Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Turpinās cīņa par varu sabiedriskajā televīzijā

Pirms nedēļas uzsāktā kampaņa pret Latvijas Televīzijas (LTV) vadītāju Edgaru Kotu par zemajiem reitingiem un pretrunīgi vērtēto hokeja pārraižu reklāmas līgumu nozīmē vienu - tā ir ekonomiskā un politiskā cīņa, uzskata Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētājs Ābrams Kleckins. Viņš arī atklāj, ka nākamgad vairs negrasās pretendēt uz padomes locekļa amatu.

"Šeit ir divu interešu sadursme. Tās ir ekonomiskās un politiskās intereses. Ekonomiskās intereses ir
komerctelevīzijām, kuras visām varītēm grib izstumt ārā vai arī panākt, ka LTV nav reklāmas un līdz
ar to reklāmas tirgus būtu tikai komerctelevīziju rokās. Nav nekāds noslēpums, ka abas lielākās komerctelevīzijas ir nonākušas finansiālās grūtībās un tagad cenšas radīt nestabilitāti LTV darbībā, jo tas ir viens no lielākajiem televīzijas reklāmas tirgus dalībniekiem," stāsta NEPLP priekšsēdētājs.


Kā otru iemeslu viņš min jauno Saeimas sasaukumu, kurā ir nonākuši vairāki savulaik ar mediju
biznesu saistīti pārstāvji.

 

"Jaunie parlamentārieši vēlas varu. Katrs, kas nāk, vēlas, lai būtu pārmaiņas, un tāpēc to grib panākt pēc iespējas ātrāk. Skaidrs ir tas, ka pašā Vienotībā nav vienotības par sabiedrisko mediju finansēšanu, uzturēšanu, un jau tas vien rada strīdus," apgalvo Ā. Kleckins

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas