Sāks rekonstruēt ceļu

Ceļa posmi starp Jaunpiebalgu - Ranku un Ranku - Smiltenes šoseju tiks noasfaltēti
Daži autobraucēji ir ievērojuši, ka ir sākušies kaut kādi darbi uz ceļa Saliņkrogs - Jaunpiebalga - Ērgļi, kas ved no Smiltenes šosejas caur Ranku uz Gulbenes un Jaunpiebalgas novada robežu. Arī AS „Latvijas Valsts ceļi" Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters apstiprina, ka drīzumā uz šī ceļa sāksies plānotie remontdarbi.

L.Aumeisters laikrakstam stāsta, ka rekonstrukcijas darbi uz šī ceļa notiks divos posmos. Viens posms būs no Gulbenes un Ērgļu novada robežas uz Rankas pusi (no ceļa Ērgļi - Jaunpiebalga - Saliņkrogs 49,14.kilometra līdz 53,56.kilometram) un otrs posms tuvāk Smiltenes - Gulbenes šosejai (no 56,73. līdz 60,65.kilometram). Tie ir abi grants posmi, kas ir starp Jaunpiebalgu un Ranku un Ranku un Smiltenes šoseju.  

Darbi vairāk nekā par miljons latiem

 

Rekonstrukcijas darbi uz šī ceļa tiks veikti ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda atbalstu. Kopējās darbu izmaksas būs apmēram 1,6 miljoni latu. Darbus veiks pilnsabiedrība "RUA".

 

"Pašlaik tiek nosprausta ceļa trase un tad darbus varēs turpināt. Protams, noasfaltēt ceļu uzreiz nevarēs. Darbi tiks iesākti šogad un turpināsies nākamajā gadā. Melnais segums tiks izbūvēts nākamgad," stāsta L.Aumeisters.

 

Rēzeknes ceļu remontēs nākamgad

 

"Dzirksteles" lasītāji interesējas arī par remontdarbiem uz ceļa Gulbene - Rēzekne.

 

L.Aumeisters atklāj, ka pašreiz tiek gatavots iepirkuma konkurss, lai jau nākamajā gadā tur varētu sākties arī paši būvdarbi.

 

"Tagad rudenī remontdarbi uz šī ceļa sāksies Rugāju novadā posmā līdz pagriezienam uz Lubānu. Pēc tam vēl ir jāveic būvniecības iepirkums un tad varēs turpināt darbus tālāk līdz Pededzes tiltam," norāda L.Aumeisters.

 

Būs labāka saķere

 

Jāatgādina, ka šovasar rekonstrukcijas darbi tika veikti arī uz Smiltenes - Gulbenes šosejas, sākot no Gulbenes novada robežas, apmēram 13 kilometru garumā.

 

"Darbi šajā posmā jau ir pabeigti. Virsmas apstrāde ar granīta šķembām tika izvēlēta tādēļ, ka riepu saķere uz šāda ceļa ir labāka un arī ziemā šāds ceļš tik ātri neapledo," piebilst L.Aumeisters.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas