Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Uz reģionālā ceļa pie Gulbenes būvnieki labos defektus 36

Reģionālā autoceļa Gulbene-Balvi-Viļaka-Krievijas robeža (Vientuļi, P35) posmā no Gulbenes Litenes virzienā notiek remontdarbi. Pagājušajā nedēļā remontdarbu posmā autoceļa 11.kilometrā ieklātajā asfalta apakškārtā tika konstatēti defekti un deformācijas. Pirms nedēļas tur puskilometra garā posmā tika ieklāta asfalta apakškārta vienā joslā. Nākamajā rītā pēc asfalta ieklāšanas šis posms tika atvērts autosatiksmei, un dienas beigās lokālās vietās šī posma brauktuvē sāka parādīties defekti asfaltbetona kārtā (plaisu tīkls), kas nākamajās dienās progresēja.

VAS "Latvijas Valsts ceļi" speciālisti apsekoja būvdarbu vietu un konstatēja, ka deformācijas, visticamāk, radušās tāpēc, ka asfalts tika ieklāts uz pārmitrinātajām šķembām. Paaugstināta mitruma apstākļos pamatu materiālu nestspēja samazinās, tāpēc dažās vietās tā nav pietiekama. Ņemot vērā to, ka ir rudens, un laika apstākļu uzlabošanās netiek prognozēta, ir pieņemts lēmums, ka bojājumu vietās tiks veikts remonts - defektu posmos tiks veikta asfaltbetona demontāža un ieklāts asfalts.

 

Pašreiz ieklāj asfaltbetona apakškārtu, lai uz ziemas sezonu nodrošinātu asfaltbetona segumu visā remontposmā. Asfaltbetona virskārta tiks ieklāta nākamgad, jo pašreiz klimatiskie apstākļi tam nav piemēroti. Nākamajā sezonā, pirms ieklāt asfalta virskārtu, esošā apakškārta tiks rūpīgi apsekota, un, ja tiks konstatēti defekti, būvniekam tie būs jālabo.  

 

Kopumā posmā no Gulbenes virzienā uz Liteni atsevišķās vietās tiek pārbūvētas pilna ceļa konstruktīvās kārtas, ir arī posmi, kuros tiek saglabātas esošās ceļa konstruktīvās kārtas un ieklātas divas asfaltbetona kārtas, pirms tam sagatavojot šķembu virskārtu. Tieši nepilnās segas konstrukcijas posmi ir lielākais izaicinājums gan būvdarbu veicējiem, gan VAS "Latvijas Valsts ceļi" kā pasūtītājam, jo esošā ceļa klātne ir ļoti neviendabīga. Ņemot vērā ierobežotā finansējuma apstākļus valsts ceļu remontdarbiem, lai nodrošinātu ceļa seguma uzlabojumus, nepilna segas rekonstrukcija kā metode tiek izvēlēta tur, kur to ļauj esošā ceļa tehniskais stāvoklis. 

 

Piebilstams, ka kopējās būvdarbu izmaksas ir 6 280 992 eiro (bez PVN), projektu līdzfinansē ERAF. Būvdarbus veic SIA 8CBR.


Pievieno komentāru

Komentāri 36

!

Brauciet lēnāk pa ceļu, draugi! Brauciet...

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 14:24

..

TIe SIA 8CBR vajadzēja noņemt licendzes sen jau un nemaiz nelaist viņus pie darba, jo Madonas ceļu kā taisīja
I var redzēt ar kādām mašīnām brauc....:(

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 14:47

interesanti

ar kādām mašīnām tad brauc?

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 15:49

..

ar krutām
i jaunām

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 16:43

Pilsētnieks

Kāds defekts! To jau vasarā runāja, par baigo afēru.

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 15:16

Suns

Atkal Dzirkstele dzēš komentārus. Kauns par jums!

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 17:16

nesmīdini, ar to nodarbojas AI

Artificial intelligence (AI) is the simulation of human intelligence processes by machines, especially computer systems.

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 19:22

Ekonomists

kur tie celtnieki tā steidzas ja divus gadus taisa 4 km garu ceļa posmu, tad arī pirmo asfalta kārtu lai klāj pēc 4 gadiem, nevajag sasteigt, tad tie defekti sāk birt , kā no pārpilnības raga,tad nu gan tik būs riktīgi brangs braucamais celiņš

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 17:37

atkal bardaks

Krievu laikos strādāja un darbus pabeidza laikus.Tagad tikai nemitīgi cīnās ar lielākiem un mazākiem izaicinājumiem.

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 18:05

tā ir tā shēma

es nebrīnīšos, ka tajā ceļa posmā uzies pilskalnu vai masu kapus, vai dinezaura kaulu - tas būtiski, pat desmitkārtīgi sadārdzinātu izmaksas. Normis visu nokārtos, protams ne par velti

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 18:57

XXX

NEtikai stradaja un pabeidza laikus, bet ceļi stāv vēl līdz šodienai un liela daļa stāvēs vēl tikpat ilgi

pirms mēneša, 2019.10.10 16:29

*

Tas ir normāli? Vienā dienā uzlej asfaltu, pēc pāris dienām to rauj nost. Un tā n-tās reizes. Kas par to maksā-pasūtītājs vai darbu veicējs?

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 19:40

Normis iekļauj nākamajā tāmē?

protams, ka dome!

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 19:42

Drausmas

Visi pēdējās dienās lietie asfalti jau brūk kopā kas par šito bardaku atbildēs cik ilgi var muļlāt vajadzēti beztabū pasaukt brižiem liekās ka čomi nesaprot ko dara vispār šeit

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 20:16

!!!

Tieši tā! Pilsētā redzēju kā sagatavotais pamats pa nakti salija un pilnīgi šūpojās, bet "meisteri" mierīgu sirdi no rīta uzlēja asfaltu. Pieņemu, ka pēc ziemas jaunā iela būs plaisās.

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 20:43

CT

Par visu atbild būvnieks garantijas laikā un remontē par saviem līdzekļiem!

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 23:21

Rīts

Protams, protams
Garantija gads? Vai Garantija līdz jāmaina trubas? Vai Garantija, līdz tie nav garantijas darbi? Vai mutiska negarantija starp cienījamiem cilvēkiem?

pirms mēneša, 2019.10.10 07:35

Anna Marija

garantija SIA 8CBR. nepabeigtajam ceļam 1 gads , kā sliktām biksēm , varbūt labāk ceļu būves ''meisteri'' šūtu kabatlaktiņus vai pītu groziņus, būtu labāks rezultāts

pirms mēneša, 2019.10.10 14:04

man vajag sirdszāles

nopietni, viens gads?

pirms mēneša, 2019.10.10 14:24

Stūra dīvāns

Cik daudz gan mums to dīvāna speciālistu pilsētā, vieni vienīgi projektētāji un būvinženieri, tikai neredz jūs uz tiem ceļiem, bēdīgi... Savādāk jau nu tā pilsēta mums zeltu un plauktu!

pirms 2 mēnešiem, 2019.10.09 23:18

!!!

Uz ceļiem visi tikai tādi kā Tu - netradicionālas orientācijas speciālisti!

pirms mēneša, 2019.10.10 08:06

kaarleens

Ja paši ceļu meistari nejēdz savu darbu, tad tautai jānāk palīgā ar savu padomu!

pirms mēneša, 2019.10.16 15:09

**

Teksta uzdevums-ja 7 km remontē vairāk kā 2 gadus, tad cik ilgi remontēs 36 km garu ceļa posmu?
Sajūta, ka uz ceļa vienkārši improvizē.

pirms mēneša, 2019.10.10 07:34

žuļiks

pa to laiku jau strādnieku pusbrigāte būs izvadīta tai saulē, tas ir labs biznesa modelis! Kur iesniegt projekta piedāvājumu, par interaktīvu Gulbenes lodi Gulenes centrā, uz lodes projecētu visus domes deputātus, kā arī apgūto naudu un vientuļo iedzīvotāju citātus par 'laimīgo Gulbeni', pieļauju, prototipu uztaisītu viena gada laikā, bet uzlabošana aizņemtu ap 50 gadiem, nav variantu

pirms mēneša, 2019.10.10 07:42

vārbūtības teorētiķis

urā, sarežģītais uzdevums ir atrisināts , ja 7 km remontē 2 gadus + bezgalība laikā un telpā, tad 36 km ceļu remontēs precīzi 10 gadus un 2 mēnēšus 4 dienas 17 stundas 23 minūtes 41 sekundi + bezgalība laikā un telpā

pirms mēneša, 2019.10.10 10:16

Ance

Man jau patīk. Kā var uz šodienu strādāt,ar tādu kvalitāti? Vai tiešām nevienam nav jāatbild? Pat sētniekam un apkopējam prasa ne pa jokam kvalitāti. Un ja mēs kokapstrādē kaut ko ne tā un atnāk krava atpakaļ,tad ir briesmas uz līdzenas vietas. Tad meistari tā - ka maz neliksies. Laikam jāiet strādāt,ja ne par ko nav jāatbild.

pirms mēneša, 2019.10.10 10:57

ha ha

:) visus legāli ap isa

pirms mēneša, 2019.10.10 12:59

Es

Visur, kur ir eiropas naudas, tur kvalitāte nekāda, ne tikai ceļos, bet visur citur, atrod būvnieku, kurš uztaisīs par vajadzīgo summu līgumu, bet starpību sadalīs kā patīk un uzcels māju, nopirks auto utt..... paskatieties, kur būvē ko par eiropas naudām visur ceļ un būvē paziņu kompānija, kādēļ tā?????? Interesanti...... visi projekti tā tiek izbīdīti, lai vairāk piebāztu kabatas......

pirms mēneša, 2019.10.11 08:03

....

Aicinu cilvēkus aizpildīt anketu par atkritumiem lai nav tikai domnieku viedoklis. Man šķiet vis labākais variants bij kā iepriekš kad vēlies izstum un par to arī maksā.
https://www.gulbene.lv/lv/zr/pin/6534-piedalies-aptauja-par-neskiroto-sadzives-atkritumu-izvesanas-minimalam-prasibam

pirms mēneša, 2019.10.10 13:03

***

Ja šo vājprātu-nekvalitatīvu ieklāšanu, noņemšanu un atkal ieklāšanu "Hameleonu rotaļu" garumā segs dome, tad, atvainojiet, nafig mums tādu domi un tādus darbu veicējus???

pirms mēneša, 2019.10.10 14:49

Gulbeniete

Kāds sakars domei ar valsts ceļiem?

pirms mēneša, 2019.10.10 15:34

Stāķi

par apli un citām Gulbenes ielām, par to..

pirms mēneša, 2019.10.10 16:22

Pietiek

Projektu ne jau Valsts ceļi, bet gan jau dome rakstīja. Un kurš tad izvērtēja darba izpildītājus?Konkurss taču bija.

pirms mēneša, 2019.10.10 16:54

Acs

Gribētu uzzināt, kas projektēja Brīvības ielas remontam? Sarkanā josla velosipēdistiem ielas labajā pusē, tad beidzas un re! tā jau ir uzradusies ielai otrā pusē, tad atkal nav ne labajā ne kreisajā! Vai projektētājs patiešām domā, ka velosipēdistam kaut kur kvartāla vidū ir jādodas pāri ielai ar intensīvu satiksmi un tikko esi pabraucis gabaliņu, atkal jāšķērso iela, lai nonāktu atpakaļ un tam visam jānotiek vietās bez gājēju pārejas? Dzirkstelīt, nu lūdzu izsekojiet tās musturu vietas un redzēsiet arī citus brīnumus (joslu platumi; pie Bērzu irlas dzelzceļa pārbrauktuves ir aploce nededzīgajiem tur, kur staba nav, bet nav aploces, kur stabs ir!!!)

pirms mēneša, 2019.10.10 19:27

Acs

Gribētu uzzināt, kas projektēja Brīvības ielu remontam? Sarkanā josla velosipēdistiem ielas labajā pusē, tad pēkšņi beidzas un re! tā jau turpinss pāri ielai otrā pusē, tad atkal nav ne labajā ne kreisajā! Vai projektētājs nopietni domā, ka velosipēdistam kaut kur kvartāla vidū ir jādodas pāri ielai ar intensīvu satiksmi un tikko pabraukušam gabaliņu, atkal jāšķērso iela, šoreiz, lai nonāktu atpakaļ, un tam visam jānotiek vietās bez gājēju pārejas? Dzirkstelīt, nu lūdzu izsekojiet tās musturu vietas un redzēsiet arī citus brīnumus (joslu platumi; pie Bērzu ielas dzelzceļa pārbrauktuves aploce nededzīgajiem ir tur, kur staba nav, bet nav aploces, kur stabs ir!!!)

pirms mēneša, 2019.10.10 19:33

zum, zum

Eiropas projektus visvairāk uzrauga uz papīra, lai tie būtu kārtībā. Mazos(caur LADu ), ar vēl drebinās.
Bet kur miljoni, tur ...tu, tū... tā īsti neatbild neviens.
Ja jau vienu tml eiropas naudas apguvēju vārēja iecelt prezidenta kārtā, tad - par ko brīnāmies tautieši.

pirms mēneša, 2019.10.11 08:55

Vietējās ziņas