Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pieprasīs skaidrojumu no uzņēmēja 3

Autoceļa Ērgļi - Jaunpiebalga - Saliņkrogs, kas ved caur Ranku, rekonstrukcijas darbi ir apstājušies
Autoceļa Ērgļi - Jaunpiebalga - Saliņkrogs, kas ved caur Ranku, rekonstrukcijas darbi tika uzsākti jau 2009.gada septembra vidū. Šajā projektā bija paredzēts posmu, kas ved no Jaunpiebalgas puses līdz Rankai, kā arī posmu no Rankas līdz Smiltenes - Gulbenes šosejai rekonstruēt no grants seguma uz melno segumu, taču darbi līdz pat šim brīdim vēl nav pabeigti.

Iedzīvotāji ir neizpratnē, kāpēc darbi neturpinās. Viņi jau ir sākuši bažīties, vai vispār jebkad šis ceļš tiks sataisīts līdz galam vai arī viņiem visu laiku braukšanai būs jāizmanto apvedceļi. Jāpiebilst, ka darbi jau vienreiz pagājušā gada vasaras beigās bija apstājušies. Darbi nav atsākti

"Dzirkstele" sazinājās ar VAS "Latvijas Valsts ceļi" Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītāju Laimoni Aumeisteru, lai noskaidrotu, kāpēc šī ceļa remonts ir tā ieildzis. L.Aumeisters apstiprināja, ka uzņēmējs šobrīd darbus vēl nav atsācis. "Pašreiz gatavoju uzņēmējam vēstuli, lai saņemtu rakstisku skaidrojumu. Tehnoloģisko pārtraukumu viņi paņēma nepiemērotu klimatisko apstākļu dēļ, bet šie nepiemērotie klimatiskie apstākļi jau ir beigušies. Pārtraukums tika pasludināts decembra sākumā uz ziemas sezonu," stāsta L.Aumeisters. "Jāgaida skaidrojums no uzņēmēja, tad arī varēšu paskaidrot, kāds ir iemesls tam, ka darbi nav atsākti." Rekonstrukcijas darbus uz šī ceļa veic pilnsabiedrība "RUA".

Izlietoti 44 procenti paredzēto līdzekļu

L.Aumeisters norāda, ka pašreiz darbi ir veikti 44 procentu apmērā no līguma summas, tas ir, par 764 966 latiem. Divu kilometru garumā uz šī ceļa gan jau ir uzklāta asfaltbetona kārta, taču, kā norāda L.Aumeisters, tā ir tikai apakškārta un tai vēl ir jāuzklāj virskārta, kā arī jāpieber nomales.

 

"Pilnībā gatavs šobrīd vēl nav neviens šī rekonstruējamā ceļa posms. Virskārtu, protams, var uzklāt ļoti ātri, taču ir vēl vietas, kur ir jāpabeidz būvēt zemes klātne un jāizbūvē šķembu pamats, kā arī jāveic apdares darbi - darbu tur vēl ir pietiekami daudz," atzīst L.Aumeisters.

 

Jau rakstījām, ka darbu laikā līdz šim līkumotais ceļš tika arī taisnots. Tas tika darīts, lai uzlabotu braukšanas apstākļus un, ievērojot satiksmes drošības prasības, nodrošinātu atbilstošai ceļu kategorijai pieejamo braukšanas ātrumu.

 

Kopumā šī projekta laikā abos posmos - posmā no Jaunpiebalgas puses līdz Rankai un no Rankas līdz Smiltenes - Gulbenes šosejai - no grants seguma uz melno segumu ir plānots rekonstruēt apmēram 8 kilometrus ceļa. Šis objekts tiek finansēts arī no Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzekļiem. Tā kopējās izmaksas bija plānotas apmēram 1,6 miljoni latu.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

Pensionārs

Tās pēdējos gados mākslīgi radītās firmas spēj tikai podus gāzt, nevis ceļus būvēt. Un te ir redzams fakts. Sliktam dejotājam kas traucē? Nu pareizi...

pirms 8 gadiem, 2011.06.09 07:07

Vēl tikai gatavo rakstīt vēstuli !!! Cik tad līdz ziemassvētkiem ir atlicis....

pirms 8 gadiem, 2011.06.08 20:05

....

vai tad skaidrojumam jau sen nebija jābūt pieprasītam?

pirms 8 gadiem, 2011.06.08 16:37

Vietējās ziņas