Līdz 11.novembrim var nobalsot par šā gada labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem

Rudens sākumā Valsts kanceleja uzsāka laba servisa kustības kampaņu, kuras laikā uzmanība pievērsta valsts pārvaldes darbiniekiem, mudinot iedzīvotājus balsot par kompetentākajiem un atsaucīgākajiem klientu konsultantiem, tādējādi nosakot, kas šogad būs gada Klientu apkalpošanas Goda balvas saņēmēji. Par to informē  Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta konsultante Santa Jirgensone.

Laba servisa kustība kļuvusi par tradīciju, un šis ir jau ceturtais gads, kopš iedzīvotājiem iespējams ne tikai klātienē pateikties vai uzslavēt valsts pārvaldē strādājošu klientu apkalpošanas speciālistu, bet savu “paldies” nodot arī balsojuma veidā vietnē www.mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols”.

"Tajās iestādēs, kurās izvietotas balsošanas urnas, savu balsi iespējams nodot arī ar balsošanas biļetena starpniecību. Esošais balsošanas periods ilgs līdz 11. novembrim. Balsis, kas tiks saņemtas pēc šā datuma, tiks pieskaitītas jau nākamajam balsošanas periodam. Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem, un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu," stāsta S.Jirgensone.

Piebilstams, ka 2015. gadā šāda balva tika piešķirta arī Valsts meža dienesta Austrumlatgales virsmežniecības Balvu biroja darbiniecei Lorijai Trepcovai. Viņa ierindojās starp trim labākajiem, kas bija guvuši vislielāko iedzīvotāju balsu skaitu.

“Lepojamies ar šo kustību, jo īpaši - redzot, ka katru gadu arvien pieaug to iedzīvotāju skaits, kas balso par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Nav tiesa, ka “latvietim latvietis visgardākais kumoss” – mēs protam arī priecāties par otru un novērtēt viņa sniegumu, pasakot paldies, paslavējot. Tieši par to ir šī balva. Un prieks ir ne tikai balvu saņēmējiem, bet arī katram, kurš ir balsojis un savu “paldies” padarījis paliekošāku. Mums ir nepieciešamas šāda veida iniciatīvas, jo tās veicina sabiedrības saliedēšanos, savstarpējas pieklājības kultūru. Un tādējādi mēs kā sabiedrība tikai augam,” pauž Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

“Klientu apkalpošanas Goda balva” tika iedibināta 2015.gadā. Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas