Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Mobilo sakaru operatori saķeras reklāmas cīniņā

Konkurenti izmanto vienus un tos pašus reklāmas tēlus. Ekrānā parādās divi piparkūku vīriņi - viens zaļš, otrs - dzeltens. Zaļais vīriņš stāsta, cik viņa tarifs ir izdevīgs, bet pēc brīža citā reklāmā atzīst, ka kļūdījies, jo salīdzinājis nepareizos tarifus. Vienas reklāmas pasūtītājs ir mobilo sakaru operators LMT, otras - tās sīvākais konkurents Tele2.

Reklāmas TV ēterā seko viena otrai. Skatītājam, kurš ikdienā abu kompāniju produktiem rūpīgi neseko līdzi, nav saprotams, kas kurā brīdī tiek reklamēts. Abas kompānijas sākto cīniņu vērtē savaldīgi, taču katra paliek pie savas pārliecības.

 

"Mēs korekti paņēmām situāciju, kādā nonāk jebkurš klients, kas pērk starta komplektu preses kioskā, - salīdzinājām, kādu tarifu viņš saņem. Neviens likums nav pārkāpts," uzskata kompānijas LMT viceprezidents mārketinga un biznesa attīstības jautājumos Ingmārs Pūķis.

 

Nākamnedēļ abas reklāmas kampaņas izvērtēs Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) jaunizveidotā Ētikas padome, kurā darbosies galvenokārt augstskolu pasniedzēji un žurnālisti, sola LRA prezidents, reklāmas aģentūras MMS Communications Latvia direktors Ģirts Ozols.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas