Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Medijus satrauc politiskās reklāmas moratorija iespēja

Politiskās reklāmas moratorijs varētu būt pietiekami būtisks trieciens raidorganizācijām, jo sevišķi krīzes laikā medijibrēķinās ar ienākumiem, ko tie varētu gūt no politiskās reklāmas. Tas izriet no Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektores Guntas Līdakas teiktā.

Visu aptaujāto raidorganizāciju pārstāvji norāda, ka rēķinās ar ienākumiem no politiskās reklāmas.

 

Piemēram, Latvijas Radio (LR) ģenerāldirektors Dzintris Kolāts norāda, ka LR rēķinās apmēram ar 60 tūkstošu latu reklāmas ieņēmumiem. Viņš uzskata, ka politiķi spēlējuši liekulīgu spēli, jo nepietiekamo valsts budžeta dotāciju pamatojuši, sakot, ka starpība tikšot segta ar politiskajām reklāmām, taču tagad apspriežot to ierobežošanu.

 

Savukārt Latvijas Televīzija, kā lēš tās vadītājs Edgars Kots, cerot vismaz uz 150200 tūkstošu latu ieņēmumiem. Precīzu rezervēto politiskās reklāmas apjomu neatklāj TV3 ģenerāldirektore Baiba Zūzena, savukārt LNT ģenerāldirektors Andrejs Ēķis uzskata, ka moratorijs LNT nebūtu būtisks trieciens, jo tad politiskās aizstātu citas reklāmas.

 

ZZS frakcijas priekšsēdis Augusts Brigmanis neslēpj - viņam "krīt virsū radio un televīzija", pārmetot drukāto mediju interešu lobēšanu. Politiskās reklāmas presē un internetā, kā arī vides reklāmas šis priekšlikums neaizliedz, un jūtams, ka tieši nevienlīdzība vairākus uzrunātos raidorganizāciju pārstāvjus uztrauc visvairāk.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas