Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Laba servisa kustības Klientu apkalpošanas goda balva: Līga Upīte saņem LR Ministru prezidenta Pateicības rakstu 11

Valsts kanceleja, rīkojot laba servisa kustības kampaņu, no pagājušā gada 13.novembra līdz šā gada 11.novembrim jau ceturto gadu pēc kārtas mudināja iedzīvotājus ar labu vārdu, uzslavu novērtēt valsts pārvaldē strādājošos atsaucīgākos un kompetentākos klientu apkalpošanas speciālistus, no kuriem paši labākie tika sumināti 14. decembrī Ministru kabinetā svinīgā ceremonijā, kad tika pasniegtas Klientu apkalpošanas Goda balvas. Par to informē aģentūra "Leta". 

Valsts kancelejas organizētajā Laba servisa kustības Klientu apkalpošanas goda balvas ceremonijā par atsaucīgu un profesionālu klientu apkalpošanu LR Ministru prezidenta Pateicības rakstu saņēma VSAA Gulbenes klientu apkalpošanas daļas inspektore Līga Upīte.

"Laba servisa" kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015.gadā tika iedibināta arī "Klientu apkalpošanas Goda balva". Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Pievieno komentāru

Komentāri 11

Elita

Tieši tādu pašu Laba servisa kustības Klientu apkalpošanas goda balvu šajā pasākumā saņēma LAD Ziemeļaustrumu RLP Klientu un apkalpošanas daļas vadītājas vietniece Inese Ondrupe .Mēs ļoti lepojamies ar Inesi.

pirms gada, 2018.12.18 11:49

Hmmm

Nezinu par apbalvoto, bet no tās otras, kas sēž kabinetā, nekādas laipnības nav. Jūties kā traucēklis.

pirms gada, 2018.12.18 13:24

Klients

Ari man bija gadījums ,kad bija jāprecizē robežu plāns, pie Ondrupes kundzes, tad jutos , tik nelaimīgs par to, kāpēc, es vispār šeit atnācu.

pirms gada, 2018.12.18 17:48

Sisi

Jā nelabi sanāca robežu plānus precizē zemes dienestā nevis LAD

pirms gada, 2018.12.18 18:04

xoxo

nu Upitei par ko ir sanemt,bet tai otrai gan nekad neko nevar pajautay skatas ka uz nezko

pirms gada, 2018.12.18 20:14

oi oi

Es labāk pie otras ne pie Upītes , katram savs viedoklis.

pirms gada, 2018.12.19 14:48

Pievienojos

Man arī tā otra nesimpatizē, ļoti nelaipna un vienmēr neomā. Viņas attieksme ir nepatīkama jebkuram cilvēkam. Bet par Upīti var teikt tikai labus vārdus, ne jau par velti saņem šādu apbalvojumu.

pirms gada, 2018.12.18 23:09

Aija

Ļoti, ļoti pelnīta balva. Reti laipna darbiniece,salīdzinot ar otru kundzīti. Bet pēdējā laikā arī viņa mācās būt laipna. Patiesībā jau tas ir dabas dots,bet ko lai dara,ja jāstrādā ar cilvēkiem,tad cita ceļa nav.

pirms gada, 2018.12.19 09:22

Anna

Par LAD vispār labāk nerunāt, tur viņas nedrīkst traucēt, kad dzer kafiju un tenkojas. Durvis ir aizslēgtas un gaidi kaut pusstundu neviena neliekas ne zinis un ja patraucē, tad paskatās ar tādu ģīmi, liekas ko tu te esi atnācis, ko tev no mums vajag?????? Saņem no nodokļu maksātājiem algu un vēl tādu attieksmi, vietas tādiem darbiniekiem valsts pārvaldē nevajadzētu būt!

pirms gada, 2018.12.19 10:21

ha ha

Un tikai veikali, veikali.....

pirms gada, 2018.12.19 19:23

Aija

Es nesaprotu,ko tajos veikalos var darīt. Man pietiek,ja ieeju nedēļā reizi un viss. Tāpat es nesaprotu cilvēkus,kas iet pie bankomāts pēc piecīša, piemēram. Par katru darbību tak novelk kaut kādu naudu. Nav sen,kā bija sīki un smalki aprakstīts. Es izņēmu vienreiz un dzīvo līdz nākošajam mēnesim.

pirms gada, 2018.12.20 14:18

Vietējās ziņas