Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Koncerts Lejasciemā – ar zaudējumiem 48

Lasītāji jautā par 24.augusta Lejasciema brīvdabas estrādē notikušā koncerta “Mikrofona aptaujai 50” finansiālo galīgo iznākumu. “Ieņēmumi – 11 395,80 eiro, izdevumi – 22 609,35 eiro. Trūkstošais finansējums tiks novirzīts no kultūras nozares finansējuma,” “Dzirkstelei” atbild Gulbenes novada pašvaldības vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Kalmane. Jau rakstījām, ka šā pasākuma rīkošanā iesaistījās novada pašvaldība. Sakarā ar minēto lielkoncertu tika grozīts novada budžets. Pašvaldība pasākuma rīkošanai atvēlēja 30 000 eiro, kurus bija paredzēts atgūt, tirgojot biļetes. Vietējie deputāti par to nobalsoja 25.jūlija novada domes sēdē. Šis ir jau otrais ar pašvaldības finansiālo atbalstu šovasar novadā rīkotais lielais kultūras pasākums, kas nav nesis cerētos ienākumus. Kā jau rakstījām, 13.jūlijā Lejasciema estrādē notika festivāls “No Pededzes līdz Gaujai”.  Pašvaldība pasākumu atbalstīja ar 7500 eiro; ieņēmumos tika plānoti 2000 eiro, bet reāli bija 1467 eiro.

Pievieno komentāru

Komentāri 48

Guna

Bet vai tad nebija 40 tūkstoši novada sveetkiem? Tie jau apēsti?

pirms mēneša, 2019.09.03 17:44

...

neies jau atteikties no vakariņām

pirms mēneša, 2019.09.03 20:10

vietējā

Koncerts bija jauks un sirsnīgs.Paldies!!

pirms mēneša, 2019.09.04 12:38

Ūla

Šajā gadījumā tas bija bizness... Kādā sakarā novadam būtu jādotē otrās šķiras koncertiņš, kas rezultātā interesēja vien dažus?

pirms mēneša, 2019.09.03 17:59

56

Ja 1,5 tūkstoši ir daži un kas tu par ekspertu ,ka piešķir koncertam otro šķiru,citi šo nosauca par pensionāru vakaru,vismaz kautkas pensionāru sirsniņas pasildīja.

pirms mēneša, 2019.09.04 12:36

JPTV

Kādi tev vēl tur 1.5 tūkstoši, ko tu mels. Ieņēmumi no biļetēm liecina,ka pat puse no tava cipara nav bijusi

pirms mēneša, 2019.09.04 13:44

....

Kultūra ir bizness. Bet tas vispirms ir jāizkopj ar pārdomātu rīcību daudzu gadu gaitā! Gulbenes kultūru neizglābs dārgi projekti! Gulbenes kultūra vispirms, lai pamācās konceptuālo kultūras būvēšanas stratēģiju, lai aizbrauc, piemēram, uz Alūksni, jo šobrīd daudz kas tiek darīts izpildes punktiņa pēc vai arī haotiska skriešana biezā miglā. Gadus vajadzēs, lai iekoptu kultūras dārzu!

pirms mēneša, 2019.09.03 18:01

kultùras darbinieks

Kā gan vispār var zināt,cik iz pasākumu ieradīsies apmeklētāji. Kā to var prognozēt?

pirms mēneša, 2019.09.03 18:03

Aaa

Jā būtu lētākas biļetes būtu vairāk ienākuma

pirms mēneša, 2019.09.03 20:19

kas

Nu jau gan. Biļetes jau galīgi nebija dārgas. Tā cena ir pilnīgi normāla tāda mēroga pasākumam.
Lētākas biļetes nav garantija tam, ka būtu vairāk apmeklētāju.
Es drīzāk domāju, ka mīnuss ir vietas izvēle, bet diemžēl cita varianta nemaz īsti nav. Ja pasākums notiktu pilsētā, tad, iespējams, apmeklētāju būtu vairāk, jo tomēr Lejasciems ir attālums (uz to varbūt aizbrauks gulbenieši, cilvēki no tuvējiem pagastiem, bet tie, kuri dzīvo tālāk novadā - nezinu).
Arī par reklāmu neesmu pārliecināta. Varbūt nepamanīju, bet ārpus Gulbenes lapām sociālajos tīklos, dzirksteles, blakus esošajos novados neko daudz nedzirdēju par pasākuma esamību.

pirms mēneša, 2019.09.04 14:34

Ha ha

Alùksne no mums ir tālu kultùras jomā. It sevišķi amatiermākslā.

pirms mēneša, 2019.09.03 18:05

Ilona

Alūksnē nākošgad uzstāsies Prāta Vētra, kamēr šeit - čušs!

pirms mēneša, 2019.09.03 20:52

gribu zināt

Kad Alūksnē uzstāsies Prāta Vētra? :D

pirms mēneša, 2019.09.04 14:35

Es

Kādreiz Lejasciemā,ja nemaldos5 vai 6 gadus pēc kārtas tika organizēts Pincikāju festivāls,kurš bija ļoti apmeklēts...Iespējams pārāk slikta reklāma,es.piemēram pat nezināju ka.manā dzimtajā pusē notiek šāds pasākums.

pirms mēneša, 2019.09.03 18:11

56

OHO,reklāmas pat likās par daudz

pirms mēneša, 2019.09.04 12:39

ina

Opā- reklāma jau nu gan bija kā savu laiku Šlesers pat konservu bundžā.

pirms mēneša, 2019.09.03 18:21

...

Ja būtu lētākas biļetes, tad būtu ar apmeklētāji. Ja es ar vīru tikai eju 30-40 eiro, bet ja bērni nāk līdzi , tad bankrots.

pirms mēneša, 2019.09.03 18:25

.....

Kungi mēra pēc sava maka vienkāršu tautu viņiem nesaprast.

pirms mēneša, 2019.09.03 20:14

56

Bērniem šis koncerts nepatiktu

pirms mēneša, 2019.09.04 12:41

JA

Biļetes ir normālās cenās. Daudz sākas tad, kad par vienu jāmaksā 50 eiro.
Jūs tiešām domājat, ka uz šādu pasākumu biļete varētu būt 3 eiro? Uz viena mākslinieka koncertu parasti jāmaksā sākot no 7, 10 eiro. Uz šāda mēroga pasākumiem tā tās biļetes arī maksā.
Domāju, ka tie bija citi faktori, kuru dēļ neizdevās savākt iecerēto summu.

pirms mēneša, 2019.09.04 14:39

Nesaprotu, ko nesaprotat

Paprasiet Alūksnei, vai Instrumentu koncerts atmaksājās, atbilde jau ir skaidra...Vismaz puse no koncerta izmaksām tika nodotēta no pašvaldības budžeta. Kāpēc lai cilvēki maksātu atbilstošu cenu kvalitatīvam koncertam (sākot no 20 eiro uz augšu), ja visapkārt pilsētu svētkos lielkoncerti ir bez maksas vai smieklīgu ieejas maksu? Jo visas pašvaldības vienmēr ir dotējušas kultūras pasākumu izdevumus no budžeta, kultūras pasākumu uzdevums nekad nav bijis pelnīt, ieņēmumus pašvaldībai ienes uzņēmējdarbība.

pirms mēneša, 2019.09.03 18:32

raamatu pood

Gribat peļņu? Rammstein tūlīt šurp! Tikai, tam kurš viņus sarunās, esmu gatavs tūlīt uzsaukt divas biļetes uz šo koncertu.

pirms mēneša, 2019.09.08 06:59

K

Tā notiek ja sapinās ar superapčakarētāju organizatoru janku

pirms mēneša, 2019.09.03 18:36

Tu

Vājš tas ir maigi sacīts. Manuprāt katastofāls.

pirms mēneša, 2019.09.03 19:48

ko

Kādā ziņā vājš?

pirms mēneša, 2019.09.04 14:41

Plus/ mīnus

Ir bijuši ap 600 apmeklētāju. Maz priekš tāda pasākuma un finansējuma.

pirms mēneša, 2019.09.03 20:24

gulbene.se

uz tirgu pat aiziet vairāk

pirms mēneša, 2019.09.03 21:02

Apmeklētājs

Es vien saskaitīju 1540 ! Tu tikai līdz 600 māki skaitīt?

pirms mēneša, 2019.09.04 08:23

Tam apmeklētājam

Pareizi jau cilvēks raksta ka ap 600 vien bij. Ja būtu bijuši ap 1540 un ietirgots kā raksta nedaudz virs 11000 eur, ta pēc tavas loģikas sanāk ka visi tur bija pensionāri pa 10 eur un vismaz trešdaļa vēl bezbiļetnieki. Nelīmējas kopā tavs cipars.

pirms mēneša, 2019.09.04 10:03

ne

Man atkal nelīmējas 600 kopā ar tiem cipariem. Ne jau visi arī pēdējā dienā biļetes pirka. Jāņem tad vidējais rādītājs

pirms mēneša, 2019.09.04 14:43

adata

No šī pasākuma visi kratijās vaļā - Gulbenes novads - kā viemēr - gatavs savākt visus sū... kas citiem nav vajadzīgs

Kāds pienesums no šāda pasākuma novada ļaudīm - pilnīgi nekāds. Un maz apmeklēts!

pirms mēneša, 2019.09.03 21:58

ne

Nu nezinu gan. Koncerts jau ļoti jauks, skaists, labi mākslinieki. Bet laukos jau nereti cilvēkiem (protams, ne visiem) vajag to kas lētāks, nevis kvalitatīvāks.. Ir cilvēki, kuri neprot novērtēt. Tāpat kā ir cilvēki, kuri gatavi braukt uz tālākām pilsētām, lai noklausītos savu iecienītāko grupu, bet ir cilvēki, kuri pateiks, ka tā ir naudas izšķiešana un viss.
Un kas no šī pasākuma "kratijās vaļā"?
Jebkurā gadījumā vairāki simti cilvēku ir diezgan labs apmeklētāju skaits. Jā, neatmaksājās, bet tas nenozīmē, ka bija nevajadzīgs. Šāda veida pasākumi nemaz tik bieži pie mums nenotiek. Ir jauki, kad laiku pa laikam tomēr var Latvijā zināmāki mākslinieki vienoties koncertā. Tas ir citādāk, nekā viena mākslinieka koncerts

pirms mēneša, 2019.09.04 14:48

Atbilde...

Gribētos precīzu informāciju,kur,kam,par ko ir uzdoti 22000. Precīzus aprēķinus ar čekiem,kas un par kādu darbu ir saņēmis naudu. Jo tā ir nodokļu nauda. Ko katrs ir izdarījis. Būtu interesanti rezultāti, ticiet man. Tajā pašā laikā bērnam pusdienas nevar samaksāt. Piemēram,mātei ar invalīdu pensiju ja jāsamaksā pusdienas un tie būs 30 eiro,tā ir katastrofa. Jā,ne pa jokam. Tagad jau ne par ko vairs nav jābrīnās. Ir tāds labs teiciens-kur dzīvojam? Latvijā.

pirms mēneša, 2019.09.04 10:17

tā nav atbilde, bet čīkstēšana

Nu jau gan. Tā nav nekāda nodokļu nauda, vismaz ne tava. Cilvēki, paskatieties reiz, kam tiek tērēti jūsu nodokļi.
Tikpat labi var sūdzēties par tiem, kuri pelna miljonus. Kādēļ viņi neziedo visu labdarībai? Vai kādēļ kaut kādu slavenu ēku atjaunošanai var dot naudu, bet nevar nosūtīt bērniem, kuriem tās nav? Vai kādēļ cilvēki krāj naudu un pelna to savām vajadzībām (lai gan pašiem vismaz iztikai pietiek), bet nevar naudu ziedot tiem pašiem bērniem?
Cilvēkiem pietrūkst zināšanu, arī Jums. No Jūsu nodokļiem nauda aiziet pašiem cilvēkiem, nevis kam citam.
Un gudrs cilvēks zina, ka vajadzības ir dažādas, un gribi to vai nē, bet ir vērtības, kuras ir jāuztur. Arī brīvība, savas valsts kultūra ir jāsargā, lai cik ļoti tav būtu par to nospļauties

