No 1.februāra maršrutu tīkla daļā “Gulbene, Alūksne, Balvi” mainīsies pārvadātājs 5

No 2021. gada 1. februāra maršrutu tīkla daļā “Centrs-2, “Gulbene, Alūksne, Balvi”, “Pierīga (kreisais krasts)” mainīsies pārvadātājs, kas nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumus. "Mainoties pārvadātājam, kustības sarakstā izmaiņu nebūs; autobusi kursēs tāpat kā līdz šim. Šajās maršrutu tīkla daļās pārvadātāji pakalpojumus nodrošinās līdz gada beigām," saka Valsts SIA "Autotransporta direkcija" sabiedrisko attiecību speciāliste Lilita Pelčere.

2020. gada augustā Autotransporta direkcija izsludināja iepirkumu, lai nodrošinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu nepārtrauktību laika periodā, kad esošajiem līgumiem ar pārvadātājiem būs beidzies termiņš, bet jaunie līgumi ar 10 gadu termiņu vēl nebūs stājušies spēkā. Tādējādi atsevišķos Latvijas reģionos mainīsies pasažieru pārvadātājs, bet lielākajā daļā Latvijas tas nemainīsies līdz 2021. gada 31. jūlijam vai gada beigām.

Pārvadātāji, kas nodrošinās sabiedriskā transporta pakalpojumus no 1. februāra:

  1. lote “Centrs-2” (starppilsētu maršruti virzienā uz Alūksni, Preiļiem, Skaistkalni, Rūjienu, Balviem, Baltinavu, Auci, Kolku, Ventspili u.c.) – SIA Norma-A (līdz šim apkalpoja AS Nordeka);

  2. lote “Gulbene, Alūksne, Balvi” – apvienība SIA " Gulbenes autobuss" un "Sabiedriskais autobuss" (līdz šim maršrutu tīkla daļu “Gulbene” apkalpoja SIA "Gulbenes autobuss", “Alūksne” – SIA "Sabiedriskais autobuss", bet “Balvi” – SIA "Balvu autotransports");

  3. lote “Pierīga (kreisais krasts)” (maršruti virzienā uz Olaini, Ķekavu, Mārupi, Baldoni, Daugmali, Baložiem, Jūrmalu, Kalnciemu u.c.) – apvienība SIA "Sabiedriskais autobuss", AS "Liepājas autobusu parks" un AS "Nordeka" (līdz šim maršrutus apkalpoja apvienība AS "Rīga Taksometru parks", AS "Liepājas autobusu parks" un AS "Nordeka").

"Ņemot vērā, ka ar konkursa uzvarētājiem tiek slēgts īstermiņa līgums, noteiktās kvalitātes prasības ir tādas, ko pārvadātāji nodrošināja līdz šim un kuru izpildei papildu investīcijas nav nepieciešamas. Noteikts, ka temperatūrai autobusa salonā jābūt robežās no + 16C līdz + 24C (atbilstoši sezonai), kā arī 10% autobusu jābūt pielāgotiem personu ar funkcionāliem traucējumiem pārvadāšanai. Starppilsētu maršrutos autobusu vidējais vecums nedrīkst būt lielāks par 10 gadiem, kā arī jābūt nodrošinātai iespējai autobusā iegādāties biļeti, maksājot ar bezkontakta norēķinu karti. Savukārt vietējās nozīmes maršrutos autobusu vidējais vecums nevar būt vairāk par 20 gadiem, bet katra atsevišķa autobusa vecuma nevar pārsniegt 25 gadus," saka L.Pelčere.


Pievieno komentāru

Komentāri 5

Aija

Un ko tas konkrēti nozīmē pasažierim? Vai paliek vecie autobusi,vai paliek tie paši šoferi,vai mainās tikai vadība--- GALVA? Lai nesanāk tā ,kā vienā vakarā brauca Rīgas autobuss uz Gulbeni. 15 minūtes ātrāk,vēl pa ceļam apmaldās, nosaluši. Un ja kāds braucējs uz ceļa gaida,zils palikdams,savu autobusa laiku? Tajā vakarā bija -- 20 grādi. Tādā laikā 15 minūtes ir daudz,lai ietu ātrāk. Ar ko mums jārēķinās???

pirms mēneša, 2021.01.26 13:43

nez

jarekinas ar to,ka celi nav kaisiti un nav zinams,kad tos kaisis,pavasaris nav talu...

pirms mēneša, 2021.01.26 15:29

Vidzeme

Absurds kas notiek.Atd A normu laikam nopirkuši!

pirms mēneša, 2021.01.26 15:55

Urbītos

Šodien arī nezinam kur palika autobuss uz Viļaku,jo caur teiku nebrauca.Visi nosala.

pirms mēneša, 2021.01.26 18:14

Vietējās ziņas