"Elvi" atkārtoti iekļūst starp veiksmīgākajiem Eiropas uzņēmumiem

Rīga, 29.okt., LETA. Veikalu tīkla "Elvi" zīmola turētājs SIA "Elvi grupa" atkārtoti saņēmis starptautiskās organizācijas "Europe's 500" atzinību, ierindojoties 66.vietā starp Eiropas 500 straujāk augošajiem uzņēmumiem, aģentūru LETA informēja "Elvi grupas" ģenerāldirektors Ģirts Kurmis.

Pagājušā gadā "Elvi grupa" saņēma "Europe's 500" specbalvu kā straujāk augošais "jaunās Eiropas" uzņēmums, tāpēc Kurmis ir gandarīts, ka uzņēmums ar katru gadu turpina attīstīties un gūt panākumus ne tikai Latvijas, bet arī Eiropas mērogā.

 

Konkursa organizatori uzsvēruši, ka Latvija ir starp tām Austrumeiropas valstīm, kurās rodas aizvien vairāk jaunu darba vietu. No Latvijas šogad "Europe's 500" sarakstā iekļuva piecas kompānijas - par divām vairāk nekā 2006.gadā.

 

"Turklāt vidējais šo uzņēmumu gada apgrozījuma pieaugums bijis 55,4% - viens no augstākajiem rādītājiem visā Eiropā, kas vēlreiz apliecina arī "Elvi" straujo izaugsmi uz citu Eiropas valstu uzņēmumu fona," stāsta Kurmis.

 

No Latvijas 500 straujāk augošo Eiropas uzņēmumu sarakstā iekļuvuši arī "DC Holding", kas pārstāv zīmolu "Double Coffee", SIA "Info Serviss", SIA "Krūza", kā arī SIA "Profs".

 

Konkursā, kuru organizēja starptautiskā nevalstiskā organizācija "Europe's 500" sadarbībā ar kompānijām "Microsoft" un "KPMG", kā arī starptautisko biznesa žurnālu "Business Week", tiek vērtēts uzņēmumu apgrozījuma pieaugums un radīto darba vietu skaits laikā no 2003. līdz 2006.gadam.

 

"Elvi grupa" darbinieku skaits šajā laika posmā pieaudzis par 1692%. Savukārt uzņēmuma apgrozījums no 2003. līdz 2006.gadam pieauga no 714 733 eiro (502 317 latiem) līdz 15 920 719 eiro (11 189 145 latiem) jeb par 2128%.

 

"Europe's 500" ir 1996.gadā radītā nevalstiskā bezpeļņas organizācija, kura dibināta uzņēmējdarbības izaugsmes popularizēšanai Eiropā. Asociācijā ir vairāk nekā 2000 straujas izaugsmes uzņēmumi no visas Eiropas, kuri kaut reizi tikuši iekļauti straujāk augošo Eiropas uzņēmumu TOP 500.

 

Jau ziņots, ka "Elvi" ir Latvijā lielākais pārtikas veikalu mazumtirdzniecības tīkls, ko bez ārvalstu kapitāla piesaistes ir izveidojuši vietējie uzņēmēji. "Elvi grupa" attīstības stratēģija ir franšīzes principa izmantošana.

 

Tas nozīmē, ka "Elvi grupa" nodrošina saviem partneriem zināšanas par pārtikas preču mazumtirdzniecību, vienotu loģistikas sistēmu, iepirkumu un mārketingu, taču partneri paši vada savu veikalu un ir tā īpašnieki. Šis princips ļauj ātri izveidot veikalu tīklu un apkalpot pircējus dažādos Latvijas reģionos.

 

2007.gada deviņos mēnešos veikalu "Elvi" apgrozījums sasniedza 78,99 miljonus latu, kas ir par 42% vairāk nekā šajā laika posmā pērn.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas