Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kompānijas izrāda lielu interesi par kampaņu Laba servisa mēnesis

Šogad marts tiks pasludināts par "Laba servisa mēnesi" jau ceturto reizi un dažādu nozaru uzņēmumi izrāda lielu interesi piedalīties, izmantojot iespēju apliecināt savas rūpes par klientu apkalpošanas kvalitāti un saņemt pozitīvas atsauksmes no klientiem.

 

 

"Dalību kampaņā šogad pirmo reizi pieteicis uzņēmums „Bite Latvija". Lielu interesi par kampaņu izrādījusi arī „Sampo banka", „Nordea", „JYSK", „Inchcape Motors Latvia", „Latvia Tours", „Tapeks", „Tamro", „Hipotēku banka" un „Narvesen"," informē LabsServiss.lv projekta vadītāja Latvijā Anda Orlova.  

Pagājušajā gadā "Laba servisa mēnesī" piedalījās gandrīz 50 kompānijas, kopumā ap 500 apkalpošanas vietas, un paredzams, ka šogad to skaits ievērojami palielināsies.

 

AS.Orlova stāsta, ka "Laba servisa mēnesis" ar saukli „Uzslavē labu servisu!" vienlaikus notiek Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Martā visa sabiedrība tiek aicināta uzslavēt labu servisu un pievērst lielāku uzmanību klientu servisa darbiniekiem. Uzņēmumiem tā ir iespēja paust rūpes par klientu servisa kvalitāti un nostiprināt darbinieku iekšējo motivāciju, kā arī celt apkalpošanas speciālistu profesijas prestižu un saņemt pozitīvu atgriezenisko saikni no klientiem. Atsauksmes tiks saņemtas ar mājaslapas www.labsserviss.lv, informatīvā tālruņa 1180 un e-pastu starpniecību.

 

„Tā kā labo mēs izceļam reti, man ir prieks, ka eksistē LabsServiss.lv projekts, kas pārdevējiem dod iespēju sadzirdēt tik reti dzirdamo - paldies," uzskata „JYSK" personāla vadītāja Ruta Pāvuliņa.

 

Desmit visvairāk uzslavētās apkalpošanas vietas tiks apbalvotas klientu servisa darbiniekiem un vadītājiem veltītajā konferencē Laba Servisa Dienas VII, kas notiks 2.-3.aprīlī. Pieteikties dalībai kampaņā "Laba servisa mēnesis" uzņēmumi varēs līdz 15.februārim.

 

 

 

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas