Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pētījums: Janvārī televīzijā bijis reklāmas apjoma pieaugums, presē un radio - kritums

Rīga, 1.marts, NOZARE.LV. Šā gada janvārī, salīdzinot ar pagājušā gada analogu laika posmu, televīzijā ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet presē un radio - kritums, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" Reklāmu reģistra apkopotie dati.

 

Šā gada janvārī salīdzinājumā ar pērnā gada attiecīgo laika posmu televīzijas reklāmu gadījumu skaits palielinājies par 27%.  

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits 2010.gada janvārī bija 73 496, 2009.gada janvārī - 57 882 reklāmas gadījumi.

 

Savukārt televīzijā janvārī, salīdzinot ar pagājušā gada decembri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs krities par 22%. "TNS Latvia" Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka tas ir skaidrojams ar sezonas īpatnībām. Decembrī televīzijā tika noraidītas 37 326 minūtes, bet janvārī - 28 974 minūtes reklāmas.

 

Janvārī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija "Henkel", "Procter & Gamble", "Danone", "Reckitt Benckiser", "Tele2". Savukārt reklamētākie zīmoli televīzijā bija "Danone", "Maxima", "Tele2", "Bref" un "Domestos".

 

Reklāmas apjoms presē 2010.gada janvārī, salīdzinot ar iepriekšējā gada analogu laika posmu, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, ir krities par 47%. Janvārī tika reģistrēti 0,68 miljoni kvadrātcentimetru, bet pagājušā gada decembrī - 1,28 miljoni kvadrātrtcentimetru reklāmas. Arī šo kritumu "TNS Latvia" eksperti skaidro ar sezonu maiņu.

 

2010.gada janvārī presē reģistrētas 4455 reklāmas, kas ir par 21% mazāk nekā 2009.gada janvārī, kad "TNS Latvia" Reklāmu reģistra datu bāze tika papildināta ar 5631 preses reklāmu.

 

Lielākie reklāmdevēji janvārī presē, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, bija "Swedbank", "Baltkom", "Lattelecom", "Cenuklubs.lv" un "airBaltic". Reklamētākie zīmoli presē bijuši "Swedbank", "Baltkom", "Lattelecom", "Cenuklubs.lv" un "Parex".

 

Reklāmas apjoms radio 2010.gada janvārī, salīdzinot ar 2009.gada decembri, ir samazinājies par 46%. Pagājušā gada decembrī radio izskanējusi 17 121 reklāmas minūte, šā gada janvārī - 9259 minūtes.

2010.gada janvārī radio reģistrētas 21 179 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2009.gada janvāri, ir par 8% mazāk. 2009.gada janvārī tika fiksētas 23 052 radio reklāmas.

 

Šā gada janvārī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija "Maxima", "Rimi", "Rautakesko", "Depo Diy" un "Parex". Savukārt visvairāk reklamētie zīmoli radio bijuši "Maxima", "Rimi", "K-Rauta", "Depo" un "Parex".

 

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas