Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Novadā janvārī nodokļus iekasē par 100,5 procentiem

Reorganizācija Valsts ieņēmumu dienestā veicina centralizēšanos
Valsts ieņēmumu dienestā veiktās reorganizācijas rezultātā sašaurinājušās šā dienesta Gulbenes struktūrvienības funkcijas. Agrākās nodaļas vietā Gulbenē tagad ir vairs tikai Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas centrs ar štata vietām. Valsts ieņēmumu dienesta reorganizācijas gaitā ir arī apvienoti Vientuļu un Gulbenes muitas kontroles punkti. Abi iekļauti Latgales muitas kontroles punktā, kurā šobrīd strādā 18 muitas jomas amatpersonas. Tās tāpat kā līdz šim var sastapt dienesta telpās Stradu pagasta Šķieneros. "Dzirksteli" par to informē Valsts ieņēmumu dienesta Komunikācijas nodaļa.

Šogad novadā nodokļu iekasēšanas plāns izpildīts Gulbenes klientu apkalpošanas centrs pagājušajā gadā nodrošināja 8 miljonu latu ieņēmumu, kas ir 9,7 procenti no visos Vidzemes klientu apkalpošanas centros (Valmiera, Cēsis, Valka, Limbaži, Madona, Alūksne, Gulbene) administrētajiem kopējiem ieņēmumiem.

Salīdzinājumā ar 2009.gada ieņēmumiem pērn Gulbenes klientu apkalpošanas centra ieņēmumi samazinājās par 5,7 procentiem, kas atskaites perioda ekonomiskajā situācijā ir salīdzinoši pozitīvs rādītājs. Kopējie dienesta administrētie valsts budžeta ieņēmumi tajā pašā laika periodā samazinājās straujāk - par 7,4 procentiem, bet Vidzemes reģiona klientu apkalpošanas centros kopā - par 22,9 procentiem.


 

Šogad katram dienesta klientu apkalpošanas centram ir noteikts rīcības plāns katram mēnesim. Gulbenes klientu apkalpošanas centrs janvārī iekasējis 0,6 miljonus latu, kas ir 100,5 procenti no janvāra plānotajiem ieņēmumiem un par 3,2 procentiem vairāk nekā pagājušā gada janvārī. Kopējos Vidzemes klientu apkalpošanas centru iekasētajos nodokļu ieņēmumos Gulbenes klientu apkalpošanas centra īpatsvars ir 8,9 procenti.

 

Gulbenē - tikai izziņu pieprasījums un lietvedība

Valsts ieņēmumu dienesta interneta mājas lapā publiskotā kontaktinformācija liecina par Gulbenes klientu apkalpošanas centra divām kompetencēm - "izziņu pieprasījumi" (pa tālruņiem 64471225, 64403016; elektroniskajai sarakstei adrese - gulbene.pieprasijumi@vid.gov.lv)
un "lietvedība" (pa tālruni 64473329; elektroniskai saziņai adrese - gulbene.lietvediba@vid.gov.lv). Faktiski tas nozīmē, ka dienesta darbinieki Gulbenē ir tiesīgi būt starpnieki dažādu dienesta izziņu pieprasīšanā un izsniegšanā, informēšanā par nodokļu maksātāju iesniegumu virzību, iedzīvotāju atsauksmju, ierosinājumu un vēstuļu saņemšanā.

 

Savukārt „konsultāciju" kompetence ir centralizēta. Tam ir domāts visā valstī vienots informatīvais tālrunis 1898 un e-pasta adrese - VID.konsultanti@vid.gov.lv. Zvanot uz informatīvo tālruni, konsultācijas var saņemt latviešu, krievu un angļu valodā. Jautāt var par nodokļiem, elektroniskās deklarēšanās sistēmu, muitu, kā arī valsts amatpersonu deklarēšanos. Zvanot uz tālruni 1898, var arī prasīt savienojumu ar kādu konkrētu Valsts ieņēmumu dienesta speciālistu, lai saņemtu plašāku konsultāciju. Tiesa, tas ir maksas pakalpojumus.

 

Dienestam ir arī bezmaksas uzticības tālrunis 80009070, kas strādā visu diennakti.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas