Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Gulbenes novadā ierobežos automašīnu piekļuvi “Zaļajam dzelzceļam” 2

Uz “Zaļā dzelzceļa” virzienā no Gulbenes līdz Balvu novada robežai taps viena liela un trīs mazas atpūtas vietas, kā arī tiks izvietotas 15 barjeras autotransporta ierobežošanai. To paredz Gulbenes novada pašvaldības projekts.

Līdz 28.aprīlim ir izsludināts publiskais iepirkums šo darbu veicēja atrašanai. Darbu izpildes līdzfinansēšana paredzēta projekta “Greenways Riga – Pskov” gaitā. Darbu izpilde pēc līguma parakstīšanas būs jāveic 120 dienu laikā – liecina Iepirkumu uzraudzības biroja publiskotā informācija.

Gulbenes novada pašvaldība projektā “Greenways Riga – Pskov” ir viena no 13 dalībpartnerēm. Projektu paredzēts īstenot līdz nākamā gada 31.augustam. Gulbenes novada pašvaldības projekta daļas kopējās izmaksas ir 52 510 eiro, no tām 90 procenti jeb 47 259 eiro ir Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas finansējums.

Gulbenes novada pašvaldības galvenās plānotās aktivitātes šajā projektā ir Gulbenes novada pašvaldības aktivitātes projekta ietvaros infrastruktūras uzlabošana bijušā dzelzceļa posmā no Gulbenes līdz Balviem (Sitas upei) 30 kilometru garumā, posma pielāgošana nemotorizētajam transportam. Posmā jau ir izvietotas norādījuma zīmes. Plānoti arī informācijas stendi, elektrovelosipēdu uzlādes punkta izveide, tūristu skaitītāja uzstādīšana.


Pievieno komentāru

Komentāri 2

....

Varbūt jau realizētajam posmam uz Lizumu vajadzētu pabeigtību, ja Zaļais dzelzceļš ir domāts kā tūrisma projekts, nu vismaz norādes, te bija Galgauskas p.p., Galgauskā norādi, kā atrast pamesto baznīcu un citus objektus, Tirzas stacija vispār neparādās norādēs.

pirms 4 mēnešiem, 2020.04.21 21:03

es

Būtu labāk atstājuši gar dzelzceļa malām augam ābeles, korintes, kļavas, ievas, bērzus, kas dažādos gadalaikos priecē ar lapām, ziediem, augļiem. Grimoņi (krūmi) ar saviem sarkanajiem zariem ziemā
ziediem, lapām un ogām citos gadalaikos bija tik skaisti. Būtu, kur acis "piesiet". Citādi tagad, vismaz posmā no Miera ielas līdz Brīvības ielai, paveras ļoti neglīts skats ar nocirsto koku (krūmu) celmiem, burtiski aplauzto stumbru paliekām. No "zaļā" dzelzceļa nav ne vēsts. Patīkamāk braukt pa ielu vai ietvi nevis pa šo dzelzceļu. Liekas, ka tie, kas izrīko apauguma noņemšanu šādā veidā, paši tur nekad mūžā ne ies, ne brauks."Zaļais" tūrisms tomēr nozīmē arī dabas tūrismu nevis tikai ekoloģiskus pārvietošanās līdzekļus.

pirms 4 mēnešiem, 2020.04.22 08:37

Vietējās ziņas