Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Tirdzniecības centros prognozē vēl līdz 10% apgrozījuma kritumu

Šobrīd tirdzniecības centri daudziem ir nevis iepirkšanās, bet gan pastaigas vieta, tā vispārējo
tendenci, ņemot vērā lielveikalu rezultātus, apraksta SMI Real Estate Group vadītāja Rita
Stražinska, kuras vadītais uzņēmums apsaimnieko un pārvalda tirdzniecības centrus gan Rīgā,
gan Jelgavā un Liepājā.

Liepājā. Tas gan neesot slikti, jo, ieraugot kādu tiešām nepieciešamu vai interesantu lietu, centra apmeklētājs tomēr var kļūt par pircēju.

 

Tendenci apliecina fakts, ka desmit lielāko Rīgas un reģionu tirdzniecības centru kopējais apgrozījums pērn ir samazinājies aptuveni par trešdaļu, salīdzinot ar 2008. gadu, un bija 310 miljoni latu, apmeklētāju skaits sarucis vidēji par 23%. Sarāvusies arī vidējā pirkuma summa. Tiesa, mazāks apgrozījuma kritums ir reģionu iepirkšanās centros. Jau vairāku gadu gaitā jūtama divu Rīgas t/c Alfa un Spice sāncensība par lielāko apmeklētāju plūsmu un iespaidīgāku apgrozījumu.

 

Un, lai arī pagaidām Alfa ir līderis, pēdējos gados atšķirība starp abu centru darbības rādītājiem ir samazinājusies. Pērn Spicei izdevies vēl vairāk tuvoties sīvākajam konkurentam. Alfā iegriezušies 8,3 miljoni, bet Spicē - 7,5 miljoni apmeklētāju.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas