Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Uz laiku aptur apdrošinātāja "Balva" darbību 2

Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) padome pieņēmusi lēmumu izmantot vienu no likumā paredzētajiem pasākumiem apdrošināto personu interešu aizsardzībai, ar 16.aprīli uz laiku apturot visu apdrošināšanas akciju sabiedrības (AAS) Balva izsniegto licenču darbību līdz trūkumu novēršanai, informē FKTK pārstāve Laima Auza. Par to informē portāls www.diena.lv.

FKTK skaidro, ka AAS "Balva" turpina pildīt visus noslēgtos līgumus ar esošajiem klientiem, taču tai ir aizliegts noslēgt jaunus apdrošināšanas līgumus.  

Portāls ziņo, ka darbības apturēšana paredz aizliegumu AAS "Balva" slēgt jaunus apdrošināšanas līgumus, palielināt apdrošināšanas summas un pagarināt apdrošināšanas līgumus.

 

FKTK norādīja, ka šāds lēmums pieņemts, jo AAS "Balva" konstatēti vairāki likumā noteikto prasību pārkāpumi. Tiklīdz AAS "Balva" būs novērsusi identificētos trūkumus, tā FKTK par to pārliecināsies un lems par uzlikto ierobežojumu atcelšanu. Minētie procesi notiks ciešā FKTK uzraudzībā. Likumā noteikts, ka apdrošināšanas sabiedrībai identificētie trūkumi jānovērš sešu mēnešu laikā.

 

FKTK pārstāve L. Auza informē, ka esošos AAS "Balva" klientus licences darbības apturēšana neietekmēs - līdz šim noslēgtie apdrošināšanas līgumi turpina savu darbību bez jebkādām izmaiņām un sabiedrībai jānodrošina visu saistību izpilde pret klientiem.

 

AAS "Balva" nedrīkst slēgt jaunus apdrošināšanas līgumus, palielināt apdrošināšanas summas un pagarināt apdrošināšanas līgumus. FKTK sekos līdzi, lai AAS "Balva" klientu intereses tiktu ievērotas un aizsargātas. Piemēram, ja klientam ir AAS "Balva" OCTA polise - tā turpina darboties, un apdrošināšanas sabiedrībai jāpilda visas uzņemtās saistības.

 

Klientus jautājumu gadījumā lūdz zvanīt uz AAS Balva tālruni +371 67506955 vai sazināties pa e-pastu balva@balva.lv.

 

Līdz šim AAS Balva piedāvājusi OCTA, KASKO, īpašumu, veselības un ceļojumu apdrošināšanu.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

Kliente

šodien biju Balvā. Atlīdzību uz kontu šodien pat uzreiz pārskaitīja. Viņi nevarot šobrīd izrakstīt jaunas polises, bet vecās polises darbojas, iesniegumus uz atlīdzībām pieņemot.

pirms 6 gadiem, 2013.04.16 21:19

jopcik mētelīt

Jopcik, nu gan jautrība.. a kurš garantēs ka viņiem viss Oki doki būs pēc apturēšanas???

pirms 6 gadiem, 2013.04.16 15:01

Vietējās ziņas