pirms mēneša, 2019.09.04 14:55

Zane

Ja koncerts būtu bijis pa brīvu tad gan te neviens pretenzijas neizteiktu un zaudējumu nebūtu. Diemžēl tā mūsu novadnieka domāšana ir dažiem tik šaura ka pat nesaprot ka katrs kultūras pasākums notiek ar pašvaldību līdzfinansējumu un tas ir ne tikai Gulbenē, bet visās pašvaldībās!

pirms mēneša, 2019.09.04 23:20

Lauki

Vai tad nevarēja informāciju palaist arī uz kaimiņu novadiem,gan jau būtu cilvēki! Un kapēc jārīko tik grandiozi koncerti,ja zin,ka nebūs kas apmeklē,nolaidiet biļešu cenas un cilvēki būs,lai lauku iedzīvotājiem nodotē transportu uz koncertu,jāstrādā ir pie kultūras pasākumu organizēšanas.

pirms mēneša, 2019.09.04 14:29

ja

Par biļešu cenām galīgi nepiekrītu, jo nu nav te visi nabadzīgi. Pat tie, kuriem naudiņas nav, dažreiz dzeršanai gan atrod. Tās ir prioritātes...
Bet par reklāmu un transportu gan piekrītu. Vai nu jārīko pilsētā vai jānodrošina transports

pirms mēneša, 2019.09.04 14:58

Radio2

Reklāma izskanēja pa visu Latviju! Sāc klausīties Latvijas Radio 2 tad visas reklāmas par pasākumiem dzirdēsi!

pirms mēneša, 2019.09.04 23:13

Kk

Tusiņa pēc pa velti aizietu, bet man kā jaunietim neviens no dziedātajiem neintrese kur nu vēl maksāt pa ko tādu 15-20 eiro. Hallo tas ir tikai vecāka gājuma cilvēkiem domāts pasākums. Tāpēc cilvēku nebija.

pirms mēneša, 2019.09.04 15:47

56

Tie kuriem interesē bija

pirms mēneša, 2019.09.04 19:44

veltijums Kk

Var redzēt, ka jaunietis! Atkal analfabētisms pa vīlēm nāk ārā!

pirms mēneša, 2019.09.05 09:31

Ojārs

Neesmu jaunietis,uz pasākumu nebiju,jo tas mani neinteresē. Neinteresē! Ja interesētu,tad 15 euro neškistu dārgi par biłeti. Gaumes ir dažādas un šis koncerts nebija manā gaumē.

pirms mēneša, 2019.09.05 18:21

Susliks

Tātad , aktieri ir LŪZER ,vai nebija reklāmas . Es par pasākumu nebiju dzirdējis.

pirms mēneša, 2019.09.04 22:17

Ainis.

Gulbenes novadā sēž stulbeņi kam nav sajēgas par naudas tērēšanu . Es gribēju teikt - taupīšanu .

pirms mēneša, 2019.09.04 22:21

Penālis par 8 eiro

Laikā, kad jāsapērk viss nepieciešamais skolēniem- izmest tādu naudu par sen apnikušām dziesmītēm, kuras negribas dzirdēt pat pa radio???? Nu gan sacerējušies un sasapņojušies, un laikam iedomājušies, ka Lejasciems čum un mudž no drusku apdauzītiem naudas maisiem...

pirms mēneša, 2019.09.06 11:40

Vietējās ziņas