Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Mīlētākajam saldumu zīmolam "Laima" - jauna vizuāla identitāte

Stiprinot Latvijā mīlētākā saldumu zīmola konkurētspēju, “Laima” ieguvusi jaunu vizuālo identitāti, kas turpina zīmola “Laima” gadu desmitos uzkrātās tradīcijas, bet vienlaikus ieguvusi jaunu, spilgtāku un vitālāku vizuālo veidolu. Pirmais lielais notikums, kas iemiesos “Laimas” zīmola pārmaiņas uz jaunu, mūsdienīgāku sarunu ar šokolādes cienītājiem, notiks pavisam drīz, kad plašākai publikai tiks prezentēta jauna zīmola “Laima” produktu līnija.

 

“”Laimas” zīmols ir unikāls simbols. Latvijā nav daudz tādu zīmolu, kas var lepoties ar tik senu vēsturi. Vēl mazāk ir tādu, kas cauri gadu desmitiem, vēstures līkločiem un cilvēku paaudzēm var lepoties ar starptautisku atpazīstamību un konkurētspēju. Aizsācies vēl pirms 145 gadiem, “Laimas” stāsts pauž visas Latvijas attīstības vēstījumu,” stāsta Eriks Smits-Hansens, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” valdes priekšsēdētājs.  

 

“Taču laikam ejot un paaudzēm mainoties, arī tādiem vēsturiskiem zīmoliem kā “Laima” ir svarīgi iet kopsolī ar laika ritējumu. Turpināt būt aktuāliem, runāt par nozīmīgām vērtībām un būt pamanāmiem gan dažādu paaudžu cilvēku ikdienā, gan svinībās. Tādēļ veidojot jauno “Laimas” vizuālo identitāti, mums bija svarīgi turpināt “Laimas” vēsturisko mantojumu un izteikt to mūsdienīgā, konkurētspējīgā rokrakstā,” turpina Eriks Smits-Hansens.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas