Diendienā autobusu šoferiem jārēķinās ar bedrainiem ceļiem 4

"Nordeka" Gulbenē organizē pasažieru pārvadājumus 11 maršrutos
Jau trīs mēnešus Gulbene ir viena no akciju sabiedrības "Nordeka" reģionālajām bāzēšanās vietām. Uzņēmuma 10 autobusi atrodas Stradu pagasta Šķieneros, SIA "MTZ Serviss" teritorijā. Par šo autobusu norīkošanu reisos, kā arī par trīs autobusiem Balvos un astoņiem Alūksnē atbild "Nordeka" reģionālais vecākais dispečers Elmārs Eleksis. Viņš gādā par to, lai satiksmes autobusi kursētu atbilstoši grafikam noteiktajos maršrutos, lai šoferi strādātu atbilstoši visiem normatīvajiem aktiem.

Par komunikāciju ar pasažieriem Uzņēmuma "Nordeka" autobusi no Gulbenes rajona izbrauc 11 starppilsētu maršrutos, kurus ir apstiprinājusi Autotransoprta direkcija, un satiksmes autobusi no Gulbenes kursē Rīgas, Rēzeknes, Preiļu, Cēsu, Valmieras, Madonas, Balvu virzienā.

 

"Ja pasažieri vēlas izmaiņas kādā no reisiem vai maršrutiem, tad par to jāinformē "Nordeka" vai Autotransporta direkcija, vēršoties tajā ar iesniegumu. Tas ir normāli, ka autobusi seko līdzi cilvēku plūsmai. Piemēram, skolēni un studenti brauc uz mācību iestādēm Cēsu pusē, Rīgā, Valmierā un nedēļas nogalē atgriežas mājās. Tāpat sabiedrisko transportu izmanto tie, kas brauc uz darbu. Kā mainās darba tirgus, tā izmaiņas ir arī pasažieru plūsmā. Šodienas mainīgajā ekonomiskajā situācijā tas ir sevišķi aktuāli. Ņemot vērā pasažieru vēlmes, piemēram, Madonas maršrutā ir izmaiņas kursēšanas laikā," stāsta E.Eleksis.

 

"No sarunām ar gulbeniešiem esamu sajutis labvēlīgu attieksmi. Kuram pasažierim gan nepatīk komfortabli autobusi?" saka viņš. Uzņēmumam esot izveidojusies sadarbība un savstarpēja pozitīva attieksme ar SIA "Gulbenes autobuss" un tā vadītāju Aloizu Prieseslaipu. "Vajadzības gadījumā kā kolēģi esam savstarpēji palīdzējuši viens otram," saka E.Eleksis.

 

Ir normēta darba slodze

Ziemas laikā sniegs vai atkala tikai pāris reizes jūtami traucēja "Nordekas" autobusu kursēšanu šajā reģionā. Lielākas problēmas sākušās līdz ar pavasara iestāšanos.

 

"Zemes ceļus greiderē, bet asfalta bedres ir jūtamas visu laiku. Diendienā maršruta autobusi brauc tām pāri," saka E.Eleksis.

 

Viņš piebilst, ka "Nordeka" darbam šajā reģionā ir norīkojusi samērā jaunus autobusus, kuru remonts praktiski nav nepieciešams vai vajadzīgs reti. Šoferu uzņēmumam ir pietiekami.

 

E.Eleksis uzsver, ka rūpīgi seko, lai ikviens autovadītājs, kas nodarbināts pasažieru pārvadāšanā, ievērotu normām atbilstošu darba slodzi un darbā izbrauktu, būdams pietiekami atpūties.

 

"Tas tiek kontrolēts un tā tam ir jābūt. Šoferim ir jābūt labiem darba apstākļiem. Viņam ir jābūt labā formā, jo autobusā ved cilvēkus," saka E.Eleksis.

Pievieno komentāru

Komentāri 4

vvvvvvv

Tie nordekas turku luzni labak lai brauka pa Rigu.Tie neviens nav starppilsetu,bet gan piepilsetas autobusi.Kauns ieksa kapt

pirms 11 gadiem, 2009.04.09 12:52

lauki

Ceru,ka Gulbenes autobuss neuzvarēs konkursy par vietējiem reisiem un arī rajona reisos sāks kursēt jauni ,skaisti,tīri autobusi.

pirms 11 gadiem, 2009.04.04 22:09

vera

PIEKRITU! ceļus jataisa ar steigu !!!!!! un pec pareizas tehnologijas ! sataisit vienu reizi CEĻUS un KVALITATIVI ! NEVIS LAPIT KATRU SEZONU ..par ko doma gulbenes pilsetas Dome interesanti ?

pirms 11 gadiem, 2009.04.03 17:15

iedziv.

ziniet tas ir Arprac kadi gulbene CELI ! ES PATI BRAUCU AR AUTO, UN NEZINU KA BRAUKT PA KURU PUSI JO CEĻŠ BEDRAINS VISUR ! MES IEDZIVOTAJI LAužam savas auto ! un kurš par to padomaja ?

pirms 11 gadiem, 2009.04.03 17:00

Vietējās ziņas