Cūkmens mēģinās cilvēkus atturēt piesārņot arī ceļmalas


Rīga, 26.jūl., LETA. Satiksmes ministrijas (SM) rīkotajā publicitātes kampaņā, lai atturētu cilvēkus piesārņot ceļmalas un stāvlaukumus, izmantos Cūkmena tēlu, aģentūru LETA informēja SM Sabiedrisko attiecību nodaļā.

 

Jau ziņots, ka kampaņu veidos Ērikam Stendzeniekam piederošā reklāmas aģentūra "Zoom!", kas bija vienīgā reklāmas aģentūra, kuru SM uzaicināja piedalīties iepirkuma konkursā. Šādu izvēli SM skaidro ar jau 2006.gadā AS "Latvijas Valsts meži" sadarbībā ar SM aktualizēto jautājumu par piesārņotajām ceļmalām un mežiem, kad aģentūra "Zoom!" kampaņai radīja Cūkmena tēlu un ideju, ko SM turpinās izmantot arī šā gada kampaņā.

Kampaņā plānots ieguldīt 100 000 latu, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, kurus piešķirs no Valsts autoceļu fonda, savukārt ar aģentūru noslēgtā līguma kopējā summa ir 26 806 lati, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Atlikušos līdzekļus izmantos raidlaika iegādei masu medijos.

Jau ziņots, ka pirms 9.Saeimas vēlēšanām Stendzenieka veidotā biedrība "Pa saulei" veidoja pozitīvisma kampaņu satiksmes ministram Aināram Šleseram (LPP/LC).

Šogad no ceļmalām un stāvlaukumiem savākti aptuveni 9000 kubikmetru atkritumu, kas ir līdzvērtīgi 900 lielajām kravas automašīnām, kas izvedušas atkritumus, norādīja SM.

SM prognozēja, ka publicitātes kampaņa varētu sākties augusta sākumā un tā ilgs aptuveni trīs nedēļas.

 

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas