Iedzīvotāji izbrīnīti par nepilnībām projektā 35


Kājāmgājēji un autobraucēji jau praksē izmēģinājuši rekonstruēto Miera ielu Gulbenē un šajā sakarā izteikuši “Dzirkstelei” kritiskas piezīmes. Neesot saprotams, kāpēc ietve ir tikai ielas sākuma posmā, nevis visā garumā. Tāpat pārsteidz tas, ka palicis nerekonstruēts pavisam niecīgs Miera ielas posms līdz Brīvības ielai. Rekonstrukcija apraujas pie nama Miera ielā 57.



Galvenais, ka iela ir noasfaltēta līdz kapusvētkiem, kas būs 27.jūlijā. Darbi ir veikti saskaņā ar projektu. Taču pagaidām nevar uzskatīt, ka rekonstrukcijas darbi ir pilnībā pabeigti, tāpēc Gulbenes novada domes priekšsēdētājs Nikolajs Stepanovs aicina “Dzirksteli” nesteigties ar secinājumiem. Visas strīdīgās nianses vēl tikšot izvērtētas, un iespēju robežās vēl šis tas tiks uzlabots. N.Stepanovs piebilst, ka ielas rekonstrukcijas darbi vēl tiks oficiāli pieņemti ekspluatācijā. “Tad mēs parunāsim par šo tēmu,” uzsver N.Stepanovs.



Tas, ka Miera ielas aste nav rekonstruēta, ir likumsakarīgi, jo nākotnē ir paredzēts šajā krustojumā veidot rotācijas apli, uzklājot arī pilnīgi jaunu asfaltu, “Dzirkstelei” saka Gulbenes pilsētas pārvaldes vadītājs Jānis Naglis. “Tūlīt notiks Rīgas ielas rekonstrukcija līdz Dzilnas ielai. Tad arī iedzīvotāji brīnīsies, kāpēc tiek atstāts nerekonstruēts posms krustojumā ar Brīvības ielu. Tāpēc, ka arī tur ir paredzēts veidot rotācijas apli. Tad arī viss tiks noasfaltēts līdz galam. Ir cerība, ka tiks rekonstruēta arī Brīvības iela,” klāsta pilsētas pārvaldnieks.



J.Naglis arī uzsver, ka Miera ielas rekonstrukcija ir notikusi saskaņā ar projektu. Tas, ka kapu galā un tālāk iela ir palikusi bez gājēju ietves, arī esot saprotams, jo tur ir privātās zemes, līdz ar to bijis grūti izprojektēt gan brauktuvi, gan trotuāru. J.Naglis saka, ka arī līdz šim tur taču ietves nav bijis, bet cilvēki ir gājuši kājām.



Par 423 106,46 latu līgumcenu bez 21 procenta pievienotās vērtības nodokļa Miera ielas būvdarbus Gulbenē tika uzticēts veikt Rīgas SIA “Tilts”, jo pašvaldības izsludinātajā iepirkumā šī firma no astoņām piedāvāja viszemāko cenu. Līgums pieļāva apakšuzņēmuma līgumus ar trešajām personām. Pagājušā gada beigās novada domes deputāti pauda bažas “Dzirkstelei”, ka rekonstrukcijas darbi kavējas, bet iedzīvotāji sacīja vēl kritiskāk – Miera ielā bija kā karalaukā. Savukārt uzņēmuma “Tilts” ceļu būvniecības nodaļas vadītāja Aija Tarvida mierināja, ka būvdarbu pabeigšanas termiņš ir tikai jūlijā.  

Pievieno komentāru

Komentāri 35

:)

Ak, šis maģiskais grābeklis lēti-ātri-kvalitatīvi:)

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 09:37

M

Kāpēc šādam rakstam pievienota RUBATES MAŠĪNAS BILDE? KĀDS SAKARS"? Jāiet uz dzirksteli?

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 09:42

...

Tāpēc ka RUBATE ir nenormāli krutie būvnieki,Ozolu ielā kapitāls veļas dēlis,kāpēc tur neliek pārtaisīt asvaltu,miera ielā firma nez cik reizes frēzēja. Secinājums, Barinskis ir suu..us savārijis un glābj savu pakaļu

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 12:49

aplis

Beidzot sagaidīju apliecinājumu,ka aplis būs.Veseli divi apļi.Tas gan apsveicami.
Abās vietās ir viena vienīga satiksmes raustīšanās.
Un nedrošība.
Gaidīsim notikumu secību.

