019.08.29 19:03

Vietējās ziņas