Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pēc “Dzirksteles” iejaukšanās ceļu nogreiderē 5

Autovadītājs Gints Kārkliņš redakcijai atsūtījis e-pastu, kurā sūdzas par problemātisku ceļa posma Tirzas stacija-Sinole zemes ceļu.

Arī pagājušā gada novembrī "Dzirkstele" no viņa saņēma sūdzību par šī zemes ceļa stāvokli. Autovadītājs ir kategorisks, kurš atbild par šī ceļa stāvokli un kad tas tiks nogreiderēts.

 

"Šis ceļš pēdējo reizi greiderēts pavasarī, bet nu jau ir jūlijs un vairs braukt tur nav iespējams. Viena liela "trepe" un gar malām visa grants sastumta, mašīnu nēsā pa visu ceļu. Vai tiešām reizi mēnesī nevar nogreiderēt, lai cilvēki varētu normāli braukt, jo par mašīnas remontu maksājam mēs, autovadītāji," raksta G.Kārkliņš un piebilst, ka arī nolauztie koki netiek novākti no ceļa malas. Viņš vairākas reizes ir stājies un ņēmis nost no ceļa nolauztos kokus.

 

"Mēs taču maksājam ceļa nodokļus. Ceru, ka šī problēma tiks atrisināta jau drīzumā, jo braukt uz darbu, kas atrodas Sinolē, paliek neizdevīgi. Ļoti daudz naudas ir jāiegulda mašīnas remontā pēc tāda ceļa," raksta autovadītājs.


Akciju sabiedrības "Latvijas valsts ceļi" Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters devās apskatīt šī ceļa stāvokli.

 

"Jā, "trepe" tur ir, bet neteiksim, ka ļoti izteikta," saka L.Aumeisters. Viņš arī taisnojas, ka tā īsti neesot, ka ceļš nav greiderēts.

 

"Mums ir elektroniskā uzskaites datu bāze, kur ir redzami visi veikti darbi un šis ceļš ir greiderēts 28.maijā un 28.jūnijā," norāda L.Aumeisters.

 

Speciālists solīja, ka ceļu tuvākajās dienās nogreiderēs.


Sazinoties ar G.Kārkliņu vakar, "Dzirkstele" noskaidroja, ka ceļš patiešām ir nogreiderēts un nopļautas arī ceļa malas.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

Sāpe

Laukos lauksaimniecības attīstība bez ceļiem nav iespējama, bet paši lauksaimnieki ir lielākie lauku ceļu bojātāji.
Piemēram griežoties uz lauka, bez izbuvētas uzbrauktuves/nobrauktuvas tiek bojāts ceļa segums. Tādās vietās pēc gada jau ceļa platums ir samazinajies par pusmetru.
Kūtsmēslu pļekas uz ceļiem, kas paliek aiz traktoriem simtiem metru garumā. Pēc lietus tā zampa tiek iemalta ceļa segumā un beigās ceļš paliek tikai ar lielsaimnieku "džipiem" izbraucams.

Un visam par godu šie lauksaimnieki nemaksā akcīzes nodokli par degvielu, jo skaitās ka nepiedalās ceļu satiksmē!

pirms 6 gadiem, 2013.08.01 09:18

Šodien braucu uz Balviem,ceļa posmā starp Zeltaleju un Stāmerienas krustu kur nau asfalta.Sabraukuši visi Latvijas Valsts ceļi gudrie,bet katrs ar savu auto!!!Taupat naudu malači....,nau no savas kabatas!Nez ko izsprieda par to pleķi....

pirms 6 gadiem, 2013.07.31 23:38

ussr

ja ceļš ir ilglaicīgi negreiderēts zvaniet 28663402,tas ir palīdzējis

pirms 6 gadiem, 2013.07.31 16:37

Ļoti jauki, ka darbs izdarīts. Tikai akciju sabiedrības "Latvijas valsts ceļi" Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājam Laimonim Aumeisteram vajadzētu pašam plānot un regulēt, kur greiderēt un pļaut. Citādi, kamēr neiespersi, akmens neripos. Vai ne, direktora kungs?

pirms 6 gadiem, 2013.07.31 14:44

Jus vel uz Vecadulienu no madonas cela neesat braukusi. Tur gan parize dakkaru ralliju var rikot. Cela gandriz ka nav greideru sogad vispar nav redzejis. Jo izskalots un mezvedeju risas kops pavasara pludiem vel stav.

pirms 6 gadiem, 2013.08.01 23:40

Vietējās ziņas