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 09:52

ikdienas soferis

Ari uz Brivibas un Rigas ielas krustojuma-APLI vajag obligati,jo avarijas situacijas tur ir katru bridi.Liekat kadas zimes gribat,lielaka dala soferu nesaprot to brinuma krustojumu.

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 12:45

ikdienas soferis

Ari uz Brivibas un Rigas ielas krustojuma-APLI vajag obligati,jo avarijas situacijas tur ir katru bridi.Liekat kadas zimes gribat,lielaka dala soferu nesaprot to brinuma krustojumu.

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 12:45

ikdienas šoferim

Tāpēts jau tu esi šoferis parastais,ja nejēdz zīmes sēdi mājās

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 12:55

!!!

'' līdz šim ietves nav bijis,bet cilvēki ir gājuši kājām.''

Līdz šim,Nagļa kungs,iela bija krietni platāka kā tagad !!!

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 10:18

:)

Tā gan! Palaist kungu puteņainā ziemas naktī ar kājām pa ielu, kad kāda fūre nāk pretī, bet vieglais no aizmugures tuvojas:)

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 12:25

oi!

'' līdz šim ietves nav bijis,bet cilvēki ir gājuši kājām.'' - un nebija bordu, tāpēc ielu ziemā varēja iztīrīt tā, lai arī gājējiem vietas pietiktu. Tagad tajā vietā ziemā būs no ielas sastumtā sniega vaļņi:(

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 12:29

autovadītājs

Kas īsti jādara pie dzelzceļa pārbrauktuves braucot pa Miera ielu no kapu puses uz pilsētu. Ir nepārtraukta līnija, bet zīmes nav. Katrs brauc ka patīk.

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 10:24

zirgs

Brauc pa Brīvības ielu,nebrauc pa Miera ielu

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 12:56

wrc

Palasi noteikumus

pirms 7 gadiem, 2014.07.12 11:46

autobuss

Jaunais asfalts ļoti nelīdzens (tāpat arī Rankā kur ''Tilts'' lēja asfaltu).

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 10:28

...

Ozolu ielā kur RUBATE strādāja nu nemaz nav labāks

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 12:50

iEDZĪVOTĀJA

nesaprotu šos kritiķus..... sanāk ka agrāk miera iela bija krietni labāka,un visas tās bedrītes apmierināja visus. nu tagad vajadzētus priecāties,ka varat braukt pa jaunu asfaltu,kaut arī ir "nelīdzens" un iela palikusi šaurāka. nē,nekas jūs neapmierina. murgs kaut kāds. tad varējāt paši taisīt to ceļu,noteikti sanāktu labāk....

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 10:40

!!!

Ja saņem pusmiljonu latu par ielas sakārtošu,tad varbūt arī kvalitātei būtu jābūt labai !!!

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 11:14

:)

Mūsdienās nodokļus no cilvēkiem savāc tik filigrāni maigi, ka viņiem pat sevišķi nerūp kur tā nauda paliek. Būtu kā viduslaikos, ka ar koku izdauza nodevas, tad gan pakaļ skatītos katram centam. ...bet, patiesībā, jau tas pats vien ir arī mūsdienās. Mēs sev nodokļos ATŅEMTO naudu (tautā sauktu par "sili") uzticam lietot pašu ievēlētiem cilvēkiem ar domu, ka tā tiks lietderīgi izmantota, kā labam saimniekam pieklājas (tajā skaitā kvalitatīva darba apmaksāšanai).

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 11:40

lasītājs

Mīļie komentētāji, kāpēc visus "aprejat", vai varam priecāties: "Cik labi, ka Miera iela ir sakārtota". Kāpēc tāda neapmierinātība?! Domājam veselīgāk un pozitīvi. Būs daudz vieglāk dzīvot. Lai veicas visiem tiem, kas veic šos darbus un pārējiem optimistiskāku skatu uz dzīvi.

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 17:44

007

"Tas, ka kapu galā un tālāk iela ir palikusi bez gājēju ietves, arī esot saprotams, jo tur ir privātās zemes, līdz ar to bijis grūti izprojektēt gan brauktuvi, gan trotuāru. J.Naglis saka, ka arī līdz šim tur taču ietves nav bijis, bet cilvēki ir gājuši kājām."
Man rodas jautājums Nagļa kungam, kurš šeit īsti kaut ko nesaprot, kādas privātās zemes, kuras, cik tad īsti daudz viņu šajā posmā ir, varbūt projekts bija nepilnīgs, tikai tagad atbildīgie to neatzīst, kad beidzot sāksiet domāt par iedzīvotājiem ?

