Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Neskaidrības var risināt klātienē veikalā un zvanot uz "Maximas" informatīvo tālruni 9

Redakcijā vērsās gulbeniete Anna Kušķe, kura ievērojusi nesakritības viņas pirktajām precēm un informācijā par tām izsniegtajā čekā. Turklāt tā viņai gadījies ne tikai reizi vien, tāpēc viņa vēlas brīdināt citus būt uzmanīgiem.
“Tikai mājās pamanīju, ka man čekā ir ieskaitīta prece, kuru neesmu pirkusi un kuras man arī nav. Pirmo reizi tā gadījās pagājušajā gadā, kad čekā bija ieskaitītas vīnogas. Nesen pirku ābolus, kas bija sasvērti pa diviem kilogramiem. Nevarēju saprast, kāpēc pārdevēja tos liek uz svariem trīs reizes. Pēc tam mājās skatos – čekā ir divi kilogrami ābolu un divas reizes pa diviem kilogramiem burkānu. Man to nebija un arī nevajag, jo burkānus izaudzēju pati,” stāsta A.Kušķe.
Tāpat gadījies, kad pirkusi pudeli etiķa, bet čekā – divas pudeles etiķa. A.Kušķe atzīst, ka vajadzēja uzreiz apskatīties čekus, taču pieradusi uzticēties pārdevējām. Vai tā bijusi kļūdīšanās? Iespējams, taču A.Kušķe pieļauj, ka tādējādi pārdevējas var čekā iekļautās preces izmantot savām vajadzībām.
SIA “Maxima – Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule skaidro, ka tādu iespēju pārdevējiem nav – viņi nevar vienkārši paņemt kādu preci, jo viņiem tāpat kā visiem pircējiem ir nepieciešams čeks. “Ja rodas aizdomas par neprecizitāti pirkuma čekā, lūgums uzreiz vērsties pie veikala darbinieces kasē vai arī informācijas centrā, kas palīdzēs saprast, kā un kāpēc radusies neskaidra situācija. Ja tiek konstatēta kļūda čekā, nekavējoties tiks veikts labojums un nepieciešamās darbības – piemēram, atgriezti līdzekļi par preci vai samainīta prece,” komentē L.Dupate-Ugule.
Ja neprecizitāti čekā atklāj, kad pircējs ir atstājis veikalu, arī tad iespējams visu noskaidrot, zvanot uz “Maximas” informatīvo tālruni 80002020, vai arī pircējs var doties atpakaļ uz veikalu un skaidrot situāciju uz vietas. L.Dupate-Ugule atzīst, ka šādi gadījumi ir ļoti reti un rodas neuzmanības, nevis apzināti negodprātīgas rīcības dēļ.

Pievieno komentāru

Komentāri 9

Ance

Cenas noteikti neatbilst rakstītajam ar čeku. Nezinu kā iepirkties. Vai jābildē katra produkta cena un pēc tam jāskatās čekā. Ej kur gribi,visur mūs šmauc. Nu cik var.

pirms mēneša, 2019.09.11 08:53

!

Tā ir sen zināma krāpšanas shēma. Pašai ir gadījies, ka vienu produktu, bieži vien dārgāko, čekā iesit x3 (kam man 3 vienādas dušas želejas, piemēram???). Vienmēr ņemu čekus un pārbaudu pie kases, lai varētu atgūtu naudu par to, ko neesmu iegādājusies.
Kad man kādreiz par šo stāstīja, neticēju, kamēr nesāku sekot līdzi...

pirms mēneša, 2019.09.11 09:54

Pepa

Kas nedara tas nekļūdās, to saprot tikai tas kas strādajis par kasieri. Tā ir neuzmanības kļūda kasieres ir tikai cilvēki. Tāpec sekojat līdz čekam ko Jums iedod. Nevis kasieres pataisat par zaglēm. Tās darba st kas jāstrāda ir tikai cilvēcīgi kļūdīties, klienti negrib stāvēt rindās un bubina un kasieres rauj galvas nepacēlušas. Esat vnk cilvēcīgi.

pirms mēneša, 2019.09.11 11:09

Ome

Ar čekiem ir tā ka viens ņem čeku net otts ne Līdzarto iznāk tādas lietas kā šoreiz.Tik traki jau nav tikai pašiem jāseko visam līdz.

pirms mēneša, 2019.09.11 13:57

Maximas darbiniece

Uzskatu ka viss vieglāk ir bļaustīties no malas, bet arī Maxima strādā tikai cilvēki un neviens apzināti otru nešmauc... Klientam taisnība, bet esam tak visi cilvēki!!! Tas nenormālas darbs kas jāpadara ne vienmēr spējām darbinieki uzreiz reaģēt, bet savas kļūdas apzināmies un strādājam lai ir viss kārtībā!!!

pirms mēneša, 2019.09.12 00:56

Darbiniecei

Kāpēc tik daudz kļūdu 2 teikumos??? Visvieglāk raksta šādi,bet tur vēl daudz to kļūdiņu.

pirms mēneša, 2019.09.12 12:59

Vietējās ziņas