Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

AS "Laima" jaunākais produkts - saldējums

Lielākais saldumu ražotājs Baltijā AS Laima paplašina produktu portfeli, tirgū ieviešot trīs jaunus saldējumus.

Jau maija mēnesī patērētājiem Latvijā un Igaunijā būs pieejams sākotnējais sortiments: saldējums „Laima" - šokolādes krējuma saldējums ar šokolādes gabaliņiem tumšajā šokolādē, saldējums „Vāverīte" - riekstu krējuma saldējums ar lazdu riekstiem piena šokolādē un saldējums „Serenāde" - aprikožu krējuma saldējums ar aprikožu pildījumu un lazdu riekstiem tumšajā šokolādē.
„ Saldējums kā konfekte. Līdz ar to AS „Laima" uzsāk darbību pilnīgi jaunā segmentā. Inovatīvi paplašinot produktu portfeli, radām iespēju baudīt iecienītās garšas arī karstajos vasaras mēnešos. Ņēmām vērā to, ka par retumu kļuvuši kvalitatīvie saldējumi, kas gatavoti no īsta krējuma bez augu eļļas piedevām. Tagad atkal no īsta krējuma un šokolādes varēs baudīt saldējumus „Serenāde", „Vāverīte" un „Laima"", jaunos produktus raksturo Dace Kokina, AS Laima mārketinga vadītāja.

Augsta produktu kvalitāte nodrošinās patērētāju izvēli. Izstrādāts jauns produktu dizains, kas apliecina atzīto zīmolu identitāti un kvalitāti. Saldējums tiks ražots sadarbībā ar pieredzējušu un atzītu saldējuma ražotāju «Premia Foods». Uzņēmums ir lielākais saldējuma ražotājs Baltijā. Modernā ražotne dod iespēju ražot saldējumu ar vairākiem pildījumiem un piedevām vienlaicīgi.„Tas bija svarīgs aspekts.

 

Produktu izstrādes gaitā abu uzņēmumu tehnologiem bija jāatrisina grūts uzdevums. Konfekšu „Vāverīte" un „Serenāde" bagāto garšu un pildījumu - rieksti, aprikožu džems - integrēt saldējumā. Tas paveikts un Premia modernās tehnoloģijas ļauj to realizēt," par izstrādes gaitu stāsta Dace Kokina. Produkta izveidē investēti 40 000 lati.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas