Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

No 1.oktobra slēgs sabiedrisko autobusu maršrutu Alūksne-Velēna-Madona 11

Valsts SIA „Autotransporta direkcija” informē, ka pamatojoties uz to, ka ir jāoptimizē maršrutu tīkls, un sakarā ar to, ka šobrīd nepietiek līdzekļu līgumu par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu pilnīgai izpildei un ir nepieciešams iekļauties valsts budžeta piešķirtajā finansējumā, direkcija ierosina slēgt maršrutu Nr.7706 Alūksne-Velēna-Madona ar reisiem pulksten15:50 no Alūksnes un pulksten 08:15 no Madonas, ar izpildi pirmdienās, trešdienās, piektdienās, sestdienās un svētdienās.

Valsts SIA „Autotransporta direkcija” norāda, ka pasažieru skaits maršrutā Alūksne-Velēna-Madona ir neliels – vidēji reisā 12 pasažieri, autobusa noslodze – 4 pasažieri un valsts dotāciju segums pār izdevumiem 2018. gadā ir 89 procenti. Vienā no reisiem tiek pārvadāti vidēji divi pasažieri. Pārsvarā pasažieri minēto maršrutu izmanto, lai pārvietotos viena novada teritorijas ietvaros, kur sabiedriskā transporta pakalpojumus iespējams nodrošināt ar citiem vietējās nozīmes maršrutiem.

Pamatojoties uz iepriekš minēto un saskaņā ar Sabiedriskā transporta padomes 2019. gada 5. augusta lēmumu „Par grozījumu apstiprināšanu maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutos” 5.3.punktu, direkcija veica šādus grozījumus 2008. gada 24. novembra līgumā Nr. 2008/01-K-A/2-02 par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu: slēdz reģionālās nozīmes maršrutu  Alūksne-Velēna-Madona ar reisiem pulksten 15:50 no Alūksnes un pulksten 08:15 no Madonas ar reisu izpildi pirmdienās, trešdienās, piektdienās, sestdienās un svētdienās.

Grozījumi stāsies spēkā ar šā gada 1.oktobri.

Pievieno komentāru

Komentāri 11

Lāsma

Visu tik slēdz, meklēt risinājumus negrib,protams, "slēgt" vieglāk!!!!!?????

pirms 24 dienām, 2019.09.20 13:56

Aija

Tieši tā. Mums paliek tikai 1autobuss un tas pats darba dienās. Super. Brīvdienās tupi mājā un nekāda braukāšana apkārt. Darbdienās uz veikalu netiec,brīvdienās nav ar ko aizbraukt. Ne par velti saka-ja gribi dzīvot grezni,tad dzīvo laukos,tikai rēķinies,kā pēc maizes netiksi. Jūs cilvēkus ar dzīšanu dzenat no laukiem ārā. Bet par biļešu nedošanu neviena vārda. Un galvenais,kā ziņojām, bet rezultāta tāpat nav. Tas pats ir Gulbenes autobusos. Laikam arī tas tel numurs ir tikai tāpat uzrakstīts. Jo nekas nemainās. Katru dienu novērojam,kā nedod biļetes. Murgs,murgs,kas notiek Latvijā.

pirms 24 dienām, 2019.09.20 15:27

autobuss

Nav jau nu tik traki!

pirms 24 dienām, 2019.09.20 16:44

Kamalda

Tāda veida maršrutu slēgšanas metode ir cieņā un aktīvā lietošanā kopš tā s(l)aucamās "neatkarīgās" Latvijas sākuma, un ne tikai attiecībā uz autobusiem. To vilcienu, kas nāca caur Ieriķiem, tāpat slēdza- radīja iespēju samaksāt pavadonei ķepā lētāk, nekā būtu pirkt biļeti. Pēc kāda laika maršrutu slēdza kā nerentablu un teica, ka neesot braucēju. Bet tie, kas brauca, tie zina, ka noteiktās dienās tajā vilcienā pat nepietika sēdvietu, pirmās pāris stundas varēja gadīties nostāvēt kājās. Tā, lūk bija ar to "tukšo" maršrutu, ar kuru "neviens nebrauca".

pirms 24 dienām, 2019.09.20 19:52

Lejasciems

Alūksne mums ir "otra Gulbene" un bieži pat svarīgāka par Gulbeni, kurā vairs nav pat normālas slimnīcas. Tāpēc žēl, ka šis autobuss tiek optimizēts. Nāksies doties uz Alūksni ar nelegālajiem taksometriem, apčakarējot māti Latviju, jo legālie takši nav pa kabatai.

pirms 24 dienām, 2019.09.20 18:27

cece

" Optimizācija" no valodnieciskā viedokļa vēl nav sinonīms vārdam " likvidēšana". Bet pēc būtības - tā tomēr ir. Vai nevienam nav ienācis prātā izmantot mazāk izmēra autobusu šajā maršrutā!?! Ja jau vidēji brauc tie 12 pasažieri - dodam reisā mazo busiņu. Arī tie 12 cilvēki tukšajā Gulbenes novadā ir vērtība. Ja nebūs cilvēku, arī Gulbenes pašvaldību nevajag - apvienosimies ar citām pašvaldībām; viena administrācija uz 3 pašvaldībām. Optimizēsim tālāk: nav pasažieru - nav Autotransporta direkcijas. Samazinām štatus, ietaupīsim miljonu gadā.

pirms 24 dienām, 2019.09.20 21:32

Lejasciems

Tieši tā- Jums ir ļoti labs priekšlikums par mazāku autobusu. Jo lielais "Ecoline" buss nudien šim maršrutam nebija pats optimālākais gadījums. Kāpēc neorganizēt mazākas ietilpības ( arī mazāka degvielas patēriņa) busiņu? Vajag tikai politisko gribu un kādu gramu prātiņa.

pirms 22 dienām, 2019.09.22 07:42

Novadniece

Kauna Jums nelieši nav,jau tā nav kas laukos dzīvo un tos pašus vēl nīcina ārā,skolas slimnīcas likvidē,ceļi kādi,autobusus optimizē.Kam tādi deputāti Gulbenei? Izsmieklam,nevis savu iedzīvotāju aizstāvībai. Audzišam te nav ko teikt? Ak jā pašam jau pie pakaļas mašīnas! Kas tad par iedzīvotājiem,štrunts,lai brauc kā grib.Nelieši!

pirms 24 dienām, 2019.09.20 21:58

Kas notiek

Mūsu Gulbenes domei pat nevajag nevienu uzņēmēju jo dzirdēju ka gribēja nākt uzņēmējs ar 50 darba vietām bet mūsu varas vīriem viss pie kājas neko nepalīdzēja lai priekš Gulbenes cilvēkiem būtu darbs,tas ir normāli.

pirms 23 dienām, 2019.09.21 08:20

?

Kādā nozarē uzņēmējs un no kurienes?

pirms 23 dienām, 2019.09.21 16:06

cece

Par Gulbenes novada ceļiem un satiksmi.
Novājināta infrastruktūra (sakari, ceļi utt.) automātiski mazina iespējas piesaistīt jebkāda veida investīcijas attīstībai un ražošanai. Nav ceļu - nav attīstības - nav cilvēku. Domei (pašvaldībai) būtu nopietni jāiespringst domāšanā par novada stratēģisko attīstību.

pirms 20 dienām, 2019.09.24 08:38

Vietējās ziņas