Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Saldējuma patēriņš pieaug pat 12 reizes

Salīdzinājumā ar ziemu saldējuma patēriņš saulainās un karstās vasaras dienās ir pat 12 reizes lielāks. Tā norāda aukstā našķa ražotāji.

Veikalos pretēji kopējam mazumtirdzniecības kritumam saldējuma pārdošanas daudzums kāpj.


"Rimi Latvija" mārketinga vadītāja Zane Eniņa norāda - šajā gadā salīdzinājumā ar aizvadīto
saldējumu pērk par 20% vairāk.

 

"Saldējuma vidējā pārdošanas cena saistībā ar akcijām ir par aptuveni 10% zemāka nekā pērn. Ir pieaugusi Latvijā ražotā saldējuma pārdošana. Pērn tā veidoja vairāk nekā pusi, bet patlaban aptuveni 70% no pārdotā saldējuma daudzuma," stāsta Z.Eniņa.

 

Ražotāju sniegtā informācija rāda, ka Latvijas saldējuma ražotāju vieta vietējā tirgū pēdējos
gados ir stabila - tā veido aptuveni 55% lielu īpatsvaru, nerēķinot pasūtītos privāto zīmolu
produktus. Ik gadu tiek veidotas jaunas saldējuma šķirnes, jauns, pircējam tīkamāks iepakojums.


"Latvijas pircēji tomēr vairāk izvēlas vietējo nekā ievesto saldējumu. Kurzemes novadā populāra ir Saldus uzņēmuma "Druvas pārtika" prece, bet Vidzemes novadā - Rūjienā ražotais saldējums.


Mēs ar saviem produktiem cenšamies darboties visur," norāda a/s "Rīgas piena kombināts" (RPK) sabiedrisko attiecību vadītāja Līga Rimševiča.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas