Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Uz Gulbeni zvana klienti no visas Latvijas

Arī Gulbene ir iekļāvusies Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīklā un kopš 1.februāra darbiniecēm Gulbenē ir jābūt gatavām saņemt zvanus no visas Latvijas, konsultēt un palīdzēt.

“Mūsu centrs ir pieslēgts vienotajai telefonu līnijai,” informē Gulbenes novada domes izpilddirektore Guna Švika.

Vietnes “Latvija.lv” lietotāji uzziņai izmanto informatīvo tālruni 67502757, kas var zvanītāju savienot ar jebkuru pašvaldību Latvijā, kas iekļāvusies vienoto klientu apkalpošanas centru tīklā. 

G.Švika stāsta arī, ka Gulbenē klientu apkalpošanas centra darbinieces palīdz iedzīvotājiem aizpildīt Valsts ieņēmumu dienestam (VID) iesniedzamās ienākumu deklarācijas sakarā ar nodokļu pārmaksu. “VID darbinieces Gulbenē klientus apkalpo trīs dienas nedēļā. Taču trešdienās un piektdienās iedzīvotāji var nākt pie mums. Ienākumu deklarācijas mēs aicinām aizpildīt elektroniski, jo tas ir vienkārši un ērti,” “Dzirkstelei” stāsta Gulbenes novada valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra vadītāja Evija Silauniece. Viņu un otru šā centra darbinieci ikviens interesents darbalaikā var sastapt novada domes pirmajā stāvā.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas