Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Mikroautobusus grib padarīt par piedevu pārējam transportam

Kaut arī Rīgas dome ir pieņēmusi lēmumu, ka maršruta mikroautobusus no 2012. gada 1. janvāra pārņems pašvaldības SIA Rīgas satiksme (RS), tikai nākamā gada laikā pakāpeniski tiks izstrādāta
koncepcija, kas ar tiem notiks.

Taču jau tagad darba grupa ir ieteikusi variantu, kādā veidā sabiedriskā transporta tīklu optimizēs. Tiek pieļauta iespēja, ka mikroautobusi kursēs mazāk pieprasītos maršrutos vai arī tiks uzskatīti par paaugstināta komforta transportu, tad attiecīgi biļešu cena būs augstāka.

 

Rīgas domes deputātiem pirms balsojuma par mikroautobusu reisu nodošanu RS bija izplatīta Satiksmes departamenta izstrādāta Rīgas maršrutu tīkla vienotas apkalpošanas izveides koncepcija uz astoņām lapām. Tajā piedāvāti divi maršrutu tīkla izveides varianti. Radikālākais no tiem, kas, visticamāk, netiks ieviests, paredz noteikt, ka maršrutu tīkla mugurkauls ir elektrotransports, integrējot tajā arī dzelzceļu, taču tad pasažieriem nāktos vairāk pārsēsties un pilnībā mainītos biļešu sistēma, pārejot uz laika biļeti. Mikroautobusus šai variantā izmantotu galvenokārt mazāk pieprasītos maršrutos. Otrs variants, ko darba grupa atbalsta, ir mērenāks, īpaši nemainot maršrutu tīklu.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas