Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Uz Balvu Smiltenes ceļa nopietnus uzlabojumus neplāno 11

Ik pavasari autovadītāju lielākais bieds ir bedres, kas masveidā veidojas uz lielajiem valsts ceļiem. Situācija ir kritiska atsevišķos posmos gan uz autoceļa Smiltene-Gulbene, gan arī Gulbene-Balvi, ar lielu nepacietību visi gaida, kad beidzot sāksies arī rekonstrukcijas darbi uz autoceļa Madona-Gulbene.

VAS “Latvijas Valsts ceļi” pārstāve Anna Kononova norāda, ka uzlabojumi autoceļiem Smiltene-Gulbene un Gulbene-Balvi šogad būs iespējami vien ikdienas uzturēšanas darbu gaitā. Tiesa, viņa atklāj, ka autoceļa Gulbene-Balvi posmam no 2,14. līdz 12,68. kilometram ir noslēgts līgums par būvprojekta izstrādi. Projektam jābūt gatavam vēl šogad, tad sāksies ekspertīze, savukārt būvdarbu sākums būšot atkarīgs no pieejamā finansējuma, reāli darbi šogad nesāksies.

A.Kononova informē, ka šobrīd tiek veikta autoceļa Pļaviņas–Madona–Gulbene posma no Gulbīša līdz Gulbenei (no 80,43. līdz 90,40.kilometram) būvprojekta ekspertīze, būvniecības iepirkumu paredzēts izsludināt pēc tās pabeigšanas. VAS “Latvijas Valsts ceļi” Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters cer, ka būvdarbi tomēr sāksies jau šogad. Tālākajam autoceļa Pļaviņas–Madona–Gulbene posmam - no Dzelzavas līdz Gulbītim (no 71,50. līdz 80,43.kilometram) - šogad paredzēts pabeigt būvprojekta izstrādi un uzsākt ekspertīzi.

“Latvijas Valsts ceļu” mājaslapā vēstīts, ka mainīgi laika apstākļi autoceļu asfalta segumam ir īpaši nelabvēlīgi un veicina bedru veidošanos. Tas īpaši attiecas uz ceļiem, kas ir sliktā vai ļoti sliktā tehniskā stāvoklī. Pie gaisa temperatūras virs nulles kūstošais sniegs un ledus iekļūst asfalta mikroplaisās un caur tām nonāk ceļa segas konstrukcijā. Temperatūrai noslīdot zem nulles, šis ūdens sasalst un izplešoties plaisas asfaltā padara lielākas. Katrs nākamais šāds temperatūras svārstību cikls plaisas ik reizi palielina un tādējādi grauj autoceļu asfalta segumu.

Atkusnī uz valsts autoceļiem tiek labotas tikai satiksmei bīstamās jeb avārijas bedres. Avārijas bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem, to aizpildīšana ar auksto asfaltu ir pieļaujama arī lietus laikā un gaisa temperatūrā, kas zemāka par nulli. Satiksmei bīstamo bedru remonta mērķis ir nodrošināt drošu satiksmi līdz brīdim, kad laika apstākļi ļaus bedres salabot pamatīgi ar ierastajām tehnoloģijām.

Pievieno komentāru

Komentāri 11

Salvis

Ha un atkal sola ka taisis Madonas celu,cik gadi jau sola, cik ilgi mes gaidisim un brauksim pa so sausmu arpratu kas tur ir!!!

pirms 4 gadiem, 2016.03.07 10:19

...

projekti, būvprojekti, izstrādes un ekspertīzes,milzīgs finansējums un kas tik vēl ne...tās "mikroplaisas" tikko klātā asfalta segumā arī tiek pieņemtas un apstiprinātas? Un pēc tam jau laika apstākļi vainīgi, ka nesen klātais asfalta segums atkal ir jāremontē...

pirms 4 gadiem, 2016.03.07 10:39

:)

A kas notiek uz Gulbene balvi ceļa par darbiem?Kuat ko tur urbj katru dienu no zeltalejas līdz Kāzupitei

pirms 4 gadiem, 2016.03.07 10:53

Robežkalns

Uz autoceļa Smiltene-Gulbene katru dienu kautko lipina un nevar salipināt un ceļa zīmi no 70 līdz 50 uzlikuši, tas jau ir progress!

pirms 4 gadiem, 2016.03.07 11:03

Vovo

Ā pie pagrieziena uz Sinoli,posms ir tāds ,kad labākais ir ar helihopteri pārvietoties ,visu mēnesi bij vienas šausmas,bet policija arī tur regulāri dežūrāja diezgan.Patreiz ir iepļeckāts kautkas bedrēs, ir labāk.Raudādams brauc un domā kam ceļu nodoklis,ja mašinu salauz ik pārdienas.

pirms 4 gadiem, 2016.03.07 11:46

LV

Jūs vēl uz Jaunpiebalgu no Rankas puses neesat braukuši!!!! Tur Gulbenes ceļudaļai pēdējie 3 km līdz alusbrūzim - vispār bez komentāriem!!! Aumeistars (vai kā viņu tur..) pats tur nav rādījies gadiem un tad nu tie nabagi lauž ne tikai mašīnas, bet arī savus nervus! Un nevajag tur to zīmi 50 - tā pat ātrāk neviens normāls pa 10-15 km/h nebrauc!

pirms 4 gadiem, 2016.03.11 16:11

ekstrēmi

Jā ble,ceļu uzlabojumi nav gaidāmi,bet kantori pilni ar krēslos pirdējiem,un tiem algu pielikumi un prēmijas gan būs kā parasti.

pirms 4 gadiem, 2016.03.07 11:07

Nodoklis

Laikam vēl par mazu ceļa nodokli maksājam,lai spētu risināt šos globālos jautājumus.

pirms 4 gadiem, 2016.03.07 13:44

betija

*** blin ja viniem butu jabrauc katrudienu Gulbene-Madona ko tad tejktu .

pirms 4 gadiem, 2016.03.07 18:26

traktors

Visus uzlabojumus uz celiem vajag saakt rudenii, liidziigi kaa Madonas shosejaa. Es ceru, ka sho pieredzi driiz parnjems ari Riigas celu remontetaaji; vareetu no Bergiem liidz Siguldai uztaisiit kaut ko liidziigu!

pirms 4 gadiem, 2016.03.08 03:02

juris

Labs asfalts uz ceļa nemētājas,-Gulbemei nespīd!

pirms 4 gadiem, 2016.03.08 08:29

Vietējās ziņas