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 14:36

11111

paskaties cik tur privāto māju ir pamuļķi

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 16:18

Pamuļķiem

Un visas mājas saceltas nejau savās robežās,bet ārpus sarkanās līnijas.pļuutiizeri esat

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 17:00

:!

atliek vienam zemes ipašniekam nepiekrist, kad uz viņa privātās zemes būvēs ietvi un ar to pāsu viss beidzās! Un tiešam tur pirms tam nebija ietves un lai arī šobrīd ir šaurāka braucama daļa cilvēkam jau ir kur palikt!

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 16:27

007

Nepiekristu, ja būtu piespiedu kārtā jātīra, bet, ja nodrošinātu kopšanu, piekristu noteikti, tikai vai kāds vispār ir runājis ar cilvēkiem...pie mums diemžēl ir tā, vispirms notiek, pēc tam sākam murmuļot...

pirms 7 gadiem, 2014.07.12 10:27

...

neviens pat nemēģināja īpašniekus informēt un prasīt piekrišanu. Tad tādēļ nevajag būt pareģim un teikt rezultātu, ja par to nevienam netika prasīts. Un, ja netika prasītas atļaujas, tas nozīmē, ka trotuāri nebija projektā iekļauti. tikai negribiet savu kļūdu atzīt, ka nepadomājāt par gājējiem.

pirms 7 gadiem, 2014.07.12 19:10

garāmgājējs

Kā vispār iepirkumā nav bijusi obligāta prasība par minimums gājēju vēl labāk gājēju/velo celiņu?
Agrāk taču jau automašīnu nebija visi brauca ar zirgiem, tad jau tagad arī jābrauc ar zirgu.

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 23:11

garāmgājējs

negribas pat domāt, bet ja gadās nelaime un tiek ar auto notriekts kāds kājām gājējs šajā posmā, es domāju ka šajā gadījumā atbildība ir jāuzņemas arī šī ceļa posma pasūtītājiem un nolikuma/prasību izstrādātājiem, pieļauju ka varētu sniegt prasību tiesā.

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 23:18

Bedre

Pajautā Barinskim,tas tak visas lietas kūrē ar projektiem, manā skatijumā viņš ir pilnīgs nepraša.
Raksta Dzirkstelē ieekonomējām tur,tur un vēl tur tagad varam būvēt vēl kko,pasakat cik lietderīgi ir rekonstruēt stāvlaukumu pie stacijas,mums trūkst citu vietu ko remontēt.
Visa šī bezatbildība ir tikai Barinskis

pirms 7 gadiem, 2014.07.12 11:08

garāmgājējs

Par valsts amatpersonas pienākumu nepildīšanu, tas ir, ja valsts amatpersona tīši vai aiz nolaidības neizdara darbības, kuras tai pēc likuma vai uzlikta uzdevuma jāizdara, lai novērstu kaitējumu valsts varai vai pārvaldības kārtībai vai ar likumu aizsargātām personas tiesībām un interesēm, un ja ar to valsts varai, pārvaldības kārtībai vai ar likumu aizsargātām personas tiesībām un interesēm radīts būtisks kaitējums, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz piecdesmit minimālajām mēnešalgām, atņemot tiesības ieņemt noteiktus amatus uz laiku no viena gada līdz trim gadiem vai bez tā.

pirms 7 gadiem, 2014.07.11 23:29

Es

Labāk patika tā vecā, kura no akmens šļācās ārā, tāpat kā no parastas dārza šļūtenes? Šitā man patīk daudz labāk, kaut gan kad ej garām, tevi nedaudz padara mitru. :D

pirms 7 gadiem, 2014.07.12 12:11

wrc

Tautai atkal nav labi (vissirslikti.lv)
Ejiet tak un stādājiet un būvējiet paši, nevienam nav aizliegts strādāt ceļu būvē. Visi pārgudrie ja strādātu tad būtu ideāli, nevienas kritikas.

pirms 7 gadiem, 2014.07.12 11:52

opis

Nav ko list pie siles,ja nav labu darbu rezultatu.Lai ko tu daritu,dari to pareizi un no visas sirds.

pirms 7 gadiem, 2014.07.12 21:44

ussr

jebkurš darbs ir JĀIZDARA,nevis jāimitē kustības

pirms 7 gadiem, 2014.07.13 18:20

:)>ussr

Piekrītu teiktajam. Ar Jūsu atļauju mazliet precizēšu terminu 'imitēt kustības'. Vēsturiski šis jēdziens tika izteikts abreviaturā ИБД (имитация бурного деиствия), jeb latviski VDI (vētrainas darbošanās imitācija) :)

pirms 7 gadiem, 2014.07.14 16:38

Vietējās ziņas