Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Sakārtos “zaļo dzelzceļu” Balvu virzienā 14

“Zaļā dzelzceļa” posmu apmēram 30 kilometru garumā virzienā no Gulbenes līdz robežai ar Balvu novadu veiks SIA “Rubate” par 10 892,50 eiro līgumcenu bez PVN – liecina Iepirkumu uzraudzības biroja publiskotā informācija.

Runa ir par dzelzceļa uzbērumu bez sliedēm. Šo ceļu ikdienā izmanto vietējie iedzīvotāji, atbilstošā sezonā - velotūristi, ogotāji, sēņotāji.

Gulbenes novada pašvaldības iepirkuma komisija lēmumu šajā sakarā ir pieņēmusi 25.februārī. Ir parakstīts līgums ar uzvarētāju, kuram pasūtītāja uzdotie darbi ir jāveic 90 dienu laikā. Darbu izpildes līdzfinansēšana paredzēta pārrobežu sadarbības projektā “Greenways Riga – Pskov”. Plānotie darbi paredz šajā dzelzceļa uzbēruma posmā novākt apaugumu dzelzceļa nodalījuma joslā, uzlabot grants segumu un uzturēt kārtībā šo ceļu. Novada domes 27.februāra sēdē izpilddirektore Lienīte Reinsone sacīja – tikšot attīrītas bijušo peronu vietas. Bija noprotams, ka runa ir par kādreizējo Melnupes un Litenes staciju, kā arī par dzelzceļa tilta pār Pededzi apkārtnes sakopšanu.

Šis ir Latvijas – Krievijas pārrobežu sadarbības programmas 2014.–2020.gadam projekts. Tajā ir iesaistītas vairākas Latvijas un Krievijas pašvaldības, vadošais partneris ir Viļakas novada pašvaldība. Pašvaldība iepriekš vēstījusi, ka šā projekta gaitā Gulbenes dzelzceļa uzbēruma posmā Balvu virzienā tiks uzstādītas norādes, maršruta zīmes, informācijas stendi; tiks izveidotas četras atpūtas vietas; uzstādītas 15 barjeras. Tāpat ir paredzēts izveidot elektrovelosipētu uzlādes punktu.

Tikšot izveidota karte posmam Gulbene – Balvi – Viļaka. Projekts noslēgsies 2021.gada beigās.

Kopējais projekta budžets ir 793 036 eiro, līdzfinansējums no Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas 2014.–2020.gadam ir 713 732,40 eiro. Gulbenes novada pašvaldības projekta daļas kopējās izmaksas ir 52 510 eiro, no tām 90 procenti jeb 47 259 eiro ir Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas finansējums.

Pievieno komentāru

Komentāri 14

M

Paldies GNP un personīgi J.Barinska kungam un L.Reinsones kundzei par pozitīvu reakciju uz iedzīvotāju grupas iesniegumu šī veloceliņa aizsardzībai no nedisciplinētu cilvēku rīcības sekām.

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.05 18:40

Zintis

Nu un kas to.izmantos? Naudas nav kur likt?Kur tad ir tie velotūristu bari? Sakartojiet labāk Stāmerienas pili,lai nav jāpiedāvā tādas katastrofālas iekštelpas!

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.05 20:58

ussr

gadījumā tās nepilnas 11 štukas NAV kur izmantot lietderīgāk?kur novadā ir naftas urbums,ka šādi mētā naudu-kompānijas pēc arī žīds esot pakāries

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.05 21:20

....

Kāpēc tikai "zaļais dzelzceļš" varam tak ņemt nost asfaltu un būs arī "zaļie ceļi" !!! Kad uzbērums ir jānolīdzina tas tiek darīts pa nodokļu naudu, bet kad izzāģē bijušā dzelzceļa teritorijā kokus, tad tie aiziet citu ceļu.

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.05 22:19

ussr

biezais novads lai nosponsorē katrai ģimenei pa kāpurniekam un lieta darīta,par slikto ceļu stāvokli neviens nečīkstēs :)

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.05 22:27

//

Priekšlikums nodokļu maksātājiem piederošos domes auto iznomāt novada iedzīvotājiem un pašvaldības darbiniekiem par lētākiem tarifiem, bet domes blondās uzsēdināt uz velosipēdiem = lai laiž pa kreisi -zaļi, vismaz piesaistīs interesentus, tūristus.

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.06 08:31

Negatīvismam NĒ!

Būtu lietderīgāk, ja cilvēki komentētu to, ko zina un pēc būtības, nevis izgāztu tikai viņu galviņās mītošas aplamības, tādā veidā sējot tās arī citu nedomājošo galvās un piesārņojot ar nejēdzībām interneta vidi.

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.06 10:32

vecs čekists-cenzūrists

Būtu lietderīgāk visiem aizbāzt mutes,lai tiek publicēts tikai viens-pareizais viedoklis.

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.06 13:00

ussr

vecajam čekistam-nekas jau nav mainījies,galvenais runāt pa spalvai..,ja nē esi vate vai kaut kas tamlīdzīgs

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.06 17:29

Aija

Manā skatījumā vispirms ir jāsakārto Lizuma-Tirzas ceļš,lai cilvēki var tikt uz darbu. Tas ir galvenais,kur jāieliek līdzekļi. Nevis izklaidēm. Kas grib tur braukt,lai organizē talkas, bet es savu nodokļu naudu neesmu gatava ,lai izlieto tur,kur ne kāju nesperšu.

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.06 11:17

aaa

būtu egles nogriezuši atstāja puskaltušas un tagad daudzas jau ir nolūzušas guļ kūlā vot zaļais dzelzceļš! tūristi varēs pavasarī pielaist uguni skats brīnišķīgs.

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.06 14:05

Gaidīs

Man jau patīk spārītes parkā kur cilvēki staigā katru dienu gar ģimnāzijas stadionu var galvu nolauzt uz drausmīgā asfalta tur neko nedara nu kad jūs sāksiet domāt ar galvu reinsone????

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.07 09:33

Puķejec

ZAĻAIS DZELZCEĻŠ !!!!! Tadu sviestu laikam tikai šajā valstiņā var izdomāt!!! Pa priekšu visu izdemolē un tad...! Tad jau vēl mums ir zaļā fabrika STRAUME ,zaļā maizes ceptuve un vel daudz kā zaļa!!!

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.08 13:37

ussr

ekoloģiskā kapustingrada...

pirms 5 mēnešiem, 2020.03.08 14:21

Vietējās ziņas